Citat:
Uporabnik moteey pravi:Mene zanima ena stvar. Govorili ste o omejevalcih obratov v skuterih. O tem sem že nekaj slišal, ampak mi ni jasno kak to deluje. Po mojih (sicer skromnih) informacijah je tak, da potem obstaja stikalo, s katerim omejiš obrate, da skuter ne leti čez dovoljeno hitrost. Zdaj me pa zanima kak je s tem izrednim tehničnim pregledom - kaj sploh pregledajo? Ali ga dajo samo na valje in preverijo končno hitrost?
Malo čudno mi je to, da te škif dobi na radar, zaseže skuter in ga pošlje na tehničnega, tam pa ugotovijo, da v bistvu ne gre več kot bi smel. Ne bi na tehničnem pogledli, če je prisoten ta omejevalec?
Omejevalec prekinja iskro, ko pride do določenih obratov. Preden ti ga zasežejo ali napotijo v njihovem spremstvu na izrednega, vklopiš omejevalec. Ta se običajno skrije, nihče od njih pa nima pravice razdirat mopeda. Omejevalci obstajajo v treh verzijah, na daljinec, stikalo ali določeno število pritiskov na zavoro - on/off.
Če bi moped šel 45km/h na tehničnem, potem ko si zapelal na radar več, kot je to dovoljeno, je to kvečjemu + zate, ker potem se lahko zgovarjaš, da ni bila pravilno izmerjena hitrost.
Po zakonu ti ga lahko zasežejo že pri prekoračitvi hitrosti za 15km/h, kot je omejitev, saj je globa 250€, to se pa šteje za hujši prekršek, ki omogoča policistom zaseg. Potem ga oni sami peljejo na tehničnega, ti pa upaš, da si dal omejevalec na ON.
Slabost omejevalcev je; težko naštimat, da ne gre skuter prehitro in ne prepočasi, občutljivost na vodo, ne dela na 4 taktnih skuterjih in na skuterjih z elektronskim vbrizgom - pure jet, značilen zvok, ko omeji obrate, unim na tehničenm je vse jasno.