Odstranitev dpf filtra!

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
kot je bilo rečeno. če se grejo ekologijo naj dajo taki sistem, ki dela. Ne pa taki sistem, ki vbistvu veš, da bo crkno, dela mašini "škodo" in ko crkne je drago ko svinja.
v tem primeru potem jebeš ekologijo. plačuješ kot budala za razne egr in dpf in razne senzorje. ko crkne je pa praviloma itak varnostni program in je avto še neuporabn po vrhu vsega.
plus, da če ne voziš na tak način kot je predivedeno so pa problemi x10
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ekologija je, da se prepove dizle.tako kt niso zželjeni na Japokem in v ZDA. Evropa pa se tolče po glavi zaradi svoje poitike v preteklosti.
Mimogrede, v Kaliforniji bi ti takole cvilil čez predpise,tehniko in snemal DPF? Ne bi dolgo tega počel. Samo zaplankani balkanci se delajo pametne in izigravajo vse po vrsti...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V Kaliforniji je zadeva jasna. Dizel sploh ne pride skozi emisijski atest in ga ni mogoče prodajati, tudi tiste z DPF ne, ker kljub filtru ne pridejo čez test.

Za vsa vozila pa morajo sistemi, ki zagotavljajo nizke emisije, imeti vsaj 3 leta in 50.000 milj garancije, če gre za dražje komponente pa celo najmanj 8 let in 80.000 milj. V slednje spadajo pri klasičnih avtomobilih lambda sonda, ECU motorja in katalizator. Pri hibridih pa recimo čisto vsi hibridni elementi (baterija, elektromotorji, ...).

Posledično šalabajzeriranja ni ne s strani šoferjev, še manj pa s strani proizvajalcev. Teste emisij se pa dela na cestah. Palicaj liziko pokaže, majster pa šuk sondo v rito avta.

Japonci so pa prepovedali dizlarje v celoti. Izjema so samo težki tovornjaki in določeni delovni stroji. Ker so se nekoč njihova mesta utapljala v sajah dizelske prometne navlake.
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Iz tvojih navedb lahko sklepam, da potem EU, japonski, korejski proizvajalci vgrajujejo take komponente v vozila za EU trg, ki so slabše kakovosti in lastnosti kot tisti za USA trg. In da EU kupci plačujemo razvoj za USA trg.
V evropi pa po tej poti izrivanja stopa Švica (no, vsaj je), kjer je (bila) cena bencina nižja of cene nafte. Edino tam sem videl razne mečke, fauveje, bemflce in ostalo v bencinskih varijantah namesto v dizlskih...
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Neverjetno kako imate eni oprane možgane. Ekologi moj [cenzura].
Če je varovanje okolja res primarno, ne vem čemu potem plačevanje višjih cestnin za vozila z večjo kubaturo in čemu višja zavorovanja za vozila z močnejšimi motorji (in ne glede na vrsto goriva). Kot da ima to neposredno zvezo z onesnaževanjem.
Plačevanje cestnine na kubaturo je itak preživeta in skrajno butasta zadeva.
Višina zavarovanja na moč vozila ima seveda smisel.

A niti prvo niti drugo nima zveze z varovanjem okolja, tako da ne vem zakaj si to sploh privlekel na plano.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Iz tvojih navedb lahko sklepam, da potem EU, japonski, korejski proizvajalci vgrajujejo take komponente v vozila za EU trg, ki so slabše kakovosti in lastnosti kot tisti za USA trg. In da EU kupci plačujemo razvoj za USA trg.
Kaki usa trg? Kolko te majo dizlov tam? kaj se tiče osebnih avtov praktično nič
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
A sonde lambda, katalizatorje imajo tudi samo dizli? in koliko je obvezna življenska doba teh zadev v USA in koliko v EU? V USA bi primer katalizatorja ki se je razpadel po dobrih 2 letih in 45kkm enostavno MORAL pokriti proizvajalec vozila, v EU pa je to tough luck in plačilo iz lastnega žepa... isto velja za sonde...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
V USA je tankat dizla približno taka misija kot najdi delujočo in nezasedeno polnilno postajo za EV v Sloveniji.
wink-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
A sonde lambda, katalizatorje imajo tudi samo dizli? in koliko je obvezna življenska doba teh zadev v USA in koliko v EU? V USA bi primer katalizatorja ki se je razpadel po dobrih 2 letih in 45kkm enostavno MORAL pokriti proizvajalec vozila, v EU pa je to tough luck in plačilo iz lastnega žepa... isto velja za sonde...

