Ugasnil ne bo, bo pa težje pridobivati hitrost kot pri TD. Se pa sam zaradi turbo luknje res poredko vozim 50 v 5. Redno pa v četrti. Kar je nad 70 pa vedno v peti razen ”drag rejsu”, takrat gre četrta lahko tudi do stotke....Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Z dizlom se z lahkoto peljem tudi 50 km/h v peti... v bistvu lahko tudi v sesti
Zelo pa je odvisno od tega, za kaksen avto gre...
Ker sem pogosto v serpentinah je pa tam problem da je tretja malo hitra za družinsko vožnjo če ga držiš nad turbo luknjo, 2 je pa prekratka za vožnjo med serpentinami. Ampak tudi bencinar jih ne zvozi brez šaltanja, razen če ga v drugi vrtiš v rdeče.
Še glede vprašanja zanesljivosti avtomatikov. Vprašaj tiste ki jih šravfajo. C& B je že pisal o menjavi filtra v notranjosti nekega VAG menjalnika se mi Zdi. Drag filter pa še težko dostopen. Ko pa bereš da je popravilo menjalnika jurja ali več, te pa srat prime pa greš zadevo prodati ali pa predelat na klasiko. Če bi klasiki zahteval toliko vzdrževanja in popravilo, bi morala vsaka vas in vsaka ulica v Lj specialista za menjalnike.
Se pa čudim da menjalnik še ni toliko podvržen ”optimizaciji proizvodnih stroškov”