Pa saj vidiš, da jih nobedne noče kupiti, najbrž z razlogom, al mar misliš, da ljudje kar iz neznanega razloga sovražijo EVje? Enkrat smo se jih že znebil in zdaj nam jih Musk ponovno uturil. Skratka nič novega ni to zdaj, da bi pa kar nenadoma blo uspešno.
Jst ne rečem, da vodik pa je, ampak za razliko od težkih baterij pa je novejša zadeva in vprašanje, kaj še bo. Sam tile zdjašnji EVji pač niso.
Se en bukselj, k ne razume, kaksn idiotizem je vodik.
No, kaj imamo ce naredimo vodikov avto?
Da pridemo do vodika ali reformiramo fosilna goriva ali pa elektrolizo. Prva stvar je umazana, druga pa energijsko zelo potratna. Ker v tem primeru dobis glede na vlozeno elektriko mogoče 50% (v energiji) vodika.
In potem je treba ta vodik spravit do pump.
In k enkrat natankas ta vodik v avto, ga je treba z gorivno celico pretvorit nazaj v elektriko (kjer spet zgubis kake 30-40% energije(, pri procesu pa seveda polnis baterije, tko kot pr EVju (je pa ta baterija manjsa). In seveda zenes potem elektromotor.
Ni seveda tut odveč omenit, da imajo gorivne celice en kups eksotičnih in spornih materialov, da ne govorimo o omejeni zivljenski dobi (pa seveda tudi tiste male baterije).
In cherry on top? Volumetrična gostota vodika je tako bedna, da se ji počas ze baterje priblizujejo. V en liter volumna vodika lahko shranes 1/7 tega kar shrane bencin. Ergo morejo bit kesli (ki morejo bit tut dodatno pojačani zarad narave vodika in ogromnega pritiska) kar pomeni da so vlumensko se bolj bedni. Rezultat je avto, k za 500km dosega rabi en kup keslov, kar pomeni precej slaba izkoriscenost notranjosti.
Z drugimi besedami, vodikov avto je EV z dodatnimi koraki. Strel v koleno, po domače.