Odvzem motorja ter izredni tehnični pregled

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
A si ti sploh normalen?? Ni videti. Skoz visiš po forumih, dialoga itaq nimaš, omenjaš družine uporabnikov, žališ..... itd. Nismo ti mi krivi, če ti je PC edini prjatu. Sej kaj več tud ne moreš imet, s takšnim obnašanjem
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
A zdej boš pa še užaljen....eh!

Sam si si kriv...kaj se pa bockaš z mopedMafijo
evil.gif
 

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.653
450
83
Ta tvoja moped mafija naj sprejme rizik in posledice. Ne pa jokat in spraševat kako jokat. Hebi ga. In to je vse.
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.896
113
63
štajerska
ksz
naj mi nekdo pove v čem je finta ( razen, da nimaš izpita ), da skuter homologiran za 25 km/h friziraš, da gre 50 km/h +. Zakaj ne nabaviš potem že takega, ki gre 50 km/h ? Problem cena ? registracija ? nizek IQ ?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Pomojem una homologo rumena nalepka....

Da ce vids palicaje da zmanjsas gas pa se pol tolk ne vtikajo iz prve...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Mah...argument je bolj tko tko...bolj jim disi denar (drzavi)...kot pa neka varnost!

Pa tud ne vem kako bodo to nardil v EU...bomo s5 unikum? Ker v EU jih ni treba registrirat niti met celade...
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.867
693
113
Da ne omenjam, da v to kategorijo spadajo tudi električna kolesa...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik ceedevita pravi:
ksz
naj mi nekdo pove v čem je finta ( razen, da nimaš izpita ), da skuter homologiran za 25 km/h friziraš, da gre 50 km/h +. Zakaj ne nabaviš potem že takega, ki gre 50 km/h ? Problem cena ? registracija ? nizek IQ ?

Da se lahko poleti pri 35-ih stopinjah voziš brez čelade.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.331
4.906
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mah...argument je bolj tko tko...bolj jim disi denar (drzavi)...kot pa neka varnost!

Pa tud ne vem kako bodo to nardil v EU...bomo s5 unikum? Ker v EU jih ni treba registrirat niti met celade...

Če bo policija tudi to potem nadzirala, bo učinek predvsem za ostale udeležence zelo dobrodošel
- manj vijuganja in divjanja po kolesarskih progah in conah za pešce
- za tehnični pregled bodo morala biti izpravna, delujoče luči, zavore itd... večja varnost vseh udeležencev
- v primeru prometne nesreče ipd... bo zavarovana odgovornost, dobro za oškodovanca in povzročitelja
- manj kraj teh vozil, saj bodo morala biti registrirana in brez dokazovanja lastništva to ne bo mogoče

Jaz vsekakor vidim samo prednosti tega, največ bodo pridobili ostali udeleženci v prometi in tudi lastniki teh vozil,
z neregistriranim avtom se verjetno ne upaš vozit?

Finančni učinek.... država bo pokasirala neko malenkost več ... če bi bilo teh vozil letno registrirano 50.000€ in cena
zavarovanja okrog 30€ bi država letno pokasirala cca 130.000€ davka na zavarovalne posle... obogatela zaradi tega
zagotovo ne bo...

Vedno je polno komentarjev čez "brazilce" ki divjajo s temi mopedi povsod, tukaj bi bil potem lažji nadzor... če ima tablico
ga lahko najdeš po tablici, če nima tablice ustaviti in zapleniti vozilo, sploh če je predelano... razlog za to bo toliko večji...
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Ksz ..

V Spaniji ti z opravljeno B kategorijo (ne vem nad katero starostjo) pripada pravica do voznje do 125ccm mopeda. Ni odvec omenit, da jih je kot dreka, pa se zacuda ne pobijajo
smile-1.gif
.

Je pa zavarovanje drazje, ne vem koliko je pri nas, ampak tule pod 130 eur/leto z vsemi popusti in tockami pridnosti za 125ccm ne prides.

