Kolesarstvo 24

giovanotti

Fizikalc
20. dec 2012
184
103
43
Nevaren šport na cestah, ki niso namenjene za kolesarske dirke.
Organizator poskuša opozoriti tekmovalce na ovire na cesti (redar z zastavico in piščalko), peloton na maksimalni hitrosti, tekmovalcem v sredini pelotona športni direktor v uho kriči, naj še pospešijo. Borba za pozicije, sklonjena glava (aero gain), maksimalni pulz, brez kisika, do filtra. Dvomim, da kdo sliši redarjevo piščalko, vidi ga itak ne.
Kolesar trči v redarja.

Vsem vpletenim želim okrevanja.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.888
6.185
113
blizu močvirne prestolnice
Po videu sodeč je bila res huda nesreča. Več krivde na kolesarju kot na varnostniku. Res pa prevlada adrenalin in še marsikaj spregleda. Upam na čim prejšne okrevanje
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.886
113
Odlična novica, da mu gre na bolje. Poleti se je polomil tudi Valjavec, drugi z dirke pariz roubaix, ki jo je Omrzel zmagal.

Padci žal sodijo zraven. Ko ni bilo otokov, ležečih policajev in krožnih so bili tudi padci, lažjii in tisti najhujši z mrtvimi in vse vmes. Samo da vsak ni bil posnet in za vsakega se ni takoj iskalo krivca in se mu sodilo. Krivca sta pa v osnovi pri vsakem padcu dva, tisti, ki je dirko organiziral in tisti, ki je prišel na štart. Doma na kavču se ne pade, se pa dobro vidi in še bolje kaže s prstom.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.293
1.219
113
www.adriamedia.si
Nevaren šport na cestah, ki niso namenjene za kolesarske dirke.
Organizator poskuša opozoriti tekmovalce na ovire na cesti (redar z zastavico in piščalko), peloton na maksimalni hitrosti, tekmovalcem v sredini pelotona športni direktor v uho kriči, naj še pospešijo. Borba za pozicije, sklonjena glava (aero gain), maksimalni pulz, brez kisika, do filtra. Dvomim, da kdo sliši redarjevo piščalko, vidi ga itak ne.
Kolesar trči v redarja.

Vsem vpletenim želim okrevanja.
Točno. In zato bi morala biti prva skrbi športnih direktorjev varnost in opozorilo svojim tekmovalcem na te stvari (pred dirko in med dirko). V teh časih se točno ve in kje je tekomvalec in kje je ovira, in ga ni problem opozorit. In bi morali moštva za take stvari kaznovati (v tem primeru ne le Omrzelovo, ampak še par, ker če ne bi on zadel, bi pa vsaj par drugih).
Plus: s pomočjo tehnologije bi to opozarjanje rešili tudi avtomatsko, pač orenk oranžna luč na balanci, ko so blizu ovire. Z LED animacijo, ki kaže kakkšna/kje na vozišču je ovira.
 
  • Haha
Reactions: sajkek in kajn

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.886
113
Vse to jim govorijo od kolesarske male šole dalje in vse to tekmovalci vejo. Ker pa se dirka dogaja na cesti, pri 50+ km/h in pri 180+ pulza so tvoje ideje o opozorilih, ledicah, piskih in ekrančkih nič drugega kot slaba šala. Zelo slaba. Biciklizem ni potica. Na biciklu si že sedel? In se peljal 30 km/h? In gledal pri tem v ekran? In poslušal pri tem kaj se ti dere v slušalko tisti iz avta? In vzel bidon od nekoga, ki stoji ob cesti? In odvil in pojedel kolačke? In slekel rokavčke? In oblekel brezrokavnik? In popravil napako tistega zraven tebe, ki ni videl luknje pred sabo? In tisoč in eno drugih stvari, ki jih kolesar opravi med dirko...preden vidi oranžno luč, ki sveti na balanci je že davno v malinah.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.888
6.185
113
blizu močvirne prestolnice
Vse si lepo napisal ampak do Rogliča pa vsakič. drugače napišeš, ker ni bil od malega kolesar.
Pač napaka, enostavno je spregledal, hvala Bogu je vse OK se pač zgodi ob toliko ovirah ,ki se jih postavlja na cestah. Tudi Tadej je bil letos blizu padca pa je hvala Bogu odlično ukrepal.

Še to, zopet totalna napaka moštva.
Landa je bil šfoh ampak imeli so nekoga, ki bi lahko zmagal

 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.826
1.671
113
Iskajoč brata
Kolesarjenje je vedno bolj zahtevno zaradi dveh stvari:
-umirjanje prometa na cesti
-na polno že od štarta

Da bi vsako oviro unesli v "sistem" opozoril, si nekako ne predstavljam.... Ker ovir je toliko, na cesti imaš par centi prostora do naslednje balance/gume/rame...
Pa lahko vneseš vse ovire, pa pride luknja, ki jo spregledajo in gre pol peletona dol....
Da bi šef vedel vsak trenutek kje je njegovih 8 kolesarjev znotraj peletona je pa tudi smeh... to je tuk živa stvar, ki se zamenja 3x v kilometru, ko so v boju za pozicije
So razlagali organizatorji Toura, da je vedno težje organizirati dirko, ker je vedno več nameskih ovir, šikan, ležečih....

Je enkrat razlagal , mislim, da Hvastja: Mi smo se vozili 30km/h in hecali, dokler niso prišli helikopterji s kamerami. Potem smo začeli tekmovati....
Danes gre od 0km takoj v boj za pobeg in navijanje tempa...


ON: Danes pa po rdečo.... Upam da ne bo krize pri Rogli in bo Mass presenetil iz ozadja... Zaenkrat ni pokazal veliko razpok, lahko pa je slab dan.... Mass je kar stabilen in močan že celo Vuelto...
Dajmo Rogla :cheer::cheer::cheer::cheer: gremo po četrto rdečo

Bomo imeli slovensko trilogijo letos na Grand Tourih, za češnjico na koncu sezone pa še mavrična majica za Pogija konec meseca :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Car in Najbolji

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.367
88
48
Poleg tega, da se gre na polno ze od zacetka, bi dodal tudi tehnoloski napredek in posledicno visje hitrosti.
Visje hitrosti, vecje poskodbe.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.886
113
Prej so bile pa slabše ceste, slabša oprema, slabše varovanje. Poglejte si kako je včasih izgledalo če je v šprintu kdo zapel ograjo. In kako to zgleda danes.
Tudi z železnimi bicikli in pedali s košaricami se je dalo peljat 100km/h navzdol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi