Odstranitev dpf filtra!

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
http://www.strajnar.si/

Pri Strajnarju tako čistijo (v bistvu delajo aktivno regeneracijo, pomerijo pritisk pred/za) kot tudi v primeru poškodbe filtra (stopljen, olje v njem itd.) zamenjajo SATJE filtra
pokažejo ti tudi kvalitetno satje in "kitajsko" satje, ki ga lahko režeš z nožem za marmelado mazat (brez heca)

vsa ostala pranja z meglio in kaj vem kaj še vse so samo začasna rešitev
ampak NAJPREJ, najprej je potrebno ugotoviti vzrok mašenja
na primer če bo v okvari el. dušilna loputa npr CAGA 2.0 TDI 2008 naprej TDI, jasno se regeneracija ne izvaja, saj v reg. načinu motor ne more pripreti dušilne lopute in dvigniti temp. na izp. strani - primer iz prakse, že 3x

zadnjič me je klicala stranka (mehanik), ki je izvajala že 2x prisilno regeneracijo, snela filter, ga prala z wapom itd.
tri dni je tip zabil, pa še vedno ni bilo OK
potem ga je na moj predlog nesel k Strajnarju, kjer so filter strokovno obnovili in rešili zadevo

če stranka nima denarja, naj pelje avto drugam, zakaj bi kdo zabijal 3 dni časa, ker stranka "ne bi dala več kot 100€" za popravilo
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
če bodo rabli spet 20let mi je pa res čisto vseeno. Dvomim, da bo avto tolk dolg pri hiši
grin1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To bi rabil potem komplet storitev.

Čiščenje je na slabem glasu zato, ker se ta filter montira nazaj na enak avto, ki ga je zabasal in se tako zabaše ponovno in to veliko hitreje (jasno, saj se osnovna napaka s časom vedno povečuje).

Da mora pa kupec storitve servisa sam ugotavljat in vozit k več osebam je pa za moje pojme nesprejemljiva stvar. Naj da dizl serviser poštimat filter ali vgradi novega, garancijo pa prevzame sam, da čez 3 mesece ne bo spet zabasan.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
no saj tudi to sem prej gor že vprašal, če so se pred odstranitvijo pozanimal oz preverli zakaj je prišlo do tega...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
dizel serviserji (Burja, Arčon itd.) se praviloma z DPF ne ukvarjajo

za strajnarja lahko trdim, da glede na znanje in opremo tudi, ob primeru, da mu dostavite avto, poda mnenje, zakaj prihaja do mašenja filtra in ali je na motorju potreben za odpravo le-tega servisni poseg (menjava šobe, menjava EGR ipd.)

Malecky, s čim se ti ukvarjaš? namreč za določene stvari ne moreš pričakovati, da bo veljala neka garancija
v kolikor hočeš garancijo na pravilno delovanje motorja in s tem ne-mašitev DPF, kupiš nov avto :D
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
če bodo rabli spet 20let mi je pa res čisto vseeno. Dvomim, da bo avto tolk dolg pri hiši
grin1.gif
To je bilo pred 20imi leti, ne da je 20 let trajalo do tega. Sam predvidevam, da bodo v parih letih zadevo merili na tehničnem.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.636
4.369
113
Pa eko nalepko še rabimo.
Pa Eko darsovce, da bodo na vstopu v mesto gledali z daljnogledi.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, garancijo na storitev servisa. Če pripeljem avto z zamašenim DPF in bi rad odstranitev vzroka in potem seveda posledice in to vse lepo plačam se mi zdi malo noro, da bi čez nekaj mesecev zopet fasal zabasan DPF in ponovno čiščenje/menjavo.

No ja, je dejansko preveč faktorjev pri DPF "sistemu", tako da je res težko dat neko "garancijo", saj je odvisno že od režima vožnje, razen če bi stranki še nek OBD vmesnik vgradil za trajanje garancije in spremljal regeneracijo in vitalne funkcije. :p

Pač poznam ljudi, ki so to večkrat plačevali, jaz bi sicer tak avto zapeljal v najbljižji graben, moram potrkat glede tega, da nimam s svojimi avtomobili do zdaj nobenih večjih težav. Jaz sem prijazen do njih oni pa do mene. Sicer sem pa ITjevc večino časa.
tongue-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
se strinjam

tako kot pri na primer firewall-u ti nihče ne more dati garancije, da se kljub temu ne bo zgodil nek hekerski vdor v sistem (govorim laično)
problem odstranitve DPFja tiči drugje, kar smo obdelali s pomočjo RSRja nekaj let nazaj na tehnološki konferenci v Lipici: generičen DPF-OFF program, ki pobriše tudi ostale napake delovanja motorja, tako da ostanemo brez spomina napak (!), ali pa je celo zasilni program - tlak - dvignjen z 0.4 Bar na 1.5 Bar in podobne bedarije
Tako kot je težko ločiti zrnje od plev pri re-mapiranju (chip tuningu), tako je težko vedeti, ali je DPF-OFF v mapi dobro izveden (za stranko je važno, da se ne prižge več lučka, kajne? :D)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Razumem...mogoče edino tako, da nek drug to pove stranki in stranka napiše na alter kdo mu je tako strakovno odstranil DPF.
grin1.gif


