Odkril, da je nov avto najverjetneje poškodovan

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
LOL a misliš da ga kar MORAŠ kupiti? A ti v merkatorju kar prodajalke napolnijo voziček, ti si pa samo tiho in plačaš?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Ti si en LOLek. Očitno že dolgo nisi kupoval novega avta, ali pa gledaš samo zalogo na parkirišču.
Večinoma je vse po naročilu (revščina, ki si jo lahko privoščimo, verjamem da so bemfe pa mečke vse iz zaloge) in proti plačilu vsaj are.
Torej najprej čakaš dober mesec ali več, ko končno dobiš "igračo" pa rečeš - nočem.???

In osebno močno dvomim v resničnost celotne zgodbe o Kii.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.474
5.004
113
Citat:
Uporabnik 2CV pravi:In pa v primeru, da ugotoviš, da nekaj ni ok, ga lahko res kar zavrneš?
Seveda. To ni noben problem. V tovarni takoj prekinejo ostale procese, v nekaj urah sestavijo avto z opremo / barvo, ki si jo naročil in s posebnim transportom pripeljejo v Slovenijo, kjer so kupci najzahtevnejši. Vse za zadovoljstvo kupca.
Doslej sem trikrat prevzemal novo vozilo (dve za podjetje) in nisem meril laka. Tudi če bi imel merilec, ne poznam dovoljenih toleranc in še česa drugega. Eno od vozil ni imelo obljubljene opreme, ki bi jo naj prodajalec sam vgradil. Pozabili. Sem vseeno prevzel, ker mi ni bilo za iti peš domov. Dogovorili smo se za termin, ko so pozabljeno uredili. Samo ustni dogovor. Pa je držal, čeprav je podjetje čez kako leto po nakupu crknilo. Eno ni imelo vključenih dnevnih luči, model pa je to omogočal. So mi prav tako uredili naknadno. Na osnovi izkušenj in zapisov na forumih, sem zmeraj že pred naročilom in plačilom gnjavil, kako je s slovensko obvezno opremo, predpražniki in podobnimi malenkostmi. Komercialist te stvari hitro obljubi in tudi zapiše, da bodo in potem tudi so. Sicer pa včasih česa tudi ni, ker v resnici deviško vozilo od proizvajalca tega mogoče nima. Ob prevzemu se je glede tega tečno pogajati.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
In osebno močno dvomim v resničnost celotne zgodbe o Kii.
Zakaj dvomiš? A se pri Kii to ne more zgoditi? Sem imel že kar nekaj strank z novimi avtomobili, ki so se izkazali za ne tako nove. Zadnji primer je bil cca. 3 tedne nazaj, ko sem imel stranko z vozilom premijske znamke s ceno skoraj 100.000 eur, ki se je prodal kot nekaj mesecev staro testno vozilo in v kot novem stanju. No, avtomobil je bil v celoti barvan, dodatno so določene zadeve nakazovale, da je bil popravljan. Po pisnih in slikovnih dokazih se je stranka dogovorila s prodajalcem za rešitev, ki je njej ustrezala. In ne, ni obdržala vozila. Je pa res, da se prodajalec po prvem ''šoku'' ni več delal ''bedaka'' in sta potem oba našla sporazumno rešitev, ki je obema ustrezala. Žal pa je to v Sloveniji bolj izjema kot pravilo.
frown-1.gif


Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Doslej sem trikrat prevzemal novo vozilo (dve za podjetje) in nisem meril laka. Tudi če bi imel merilec, ne poznam dovoljenih toleranc in še česa drugega. Eno od vozil ni imelo obljubljene opreme, ki bi jo naj prodajalec sam vgradil. Pozabili. Sem vseeno prevzel, ker mi ni bilo za iti peš domov. Dogovorili smo se za termin, ko so pozabljeno uredili. Samo ustni dogovor. Pa je držal, čeprav je podjetje čez kako leto po nakupu crknilo. Eno ni imelo vključenih dnevnih luči, model pa je to omogočal. So mi prav tako uredili naknadno. Na osnovi izkušenj in zapisov na forumih, sem zmeraj že pred naročilom in plačilom gnjavil, kako je s slovensko obvezno opremo, predpražniki in podobnimi malenkostmi. Komercialist te stvari hitro obljubi in tudi zapiše, da bodo in potem tudi so. Sicer pa včasih česa tudi ni, ker v resnici deviško vozilo od proizvajalca tega mogoče nima. Ob prevzemu se je glede tega tečno pogajati.
Dejansko tvoj post potrjuje točno to, kar je bilo zgoraj zapisano. Da se velikokrat zgodi, da so prodajalci namerno ali nenamerno šlampasti ob predaji vozila. Koliko šlamparije boš ugotovil, je pa na tebi kot kupcu, tvojemu znanju in seveda tvoji želji po tem. Recimo sam bi ob predaji novega avtomobila le tega v celoti temeljito pregledal, ker zaenkrat mi denar še ne pada sam z neba in če za nekaj odkartam par 10 tisočakov, pričakujem, da bo avtomobil točno takšen kot mora biti. Ker v nasprotnem primeru bi lahko tudi jaz kot stranka nakazal recimo zaradi šlamparije par jurčkov manj in bi kaj dobil servirano od prodajalca?
grims-1.gif
Prst v rit, vsekakor pa avtomobila ne bi odpeljal.
Zato tudi jaz ne bom odpeljal avtomobila, ki ni točno takšen kot mora biti. Če so bila vrata pobarvana, ni panike, naj mi pove, potem se bom pa jaz odločil ali hočem nov avto, ali pa naj mi zniža ceno avtomobila. In ja, tak avto ni enako vreden kot avto brez naknadno pobarvanih vrat. To VEDO tudi zavarovalnice, ki ti pri poškodbi na novem avtomobilu (če jih seveda na to opomniš
evil.gif
.
Citat:
Uporabnik 2CV pravi:Verjamem pa da mogoče malo čudno izpade ta tam z merilcemn preveriš cel avto.
.
Zakaj čudno izpade? Kot normalen skrben gospodar temeljito preveriš avtomobil pred prevzemom.

Bi pa poudaril sledeče: najlažje (in takrat ima kupec največ moči) je to preveriti in morebitne težave reševati PRED PREVZEMOM vozila, torej preden podpišeš, da si prevzel vozilo. Kasneje se zna to rahlo zakomplicirati, sploh če se prodajalec dela ''bedaka''. Po daljšem obdobju bo pa sploh težko kaj doseči in je bolj kot ne odvisno samo še od dobre volje prodajalca.

Pa še da malce potegnem vzporednice. Recimo pri rent-a-car-ju, testnem vozilu ali nadomestnem vozilu vedno podpišeš, da si prevzel avtomobil v dobrem stanju, itd. Večinoma ni nobenih težav, lahko pa naletiš, da je bil avtomobil poškodovan/podrgnjen in ko ti enkrat podpišeš, da si prevzel avto v dobrem stanju, si v precej slabi poziciji, da boš oporekal, da je poškodba tvoja. Zato sam osebno vedno v teh primerih celoten avtomobil vizuelno pregledam za morebitnimi poškodbami. Ja, zadeva mi vzame minuto, dve, ampak se ni le enkrat zgodilo, da smo v opombe vpisali poškodbe.
Isto je z avtomobilom, večinoma bo vse ok, ampak statistika ti nič ne pomaga, če ravno ti naletiš na ''limono''.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Seveda se lahko zgodi pri Kii kakor tudi drugod, vendar mi je cela zgodba zelo v stilu Radia Erevan. Pač moje mnenje.
In kot jih je že mnogo (pa posredno tudi ti tu napisalo) - po štirih letih dokazovat, da je bil nov avto karamboliran? No, veliko sreče OT!

PS: če nisi avtotrgovec, me zanima koliko novih avtov si kupil in dejansko pregledal po tvojih navodilih, v recimo zadnjih 10 letih? Za tipkovnico smo vsi jako pametni.
 

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
211
16
18
Gottschee
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
In osebno močno dvomim v resničnost celotne zgodbe o Kii.

Imam vse zapisnike, delovne naloge, račune ter emaile.
Prav tako ob vsakem servisu uporabim njihovo spletno aplikacijo, ki mi potrdi sprejem na servis. Na potrditvi so prav tako komentarji kar se popravil tiče. Vse kar so mi urejali na začetku je bilo ok in tudi odnos je bil ok, dokler je delal en gospod tam, ki se je res potrudil za stranko. Sedaj temu ni tako.

Pač nisem vedel, da bi moral karkoli merit.
Moj prvi novi avto in sem bil mnenja, da pač če kupim novo dobim novo. Zgleda, da temu ni tako.
Je pa zadeva v garanciji in se ni smisla prerekati kako in kaj kdaj sem to ugotovil ali pač?
Saj za telefon recimo je tudi garancija dve leti pa se hodijo prerekati, da ne lovi signala ali pa je slaba baterija, deluje prepočasi.
Garancija je to kar je...garancija.
In pod KIA letakom piše 7 let brezskrbnosti.
 

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
211
16
18
Gottschee
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Seveda se lahko zgodi pri Kii kakor tudi drugod, vendar mi je cela zgodba zelo v stilu Radia Erevan. Pač moje mnenje.
In kot jih je že mnogo (pa posredno tudi ti tu napisalo) - po štirih letih dokazovat, da je bil nov avto karamboliran? No, veliko sreče OT!

PS: če nisi avtotrgovec, me zanima koliko novih avtov si kupil in dejansko pregledal po tvojih navodilih, v recimo zadnjih 10 letih? Za tipkovnico smo vsi jako pametni.

Jutri sem dogovorjen na sestanku in bomo ponovno preverili vse.
Zadnji odgovor kar se reklamacije zadnje tiče je bil ne vem, sedaj je potrebno vse slikati in poslati proizvajalcu, tovarni.

Jutri bom tudi prilepil vso korespondenco med Kia in mano. Tako kopijo delovnih nalogov kot račune ter meile.
Tematike nisem odprl "po slovensko", da se šimfa čez servis in KIA, avto se mi zelo zelo dopade, ampak sem odprl zaradi tega, ker ne znam oz. ne vem kako ravnati v tej situaciji.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Verjamem, da imaš v tvojem svetu vse urejeno, ampak postavi se na drugo stran.

Vidiš močno se motiš pri vseh garancijah: telefon - baterija 6 mesecev, pa še tu je toleranca padca kapacitete, počasnost: vedno se najde ena app ki upočasnuje sistem,...

Povej mi tako po kmečko, kako boš dokazal, da se v 4 letih nisi sam zaletel in popravil pod kozolcem - tak dokaz je namreč na tvoji strani!
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.553
9.821
113
40
MB
jaz mam samo eno vprašanje, zakaj pri hudiču si 4 leta živel s temi jetrami pa vsemi napakami?
 

Trupl0

Pripravnik
21. sep 2007
211
16
18
Gottschee
Ker sem na anomalije opozarjal že prej, takoj na začetku.
Imam pisni dokument itd. Vedno so govorili, da bodo uredili itd. ampak se vedno pozabi.
Viseti tam vsak dan pa tudi ne morem

Prav imaš, kar se tiče telefona. Toleranco in pojasnilo zakaj se popravilo v garanciji ne bo izvedlo dobiš tudi v pisni obliki ne pa na način:" Ne vem, verjetno je to zaradi sonca, ne vem. Če želite, da vam to odpravimo bo potrebno plačati uro v delavnici."

Po kmečko -> verjetno ne bom mogel nič ampak lahko pa delam slabo reklamo z mojo izkušnjo pa mogoče koga odvrnem od nakupa. Mogoče. Ne vem...Verjetno tudi kakšen sodni izvedenec lahko ugotovi kdaj se je to popravljalo? Koliko časa je kit že gori?
Leto po nakupu sem že uveljavljal garancijo zaradi RJE. Torej so mi priznali garancijo in uredili. Mesto rje? Isto zadaj desno..ampak pod lučjo.
2449441-Breznaslova.png
 

Priponke

  • 2449441-Breznaslova.png
    2449441-Breznaslova.png
    361,3 KB · Ogledi: 398

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
In kot jih je že mnogo (pa posredno tudi ti tu napisalo) - po štirih letih dokazovat, da je bil nov avto karamboliran? No, veliko sreče OT!
Se strinjam: pri stvarni napaki je rok 2 leti, pa še rok od dneva, ko si ugotovil, da je nekaj narobe.
Tako da, po mojem mnenju bo sploh s stroškovnega vidika popolnoma nesmiselno zadevo vleči na sodišče, je pa seveda smiselno igrati na karto korektnosti trgovca.

Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
PS: če nisi avtotrgovec, me zanima koliko novih avtov si kupil in dejansko pregledal po tvojih navodilih, v recimo zadnjih 10 letih? Za tipkovnico smo vsi jako pametni.
Nisem avtotrgovec in odgovor je 0. Ker ne kupujem novih avtomobilov. Če boš pa natančno pogledal, boš videl, da sem pisal v pogojniku
wink-1.gif
.
Sem pa pregledal že nekaj novih vozil za stranke (pred prevzemom in po tistem, ko so posumile na določena odstopanja) in pa konkretno število rabljenih, tako da kakšno izkušnjo, dve le imam na to temo.
grin1.gif


Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Jutri bom tudi prilepil vso korespondenco med Kia in mano. Tako kopijo delovnih nalogov kot račune ter meile.
Če to narediš si butelj. To je namreč tvoje zadnje orožje (grožnja z javnostjo) in če ga tukaj sprašiš po nepotrebnem si .... butelj.
Pa še nekaj si zapomni: NAM ne rabiš ničesar dokazovati in ne jemlji mnenj tukaj osebno, temveč izlušči iz njih smiselne zadeve. Ti rabiš dobiti od proizvajalca/servisa nadomestilo. Srečno.
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Garancija je to kar je...garancija.
In pod KIA letakom piše 7 let brezskrbnosti.
Upam, da si to zgolj v zanosu zapisal in da se zavedaš, da je to le reklamna puhlica.
Tvoja zadeva (potencialna karamboliranost pred nakupom) nima veze z garancijo. Če pa boš šel na to, da ti avto rjavi, potem pa tu vskoči garancija noter.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Po kmečko -> verjetno ne bom mogel nič ampak lahko pa delam slabo reklamo z mojo izkušnjo pa mogoče koga odvrnem od nakupa. Mogoče. Ne vem...Verjetno tudi kakšen sodni izvedenec lahko ugotovi kdaj se je to popravljalo? Koliko časa je kit že gori?
Leto po nakupu sem že uveljavljal garancijo zaradi RJE. Torej so mi priznali garancijo in uredili. Mesto rje? Isto zadaj desno..ampak pod lučjo.
S slabo reklamo začni, ko ne boš ničesar dosegel in boš s postopkom zaključil.
Pod lučjo niso mogli popravljati, ker je tam odbijač, ki je plastičen in plastika ne rjavi. Tako da, se poleg drugega, tudi nauči pravilno opisovati stvari in izražati.
wink-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.474
5.004
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:PS: če nisi avtotrgovec, me zanima koliko novih avtov si kupil in dejansko pregledal po tvojih navodilih, v recimo zadnjih 10 letih? Za tipkovnico smo vsi jako pametni.
MTL izvaja to storitev za druge in tema je silno primerna za njegovo reklamo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Aha, torej na karoseriji pri prtljažniku.
Zgolj v opombo: Kie Ceed po parih letih so začele v nekaj letih rjaveti na vratih, lahko da je tudi rjavenje pri tebi posledica nezadostne zaščite pločevine in je pri Rio to udarilo ven že po enem letu. Torej LAHKO je to posledica tega in ni nujno, da to nakazuje, da je bil avtomobil karamboliran. Sicer bo pa tisti, ki se spozna zelo hitro videl, če je bilo karambolirano, ker če je to posledica karambola, potem so zelo verjetno sledi na pločevini od prtljažnika.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.566
335
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:PS: če nisi avtotrgovec, me zanima koliko novih avtov si kupil in dejansko pregledal po tvojih navodilih, v recimo zadnjih 10 letih? Za tipkovnico smo vsi jako pametni.
MTL izvaja to storitev za druge in tema je silno primerna za njegovo reklamo.
No, upam da sem odpiratelju teme poleg reklame podal vsaj še kakšno malenkost uporabno informacijo.
grims-1.gif

Drugače se pa lahko moji posti tudi zbrišejo, ni problema oz. lahko tudi sami uporabniki uporabite Spam gumb, če menite, da je noter samo reklama.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.183
1.194
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
In osebno močno dvomim v resničnost celotne zgodbe o Kii.

