Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.418
6.801
113
Niti ne, vsaj pri Cupri Born je cena lepo notri v sistemu 34990€, in plačaš obvezno na trajne kilowate ki jih je samo 70kw.
Tak da full kasko plus vse Asistence za 628€. Premijski razred 1, pa prijava 2 tablici z cestnino, ki je ni še dodatno 42€.

Zavarovalnica pa Avstrijska.

Sedaj pa idi Golfa registrirat pa bo dražje
Jaz kr placam max kw pri tesli, ceprav je v prometni trajna moc vpisana. Ne šljivi to zavarovalnica in ima svoje “stevilke”
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.082
1.308
113
Kako trajna in max moc? A ta vasa jajca na baterije nimajo stalne moci? To je potem samo neki kratkotrajni bust? Kot pri 20 let starem hdiju?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.418
6.801
113
Pri meni je bolj problem pregrevanje prvega motorja.
Ampak saj pri 220 je poraba 60 kWh, vec pa ne gre
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.421
975
113
Preden te raznese...vozim đapaneza. Zakaj? Ker gre vag v napačno smer. Sem pa pred tem imel 4 vag izdelke.

Ampak to nima nobene veze s tem, da bomo bojda eu avte nadomestili s kitajskim ev šrotom. Nikoli in nikdar. Prvo ker so EVji, ki jih raja noče, kot drugo pa so kitajci
Ne bo me razneslo. Za naprej pa ne vem. Ce bi mi kdorkoli pred 5-mi leti reku da bo danes kot je, ga ne bi resno jemal. Tako da, moznost da bo tako kot si napisal se mi zdi enaka kot da ne bo. V norem svetu zivimo. Vcasih samo gledam in se cudim. Jebiga, baje smo zelel tako...
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.045
692
113
EU
Iz prakse, ali pač ker se tak menijo za šankom??
Pa saj vidiš, da jih nobedne noče kupiti, najbrž z razlogom, al mar misliš, da ljudje kar iz neznanega razloga sovražijo EVje? Enkrat smo se jih že znebil in zdaj nam jih Musk ponovno uturil. Skratka nič novega ni to zdaj, da bi pa kar nenadoma blo uspešno.

Jst ne rečem, da vodik pa je, ampak za razliko od težkih baterij pa je novejša zadeva in vprašanje, kaj še bo. Sam tile zdjašnji EVji pač niso.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.045
692
113
EU
Pa 200 km/h v resnic ni nobena takšna hitrost, sam pri nas zganjajo nek bav bav. Če premija ni zmožna vsaj pol ure vozit 200 km/h k ma itak večjo končno, pol pač ni premija.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
965
281
63
Za večino električarjev pa je :valjamse: za nekatere celo misija nemogoče
Električar bo porabu manj moči, da bo dosegal 200kmh kot en povprečen ICE.

Velik EVjov je omejenih na max hitrost zato, ker je izkoristek pri takih hitrosti precej beden, potrebne so drugačne gume pa najbolj bistveno; pri taki hitrosti se more elektromotor vrtet s precejsnimi obrati. Zato se lovi izkoristek, dobr navor in solidna max hitrost, ker imas na konc dneva samo eno prestavo, elektromotorja pa glih nemors vrtet z 30,000 obrati...

Sam TDIjasi tega seveda neboste razumel. Ker vi s vedn vozte vsaj 220kmh in mate porabo 4,96l/100km
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.382
5.537
113
Ni mi treba razlagat delovanja elektromotorjev Kar pa si napisal je sicer res, ampak v tvojem primeru je zgolj iskanje izgovorov, za butaste navedbe o TDIjih.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
965
281
63
Pa saj vidiš, da jih nobedne noče kupiti, najbrž z razlogom, al mar misliš, da ljudje kar iz neznanega razloga sovražijo EVje? Enkrat smo se jih že znebil in zdaj nam jih Musk ponovno uturil. Skratka nič novega ni to zdaj, da bi pa kar nenadoma blo uspešno.

Jst ne rečem, da vodik pa je, ampak za razliko od težkih baterij pa je novejša zadeva in vprašanje, kaj še bo. Sam tile zdjašnji EVji pač niso.

Se en bukselj, k ne razume, kaksn idiotizem je vodik.

No, kaj imamo ce naredimo vodikov avto?

Da pridemo do vodika ali reformiramo fosilna goriva ali pa elektrolizo. Prva stvar je umazana, druga pa energijsko zelo potratna. Ker v tem primeru dobis glede na vlozeno elektriko mogoče 50% (v energiji) vodika.

In potem je treba ta vodik spravit do pump.

In k enkrat natankas ta vodik v avto, ga je treba z gorivno celico pretvorit nazaj v elektriko (kjer spet zgubis kake 30-40% energije(, pri procesu pa seveda polnis baterije, tko kot pr EVju (je pa ta baterija manjsa). In seveda zenes potem elektromotor.
Ni seveda tut odveč omenit, da imajo gorivne celice en kups eksotičnih in spornih materialov, da ne govorimo o omejeni zivljenski dobi (pa seveda tudi tiste male baterije).

In cherry on top? Volumetrična gostota vodika je tako bedna, da se ji počas ze baterje priblizujejo. V en liter volumna vodika lahko shranes 1/7 tega kar shrane bencin. Ergo morejo bit kesli (ki morejo bit tut dodatno pojačani zarad narave vodika in ogromnega pritiska) kar pomeni da so vlumensko se bolj bedni. Rezultat je avto, k za 500km dosega rabi en kup keslov, kar pomeni precej slaba izkoriscenost notranjosti.

Z drugimi besedami, vodikov avto je EV z dodatnimi koraki. Strel v koleno, po domače.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
965
281
63
Ja ja, že v vrsti čakajo - malo sutra.;)

K je VW rukno ven e-upa za 12 jurjov (pa je to 2 klase nizji avto kot golf) se je folk dobesedno stepu za njih, ker jih je blo dokaj malo za slovenijo...

Podobna zgodba z id3 nekaj časa nazaj, k so pucal zaloge in si dobil tudi malo bolje opremljn modeli ali z večjo baterijo za 28k€....

Trg za poceni EVje je, sam proizvajalci se nočejo ukvarjat s tem trgom, ker ti raje prodajo ICE kanto za nekaj več in vlečejo bistveno večje marze..

Kaj mislte da so dodatn carine na kitajce kr tako za brezveze? To bi bil masaker za evropejce, če bi začel delat dumping, kot ga delajo na domačem trgu... Povprečen folk kr naenkrat nebi bil več tolk brand aware...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji