Kolesarstvo 24

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
178
101
43
Nevaren šport na cestah, ki niso namenjene za kolesarske dirke.
Organizator poskuša opozoriti tekmovalce na ovire na cesti (redar z zastavico in piščalko), peloton na maksimalni hitrosti, tekmovalcem v sredini pelotona športni direktor v uho kriči, naj še pospešijo. Borba za pozicije, sklonjena glava (aero gain), maksimalni pulz, brez kisika, do filtra. Dvomim, da kdo sliši redarjevo piščalko, vidi ga itak ne.
Kolesar trči v redarja.

Vsem vpletenim želim okrevanja.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.473
5.944
113
blizu močvirne prestolnice
Po videu sodeč je bila res huda nesreča. Več krivde na kolesarju kot na varnostniku. Res pa prevlada adrenalin in še marsikaj spregleda. Upam na čim prejšne okrevanje
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.975
3.805
113
Odlična novica, da mu gre na bolje. Poleti se je polomil tudi Valjavec, drugi z dirke pariz roubaix, ki jo je Omrzel zmagal.

Padci žal sodijo zraven. Ko ni bilo otokov, ležečih policajev in krožnih so bili tudi padci, lažjii in tisti najhujši z mrtvimi in vse vmes. Samo da vsak ni bil posnet in za vsakega se ni takoj iskalo krivca in se mu sodilo. Krivca sta pa v osnovi pri vsakem padcu dva, tisti, ki je dirko organiziral in tisti, ki je prišel na štart. Doma na kavču se ne pade, se pa dobro vidi in še bolje kaže s prstom.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in dejan_

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.099
1.158
113
www.adriamedia.si
Nevaren šport na cestah, ki niso namenjene za kolesarske dirke.
Organizator poskuša opozoriti tekmovalce na ovire na cesti (redar z zastavico in piščalko), peloton na maksimalni hitrosti, tekmovalcem v sredini pelotona športni direktor v uho kriči, naj še pospešijo. Borba za pozicije, sklonjena glava (aero gain), maksimalni pulz, brez kisika, do filtra. Dvomim, da kdo sliši redarjevo piščalko, vidi ga itak ne.
Kolesar trči v redarja.

Vsem vpletenim želim okrevanja.
Točno. In zato bi morala biti prva skrbi športnih direktorjev varnost in opozorilo svojim tekmovalcem na te stvari (pred dirko in med dirko). V teh časih se točno ve in kje je tekomvalec in kje je ovira, in ga ni problem opozorit. In bi morali moštva za take stvari kaznovati (v tem primeru ne le Omrzelovo, ampak še par, ker če ne bi on zadel, bi pa vsaj par drugih).
Plus: s pomočjo tehnologije bi to opozarjanje rešili tudi avtomatsko, pač orenk oranžna luč na balanci, ko so blizu ovire. Z LED animacijo, ki kaže kakkšna/kje na vozišču je ovira.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.975
3.805
113
Vse to jim govorijo od kolesarske male šole dalje in vse to tekmovalci vejo. Ker pa se dirka dogaja na cesti, pri 50+ km/h in pri 180+ pulza so tvoje ideje o opozorilih, ledicah, piskih in ekrančkih nič drugega kot slaba šala. Zelo slaba. Biciklizem ni potica. Na biciklu si že sedel? In se peljal 30 km/h? In gledal pri tem v ekran? In poslušal pri tem kaj se ti dere v slušalko tisti iz avta? In vzel bidon od nekoga, ki stoji ob cesti? In odvil in pojedel kolačke? In slekel rokavčke? In oblekel brezrokavnik? In popravil napako tistega zraven tebe, ki ni videl luknje pred sabo? In tisoč in eno drugih stvari, ki jih kolesar opravi med dirko...preden vidi oranžno luč, ki sveti na balanci je že davno v malinah.