Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Jebiga ekologija na račun potrošnika, btw ali je res ta tekočina za izgorevanje tako draga, ker mi je en rekel-nepreverjeno da je dal za cca.4l za peugeota teppeja 200€
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.
Pri nas bo to zanimivo, ko bodo ukinili butast DMV, hkrati pa se bo ob letni registraciji plačevala ekološka taksa glede na razred emisli (EURO6, EURO5...) in ko bodo tisti brez DPF fasali EURO1, se bodo filtri montirali nazaj...
Glede na življenjske ukrepe naše države tega naslednjih 10 let ni za pričakovati. Raje bomo metali davkoplačevalski denar za "ekološka" električna vozila in vdihovali saje iz dizelskih izpuhov brez DPF-ja
PS: v Nemčiji (in še kje) ob nesrečah zavarovalnice pregledujejo moč avtomobila. Če je bil avto čipan, zavarovan pa za nižjo moč, nastopijo težave
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Ne verjamem ničemur, kar si napisal
"Euro" standard je zapisan v homologaciji vozila, ne ugotavlja se ga na tehničnih pregledih. Če vozilo ne bo ustrezalo homologaciji, ga ne bo možno registrirat. Enako kot recimo pri katalizatorjih. Ne vidim možnosti, da bi ti zgolj nabili eko takso.
Tudi DMVja ne bodo ukinili.
Preverjanje moči poškodovanega(!) vozila pa opravijo kako? Edina realna opcija so merilni valji, ki v tem primeru ne pridejo v poštev.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Mi je jasno, kaj je najcenejše, ampak si prepričan, da bo tudi dolgoročno to najcenejše? Ker po moje bodo slej ko prej začeli tudi to preverjat na tehničnih. Kolikor vem so v eni EU državi (pozabil kateri) to že naredili. Je bilo precej avtomobilov brez DPF-ja, potem so pa začeli to nadzirat.
Obnova je tudi možna: http://www.strajnar.si/
Nimam pa (še) izkušenj z njim.