50ccm pa ni primeren za v promet, IMHO. 25 km/h skuter tukaj ne poznajo, za te namene je kolo ali superge.

Se kot zanimivost: zavarovalnice imajo vpogled v vse tvoje prekrske, kazenske pike ipd. in visino zavarovanja racunalnik kar sam prilagaja
smile-1.gif
.

LP,
PIC
 
Nazadnje urejeno:

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.171
3.635
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Je pa zavarovanje drazje, ne vem koliko je pri nas, ampak tule pod 130 eur/leto z vsemi popusti in tockami pridnosti za 125ccm ne prides.
Glede na ceno zavarovanja bi rekel da je delež povzročiteljev prometnih nesreč na motornem kolesu 4x večji kot v Sloveniji.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Je pa zavarovanje drazje, ne vem koliko je pri nas, ampak tule pod 130 eur/leto z vsemi popusti in tockami pridnosti za 125ccm ne prides.
Glede na ceno zavarovanja bi rekel da je delež povzročiteljev prometnih nesreč na motornem kolesu 4x večji kot v Sloveniji.

Sploh ne. Tukaj je vse drazje.

Internet
Mobilna telefonija
Reg. avta
Prepis avta (manj kot 300 eur ne prideš skozi, tudi za kripo, ki je vredna 200 eur)
Notar (nakup stanovanja ti notar pobere vsaj 3k eur ipd.
In tako v neskončnost.

LP
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Če bo policija tudi to potem nadzirala, bo učinek predvsem za ostale udeležence zelo dobrodošel
- manj vijuganja in divjanja po kolesarskih progah in conah za pešce
- za tehnični pregled bodo morala biti izpravna, delujoče luči, zavore itd... večja varnost vseh udeležencev
- v primeru prometne nesreče ipd... bo zavarovana odgovornost, dobro za oškodovanca in povzročitelja
- manj kraj teh vozil, saj bodo morala biti registrirana in brez dokazovanja lastništva to ne bo mogoče

Jaz vsekakor vidim samo prednosti tega, največ bodo pridobili ostali udeleženci v prometi in tudi lastniki teh vozil,
z neregistriranim avtom se verjetno ne upaš vozit?

Finančni učinek.... država bo pokasirala neko malenkost več ... če bi bilo teh vozil letno registrirano 50.000€ in cena
zavarovanja okrog 30€ bi država letno pokasirala cca 130.000€ davka na zavarovalne posle... obogatela zaradi tega
zagotovo ne bo...

Vedno je polno komentarjev čez "brazilce" ki divjajo s temi mopedi povsod, tukaj bi bil potem lažji nadzor... če ima tablico
ga lahko najdeš po tablici, če nima tablice ustaviti in zapleniti vozilo, sploh če je predelano... razlog za to bo toliko večji...

Lej...star sem 30+......vedno imam čelado........v 3/4 še ledvični pas......moped na cesti je registriran odkar so to uvedli.....nikoli se ne rinem med avti

Prevozil sem 24.000km z takim odprtim scooterjem ( odprt po prvih 1000km prevoženih kilometrih leta 1999 ) po celi sloveniji.....plus kompletna istra.....to v prvih 4-5 letih....

Pa da me ustavi en policajček ki ni sposoben napredovat na višji rang kot usmerjanje prometa z liziko....in da mi začne gnjavit z nevem čem da ogrožam prmet....

Ma nabijem ga na ..... pa da mi je to zadnja stvar ki jo dosežem v lajfu
pozdrav.gif
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.595
3.019
113
v lokalni ostariji
hmm.. veliko miličarjev je začel z usmerjanjem prometa in ko se je tam izkazal (hej, to pomeni da je tudi kakšen skuter ki preveč leti na tehničnega poslal) je napredoval. če ne bo delal nič ne bo napredoval...

vozilo je SKONSTRUIRANO za največjo hitrost 50km/h. temu primerne so zavore itd itd. in zaradi varnosti ne smeš predelat na 70, 100km/h...

so določena pravila. tehnična brezhibnost. če bi vsi kar po domače delal bi bil pa kaos...

kameleon še vedno te čakam da prideš kaj konkretnega naredit...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Vidiš ko govoriš na pamet...noben scooter/moped omejen na 50 ali na 25km/h ni skonstruiran samo za tolk...

