Sicer se vozim s kombijem ampak, ploscice menjam na cc100+kkm, diske pa na cc 200+kkm. Je pa res da nekateri so non stop na bremzi tako da se ne cudim taki obrabi.
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
mi lahko kdo pove kakšna je praksa pri zavornih diskih in ploščicah?
Namreč lani konec oktobra so menjali ploščice in sedaj je po 15tisoč km potrebna menjava in diskov in ploščic.
Ker ne verjamem, da so se diski v teh 15k toliko uničili, da so potrebni cele menjave me zanima:
- ali se ob menjavi ploščic menja tudi diske
- ali lahko na "slab" disk damo nove ploščice
Namreč mnenja sem, tudi drugi se čudijo, da niso sčistili vsega pri menjavi ploščic ( z delom cca 75€ brez DDV ) in vse skupaj dali na morebitne poškodovane diske.
Sedaj imam zopet strošek menjave ploščic ( ki so pač bile nove in menjane 15tkm pri zadnjem servisu ) ter diskov.
PS: menjava ploščic je bila zadaj...spredaj je vse še tip top
PS2: avto ima 70 tisoč km...menjano pri 56 tisoč km
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Je pa zanimiv odziv nekaterih uporabnikov... čisto po "slovensko "
Tema se lahko zaklene, avto se bo vozil dalje in kasneje prodal staro za novo...
Ne vidim zakaj bi to vrglo slabo luč in na koga... Ko prevzameš avto podpišeš list v katerem piše, da je z avtom vse ok, blablabla.Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Najbrz je res najbolje da avto z merilcem premeris pred prevzemom. Vendar to vrze slabo luc... Mogoce bi bilo bolje takoj doma preveriti ga z merilcem, in ga v primeru odstopanj takoj isti/naslednji dan peljati s pripravljenim dopisom/zapisnikom meritve katero kopijo ti podpisejo kot prevzeto.