Imam vse zapisnike, delovne naloge, račune ter emaile.
Prav tako ob vsakem servisu uporabim njihovo spletno aplikacijo, ki mi potrdi sprejem na servis. Na potrditvi so prav tako komentarji kar se popravil tiče. Vse kar so mi urejali na začetku je bilo ok in tudi odnos je bil ok, dokler je delal en gospod tam, ki se je res potrudil za stranko. Sedaj temu ni tako.

Pač nisem vedel, da bi moral karkoli merit.
Moj prvi novi avto in sem bil mnenja, da pač če kupim novo dobim novo. Zgleda, da temu ni tako.
Je pa zadeva v garanciji in se ni smisla prerekati kako in kaj kdaj sem to ugotovil ali pač?
Saj za telefon recimo je tudi garancija dve leti pa se hodijo prerekati, da ne lovi signala ali pa je slaba baterija, deluje prepočasi.
Garancija je to kar je...garancija.
In pod KIA letakom piše 7 let brezskrbnosti.

A si kdaj prebral drobni tisk njihove garancije? Zakaj misliš, da pri nas dobijo eno najslabših ocen za garancijo?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:PS: če nisi avtotrgovec, me zanima koliko novih avtov si kupil in dejansko pregledal po tvojih navodilih, v recimo zadnjih 10 letih? Za tipkovnico smo vsi jako pametni.
MTL izvaja to storitev za druge in tema je silno primerna za njegovo reklamo.

Zato sem spraševal, koliko jih je zase kupil, ker za denar in kot storitev ni težko bit pameten in pedanten.

Jaz priznam, da zase nikoli ne gledam tako kot za druge.
 

2CV

Pripravnik
16. avg 2012
505
12
18
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik 2CV pravi:Verjamem pa da mogoče malo čudno izpade ta tam z merilcemn preveriš cel avto.
.
Zakaj čudno izpade? Kot normalen skrben gospodar temeljito preveriš avtomobil pred prevzemom.

Bi pa poudaril sledeče: najlažje (in takrat ima kupec največ moči) je to preveriti in morebitne težave reševati PRED PREVZEMOM vozila, torej preden podpišeš, da si prevzel vozilo. Kasneje se zna to rahlo zakomplicirati, sploh če se prodajalec dela ''bedaka''. Po daljšem obdobju bo pa sploh težko kaj doseči in je bolj kot ne odvisno samo še od dobre volje prodajalca.

Pa še da malce potegnem vzporednice. Recimo pri rent-a-car-ju, testnem vozilu ali nadomestnem vozilu vedno podpišeš, da si prevzel avtomobil v dobrem stanju, itd. Večinoma ni nobenih težav, lahko pa naletiš, da je bil avtomobil poškodovan/podrgnjen in ko ti enkrat podpišeš, da si prevzel avto v dobrem stanju, si v precej slabi poziciji, da boš oporekal, da je poškodba tvoja. Zato sam osebno vedno v teh primerih celoten avtomobil vizuelno pregledam za morebitnimi poškodbami. Ja, zadeva mi vzame minuto, dve, ampak se ni le enkrat zgodilo, da smo v opombe vpisali poškodbe.
Isto je z avtomobilom, večinoma bo vse ok, ampak statistika ti nič ne pomaga, če ravno ti naletiš na ''limono''.

Hvala za odgovore.
Priznam, da res še nobenega nisem videl da bi pred prevzemom z merilcem preveril debelino laka, pa sem imel priliko videti predajo avtomobila nekajkrat tako pri nas kot nekajkrat v tujini. Ok se pravi pred prevzemon, moram kupiti merilec debeline laka. Ali so vsi enako kvalitetni oz. dajo relavantne podatke? Predvsem pa me zanima kje naj dobim podatek, o debeleini laka na določenem modelu in kakšna so dovolejna odstopanja?
LP