Odstranitev dpf filtra!

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Vsake cca. 200-500km čist odvisno, traja pa 10-20min normalne vožnje. Avto mora biti popolnoma ogret, obremenitev pa čimbolj konstantna. Ne sme se vozit sunkovito, turirat v obrate pa tudi ne prepočasi, da ne pade temp preveč,
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Naj mi nekdo razloži kako naj vem kdaj se mi Renojev 1,5 DCI 110 regenerira.

Zakaj bi to moral vedet? Poglej v navodilih, tam piše, če to lahko sam sprožiš, pa v kakšnem intervalu moraš vozit, da se regeneracija zagotovo začne. Vse ostalo je brezveze in tega ne rabiš vedet, ker motorna elektronika to zazna in upravlja sama.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
najbolj pomembne sta dve stvari: vsaj 1/4 tanka goriva in, če imate na voljo ogled temp motorja, da se vam avto sploh segreje na 90
na primer pri BMW E60 3.0d in ostalih E60 merilnika v smislu kazalca ni, ampak se črtice pomikajo ob desnem krogu
velikokrat se zgodi, da zaradi zgornjega termostata za pečko voda ne doseže 75 stopinj po testerju, kar je POGOJ za regeneracijo pri vseh dizlih. Pri VAG grupi ko je kazalec na 90 (sredina) ima voda nekje med 80 in 85 stopinj (lahko tudi več, jasno)

ni mi pa jasno, zakaj bi moral voznik vedet, da se je pričela regeneracija - le kaj mu to koristi?
ena relacija na teden npr Kranj - Ljubljana, pa bo vse OK (v teoriji)
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
739
112
43
Voznik mora vedet, ker je firbčen...
Zakaj pa 1/4 tanka goriva?? A je elektronika sprogramirana, da začne šparat z gorivom, če ga je manj?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
med vožnjo podatka ne morem 100% potrditi, ampak prisilna regeneracija ni možna,če ni 1/4 tanka
si pa skoraj upam trdit, da regeneracije ne izvaja med vožnjo, če si na rezervi
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.466
1.924
113
Jaz v 45.000km še nisem opazil regeneracije. 2.0 TDI v bistvu samo na relacijah.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
čak da loputa crkne, takrat boš vedel, kdaj hoče regenerirati, ker ne bo mogel in bo rumen filter narisalo na števcu
evil.gif

hec mora bit...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Voznik bi moral vedeti, kdaj se začne regeneracija, da ne bi ugašal avta, tako pa ne ve in ugasne avto in se regeneracija se prekine.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.685
113
še v SLO - ampak komaj
Aja - se pravi moram, ko laufa regeneracija, narediti še 40 km po vukojebini, nametso, da parkiram doma kot sem nameraval.
17758-icon_confused.gif


Na prejšnji Mazdi, s prevoženimi 320k, sem samo 3x zaznal, da se je zagnala regeneracija. Žal pri obatrikrat končal v delavnici na prislilni, ker ni uspela normalna in sem padel v safemode.
crazy1.gif
Vzrok - vožnja na tempomat po AC s kolesi na strehi - je dodatni upor na strehi povzročil, da ECU očitno ni zadel pravega režima delovanja. Potem, ko smo locirali razlog in sem se vozil na morje (in drugam) s kolesi na strehi in NE uporabljal tempomata, se težava ni več ponovila.
Mi pa na kraj pameti ni padlo, da bi DPF metal ven.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:ena relacija na teden npr Kranj - Ljubljana, pa bo vse OK (v teoriji)
Ni nujno, da je to povsem res. Naš avto ima tedensko vsaj kako relacijsko vožnjo nad 70 km. Avto seveda ne ve, da je ta vožnja zelo primerna za regeneracijo in potem se zanjo odloči naslednji dan, ko je tipična vožnja dolga 18 km ali manj, kar mu ne zadošča. In nato se po avtomatiki z regeneracijo muči cel teden, razen če mu ne pomagaš z nepotrebno vožnjo. Imel pa si včeraj primerno razdaljo in čez dva dni jo boš spet... Butasti avto... Kadar ga tako mede in voznik tega ne opazi ali nima časa, da se ukvarja z avtom, je poraba na tisti tank konkretno višja (na oko 10 %). Ker očitno na 1/3 prekinjena regeneracija ne pomeni, da bo izvedel še 2/3.
Smiselna bi bila funkcija za "naprednega uporabnika". Ko "napredni uporabnik" ve, da gre na daljšo vožnjo, bi pritisnil "napredni gumb", avto pa bi razmislil, če bo regeneracija v kratkem potrebna in bi jo izvedel, če se avtomatika zato odloči.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Voznik bi moral vedeti, kdaj se začne regeneracija, da ne bi ugašal avta, tako pa ne ve in ugasne avto in se regeneracija se prekine.
ja, ampak če v tem času gramatura (vrednost v gramih, na primer trenutno na 3.0 tdi je 15g, zadnja regeneracija je bila 500km nazaj) v DPF pade na zadostno, to ni težava
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz sem mel obupne pogoje za regeneracijo stalno. Kdaj se izvaja nisem nikoli opazil, ko sem DPF odstranil je bil čist ko suza pri 180kkm.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:


Jaz zabijam čas trenutno za druge reči (akvarij)

Regeneracija izvedena
grin1.gif

2290457-1442053263484-115461014.jpg
 

Priponke

  • 2290457-1442053263484-115461014.jpg
    2290457-1442053263484-115461014.jpg
    62,1 KB · Ogledi: 322

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
739
112
43
Kolikor sem doslej uspel razbrati o regeneraciji DPF-jev, naj bi bilo tako, da se na začetku le-ta odvija zelo hitro in hitro zgori večji del saj (npr. par minut ali še manj), elektronika pa nato še nekaj časa "kuri", da bi zgorelo vse, kar se je nabralo v filtru. Ni pa nobene težave, če se po tistem prvem hitrem "žganju" regeneracija prehitro prekine zaradi ustavitve motorja in ne poteka do konca kot je programsko predviden cikel. Se motim?