opel

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Z dizlom se z lahkoto peljem tudi 50 km/h v peti... v bistvu lahko tudi v sesti
smile-1.gif


Zelo pa je odvisno od tega, za kaksen avto gre...
grims-1.gif
Ugasnil ne bo, bo pa težje pridobivati hitrost kot pri TD. Se pa sam zaradi turbo luknje res poredko vozim 50 v 5. Redno pa v četrti. Kar je nad 70 pa vedno v peti razen ”drag rejsu”, takrat gre četrta lahko tudi do stotke....
Ker sem pogosto v serpentinah je pa tam problem da je tretja malo hitra za družinsko vožnjo če ga držiš nad turbo luknjo, 2 je pa prekratka za vožnjo med serpentinami. Ampak tudi bencinar jih ne zvozi brez šaltanja, razen če ga v drugi vrtiš v rdeče.

Še glede vprašanja zanesljivosti avtomatikov. Vprašaj tiste ki jih šravfajo. C& B je že pisal o menjavi filtra v notranjosti nekega VAG menjalnika se mi Zdi. Drag filter pa še težko dostopen. Ko pa bereš da je popravilo menjalnika jurja ali več, te pa srat prime pa greš zadevo prodati ali pa predelat na klasiko. Če bi klasiki zahteval toliko vzdrževanja in popravilo, bi morala vsaka vas in vsaka ulica v Lj specialista za menjalnike.
Se pa čudim da menjalnik še ni toliko podvržen ”optimizaciji proizvodnih stroškov”
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Ampak velika vecina avt menjalnikov crkne samo zato ker se ali:

1) menjava olja je zakomplicirana in se nobenmu ne da menjat
2) zaradi komplicirane menjave le to izvedejo neki na pol
3) kot je c&b napisal...konstrukcijske posebnosti ki naredijo menjavo drago in tezavno...s5 se delajo kompromisi...
4) za identicen tip menjalnika ki se vgrajuje v vec razlicnih znamk vsak proizvajalec napise drug tip olja in drugacen servisni interval...posledicno je zmeda z servisiranjem...
bonk.gif


Ce beres ameriske forume kjer olje menjajo sami in to skoraj skupaj z oljem motorja delajo menjalniki bp na 10+let starih koretah...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.457
146
63
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
ksz

ko ste ravno pri prestavljanju - če je le mogoče /financa) z novim avtom kupite tudi samodejni menjalnik.

Avtomatik je zakon, samo pri 1.6 CDTI ga žal ni na voljo.

Ko si ravno "iz foha"....a so na drugih modelih opla boljši samodejni menjalniki......al so taki kot na corsi un "robotiziran" ročni....ker ta je obup
bonk.gif


Drugače pa enako mnenje kot NigelM......vozil prejšni teden polota 1.2TSI DSG......tak menjalnik imel bi tudi jaz
smile-1.gif

Tist easytronic ima edino skupno točko z avtomatikom to, da nima sklopke
grin1.gif


Pravi avtomatik se pelje popolnoma drugače,podobno kot tiptronic varianta. Sam imam avtomatike že ene 8 let, pa me nič ne vleče nazaj na ročnega, je pa res da bolj kot je premium znamka, boljši je menjalnik ( z izjemo Mečke, tam je pa katastrofa).
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.457
146
63
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ali te prav berem, v merčkah so menjalniki katastrofa ??

Na žalost so res, odzivnost katastrofalna npr. ko se odločiš za odločno prehitevanje, moraš 2-3 sekunde prej pohoditi gas, da se odloči menjalnik prestaviti npr. iz 5. v 3 prestavo in potem pospeški končno, malce pomaga če vozis v Sport programu,ampak spet ne bistveno. Tukaj sta npr bmw in audi daleč naprej od mečke... da ne omenm težav z menjalniki mečke, k se na lepem odloči da cez ekran vrže opozorilo in klici asistenco. Seveda ga ugasnes in prizges nazaj pa dela spet...pa razumel bi če bi bilo govora o 10 let stari kišti,ne pa ko se ti to dogaja z leto in pol staro E klaso
crazy1.gif


Kar se mene tiče, zaenkrat prevladujejo pri avtomatskih menjalnikih BMW in Audi, sploh Multitronic je super stvar ( predvsem novejša generacija,ki dejansko dela, tudi star npr letnik 2004 ni slab če odmislimo težavo z elektroniko včasih).
 

dTi

Fizikalc
5. avg 2007
340
31
28
Tako slabo spet ni, ni pa daleč od resnice. Merc sam dela avtomatske menjalnike, BMW jih pa kupuje pri ZF-ju in so res dobri.
 

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Če ne pretirava, je zadeva za servis, pa naj porihtajo, itak je v garanciji.
Verjetno gre za 7g+, ki spet ni tako slab, tudi v E modu. V S pa mora takoj reagirat.
Pa reset menjalnika, da se ponovno 'priuči' voznika.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
MB dela menjalnike sam in so najbolj udobni in predvsem vecni. odzivnost pa pac ni taksna kot pri konkurenci, ker za zivljensko dobo in durabilnost moras nekaj zrtvovati. ne?
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.610
2.566
113
draga si želi GTC, jaz pa avtomatic = GTC 1,4 turbo atomatic.
voziva 30k, divjam samo po AC, relacija (+200km) 70%, je pa veliko hitrosti do 70km
kako gre v praksi to skupaj?
kakšen tip ATUMATIC ima opel?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
No, sam imam ta menjalnik v Astri H 1.9 cdti, za1x vse BP (knock, knock). Avto ma 140k km (od tega ga jaz vozm dobrih 14k km), šalta lepo, je pa res, da ma mrzlega ne tiščim in da skorajda povsod (ne samo na klancu) avtomatsko zategnem ročno, še preden prešaltam v P
tongue-1.gif
...