V prvi vrsti zaradi varnosti ne
V drugi ker se jim tega ne splaca delat
V tretji pa zato ker je lazje naredit nekaj kar gre vec in potem zadusit nazaj na omejitev
V cetrti...ker bi izgubil lep trzni delez nekdo ki bi prodajal moped ki dejansko ne bi nikamor sel pa ce spremenis na njemu od A-Ž...

A ni že goba zrihtal? Sem mislu da boš njemu omogočil zaslužek?
tongue-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Mah...argument je bolj tko tko...bolj jim disi denar (drzavi)...kot pa neka varnost!

Pa tud ne vem kako bodo to nardil v EU...bomo s5 unikum? Ker v EU jih ni treba registrirat niti met celade...

Če bo policija tudi to potem nadzirala , bo učinek predvsem za ostale udeležence zelo dobrodošel
- manj vijuganja in divjanja po kolesarskih progah in conah za pešce
- za tehnični pregled bodo morala biti izpravna, delujoče luči, zavore itd... večja varnost vseh udeležencev
- v primeru prometne nesreče ipd... bo zavarovana odgovornost, dobro za oškodovanca in povzročitelja
- manj kraj teh vozil, saj bodo morala biti registrirana in brez dokazovanja lastništva to ne bo mogoče

Jaz vsekakor vidim samo prednosti tega, največ bodo pridobili ostali udeleženci v prometi in tudi lastniki teh vozil,
z neregistriranim avtom se verjetno ne upaš vozit?

Finančni učinek.... država bo pokasirala neko malenkost več ... če bi bilo teh vozil letno registrirano 50.000€ in cena
zavarovanja okrog 30€ bi država letno pokasirala cca 130.000€ davka na zavarovalne posle... obogatela zaradi tega
zagotovo ne bo...

Vedno je polno komentarjev čez "brazilce" ki divjajo s temi mopedi povsod, tukaj bi bil potem lažji nadzor... če ima tablico
ga lahko najdeš po tablici, če nima tablice ustaviti in zapleniti vozilo, sploh če je predelano... razlog za to bo toliko večji...
S teboj se strinjam le v delu glede zavarovanja in lažjega uveljavljanja odškodnine, če pride do nesreče. Vse ostalo je popoln bullshit in samo nesmiselno birokratsko omejevanje zadev. Zakaj?
Ta pobuda (očitno uspešna) je izšla iz Kopra, ker tam kao brazilci divjajo med peščci, itd.
Sedaj pa eno zanimivo razmišljanje: zakonsko je zadeva že sedaj urejena in jasna.
Se voziš po coni za pešce? Kazen je že predpisana.
Divjaš z več kot 25 km/h: mislim da je izredni tehnični, odvzem motorja in kazen tudi že predpisana.
Torej, vse kar je potrebno je samo to, da SE TRENUTNO VELJAVNI ZAKON IZVAJA. In SE NE.
Zakaj misliš, da se bo sedaj pa bolj izvajalo? A bo več policistov, redarjev ne cesti? Bullshit. Ja, je lažje nekoga poiskati, če ima zadaj tablico, ampak brazilci je še vedno ne bodo imeli in se bodo smejali policistom v obraz.
Dejstvo je enostavno: zaradi nesposobnosti izvajanja že uveljavljenih zakonov, bodo sedaj usekali napočez in bodo tisti, ki so dejansko to uporabljali v skladu z zakonom najeb... Brazilci se bodo pa še vedno smejali v obraz policistom.