Še ene 3 čiptunerje preizkusim, potem sem pa naokoli in lahko grem spet k RSR. Sicer pa grem počasi nazaj na turbobencinca, boli mene patak DPF.
grin1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
dobro, da znanost ne temlji na logiki, kajti "Zdaj grejo skozi delci manjši od rež filtra"
filter v smislu rež ni izdelan tako kot katalizator
pomeni gredo izp plini noter, skozi porozno STENO filtra (material - silicijev karbid) in potem izp. plini izstopajo iz filtra
pri aktivni regeneraciji (izgorevanju) dobimo tako CO2 (C+o2=CO2), stran 17

madonca toliko časa zabijete na alterju, modrujete in pametujete, da bi si pa kako čtivo kdo prebral namesto gobelina ali ličkanja koruze zvečer,to pa ne
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf
stran 14

dejstvo je, da diesel umetno vzdržujejo pri "ekoživljenju", dokaz za to je, da je tudi v avtomobilsko tehniko vstopil Ad-blue...
ja niste mislili, da bodo ves dieselski razvoj motorjev čez noč ugasnili in izdelovali samo električarje in down-sized bencince?

hmmmm zanimivo
wink-1.gif


Sicer nisem podrobno bral a (upam da) razumem precej boljše.

Rezime? Kemična reakcija se odvija stalno med vožnjo. Ako sistem ni dovolj segret, takrat se začnejo delci nabirat v filtru in ko se jih nabere nad določeno vrednostjo se izvede prisilno povečanje temperature v izpuhu, ki pospeši kemično reakcijo.

Jaz zabijam čas trenutno za druge reči (akvarij), zvečer in ponoči pa za branje knjig...vmes še malo pretepam deco (za tovrstna branja, in ženo (pretepanje) pa zmanjka časa
evil.gif
)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
nej ti bo :D
akvarij sem prodal, otrok se sam že dost čez dan poškoduje, edin pr ženi še nisem pogruntal sistema, da bi bil prost obveznosti :D

načeloma na zgornje tehnično napisano imaš prav, je odgovor da
jaz že na daleč po izpuhu vidim, ali ima odstranjen DPF ali ne...
oglej si en dan nek novejši dieselski mlin, ki ima rore naravnost - cev je znotraj čista, da se vidi celo kovino...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Razumem...mogoče edino tako, da nek drug to pove stranki in stranka napiše na alter kdo mu je tako strakovno odstranil DPF.
grin1.gif


Še ene 3 čiptunerje preizkusim, potem sem pa naokoli in lahko grem spet k RSR. Sicer pa grem počasi nazaj na turbobencinca, boli mene patak DPF.
grin1.gif
ja,z direktnim vbrizgom goriva predvidevam...da se ne boš potem vozil z njim kot po jajcih, potem bo pa jok na alterju, da se ti zaradi carbon-build-up na ventilu le-ta ne zapre več
evil.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Eno laično vprašanje: na P206 1,4 bencin se zadnje čase ob vžigu prižge "polution failure" pa potem sveti lučka "motor". Lambda je bila menjana, bi lahko bilo kaj drugega? A je res lahko katalizator? In potem cena?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vžigalne tuljave... Vsaj tako napako je BC javil meni, dejansko pa je odpovedala (prebijala) vžigalna tuljava.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma daaaj...vsak dan parkrat na polno pa še čipan bo jasno.
tongue-1.gif


Vsaka kripa nova ma zdaj hude hibe. Ravno danes sem klical, da peljem fotrovega 1.4 TSI Tiguana na menjavo ketne. Vžgem pa opleta kot da bo motor ven vrglo.
uf-1.gif


Vedno sem sanjal Imprezo, zdaj ko me je za par let že minilo pa zgleda, da bi jo moral kar kupit.
tongue-1.gif
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
739
112
43
Vidim, da ste sami poznavalci DPF-jev na kupu... Naj mi nekdo razloži kako naj vem kdaj se mi Renojev 1,5 DCI 110 regenerira. Pri najboljši volji še nisem opazil nobenega znaka, pa ta avto vozim že cca 1/2 leta. Izpušna cev je čista kot nova, avto gre normalno..
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
739
112
43
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Trenutna poraba se ti za kaksna dobra 2l zvisa v tistem casu...
Kako dolgo pa traja to kurjenje saj?? Pa v kakšnih intervalih se sploh to sproži?
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.250
1.757
113
40
Odvisno od nacina voznje, dolzine/ne dolzine relacij..

Nekje na 500 do 1000 kilometrov, pri mojem pa traja med 15 in 30 minutami..