Več ali manj imajo skoraj vsi EU avomobili ali 3 letno garancijo... Ali po kilometrih, ki so več od 45.000. Tudi pri nas bi v tem primeru menjali katalizator na stroške servisa in ne stranke...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
kot je bilo rečeno. če se grejo ekologijo naj dajo taki sistem, ki dela. Ne pa taki sistem, ki vbistvu veš, da bo crkno, dela mašini "škodo" in ko crkne je drago ko svinja.
v tem primeru potem jebeš ekologijo. plačuješ kot budala za razne egr in dpf in razne senzorje. ko crkne je pa praviloma itak varnostni program in je avto še neuporabn po vrhu vsega.
plus, da če ne voziš na tak način kot je predivedeno so pa problemi x10

MEN DELA:D 200.000+ km

treba je nekaj poudarit: mašenje DPF filtra je v 90% zaradi nekega drugega problema na vozilu
pri novejših je dostikrat okvara dušilne lopute - ampak se folk kar vozi z lučko motorja, dokler ne zabije DPFja
da lukenj v tlačnih ceveh ipd. ne omenjam, pa odprtih termostatov za vodo, zanič šob in turbin itd.

sistem je narejen super: da avto sam dela regeneracijo, če so za to izpolnjeni pogoji - tudi s testerjem moraš imeti vodo nad 75 stopinj, več kot 1/4 tanka goriva in brez napak v spominu motorne elektronike, če hočeš sprožiti prisilno regeneracijo na cesti ali na mestu

novejšim vozilom najprej prižge ORANŽNO lučko za dpf filter - v kolikor se avto pelje na daljšo relacijo se izvede regeneracija in lučka ugasne
ker pa smo Slovenci kakršni pač smo, vozimo, dokler se zadeva ne ustavi - pomeni rdeča lučka za DPF filter in zasilni program
se pa strinjam, da je to en velik tujek na izpuhu, ampak kaj čmo, tako je
vsi bi imeli luksuz in ekologijo, ko pa je kaj treba dat iz žepa, se pa zadeva ustavi
enako je nasploh z dizli - dokler "špara", je OK, ko pa kaj odleti, bi imeli pa hrošča l.1970

eni se vsej navlaki z DPF spretno izogibajo, na način, da kupijo bencinca - direktni vbrizgi so to odločitev še bolj prevesili na stran raznih TFSIjev
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:V Kaliforniji je zadeva jasna. Dizel sploh ne pride skozi emisijski atest in ga ni mogoče prodajati, tudi tiste z DPF ne, ker kljub filtru ne pridejo čez test.
Če bi se res šli ekologijo, potem bi danes sprejeli take normative kot jih ima konjska rit, potem pa gledali, katero vozilo jih izpolni. In seveda tudi, če jih je možno potem tako učinkovito odstraniti kot crknjenega konja. Če takih vozil na svetu ne bi bilo, bi ceste bile prazne.
Vse ostalo je prilagajanje okoljskih direktiv trenutnemu razvoju tehnike in trenutni moči lobijev. Neke strašne okoljske logike tu ni. Proizvajalci ugotovijo, da je možno narediti to in to, sugerirajo, da zakonodajalec to sprejme, ker bo to pomenilo delno zaprtje trga za šibkejšo ali nezainteresirano konkurenco.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.992
9.533
113
Dizla je treba vsaketolk prižgat kaj dlje od 1500 obratov, pa bo težav z mašenjem filtrov precej manj.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ksz

Če gledate na ekologijo/prašne delce ipd. iz perspektive DPF pri avtomobilih je to nekako tako, kot da bi raka zdravil z regratom.

Sicer pa benz it is, dost mam smrdljivca, čeprav mi "nič" ne kuri. Glede na vse ostale stroške z avtom sploh v zadnjem mesecu, tudi 20l porabe ne bi opazil.
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
2 letno splošno jamstvo. Ostalo so podaljšana jamstva/garancije, pa si tam preberi kaj krijejo in kaj ne. Izpušni sistem je ponavadi izvzet iz tega.
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
ksz

Če gledate na ekologijo/prašne delce ipd. iz perspektive DPF pri avtomobilih je to nekako tako, kot da bi raka zdravil z regratom.

Sicer pa benz it is, dost mam smrdljivca, čeprav mi "nič" ne kuri. Glede na vse ostale stroške z avtom sploh v zadnjem mesecu, tudi 20l porabe ne bi opazil.
grin1.gif

Ne pretiravaj; za EURO6 motorjem se ne pokadi niti v najslabših primerih; iz zgodnjih dizlov se je valil črn dim. Še Euro4 dopušča 5x več saj kot Euro5 in 6, pa je veljal do 2009. http://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards#Emission_standards_for_passenger_cars
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
2 letno splošno jamstvo. Ostalo so podaljšana jamstva/garancije, pa si tam preberi kaj krijejo in kaj ne. Izpušni sistem je ponavadi izvzet iz tega.

Najbolj mi je tisti razlog, da so nemški avti tako dobri da ne rabijo več garancije.
 
Nazadnje urejeno: