sam sem sicer kupoval rabljen avto, ampak sem ga vseeno premeril z merilcem laka.
po večini je bila debelina nanosa laka med 130 in 140, na notranji strani pragov med 70 in 80.
sicer je okoli zadnjega kolesa, na ozkem delu med robom blatnika in zadnjimi vrati bil nanos precej debelejši, med 500-1100, ampak takoj za robom, kjer so potem zadnja vrata je bila vrednost nanosa laka normalna (70-80). torej je bil avto malo butnjen in zelo korektno popravljen (to je potrdila tudi optika), in to načeloma ne bi smelo biti problematično.
če bi bil nanos močnejši okoli celotnega zadnjega kolesa, ali pa recimo tudi za robom vrat, bi se ga zagotovo izognil - pač, opis moje izkušnje, kako presoditi, kaj je z avtom in kaj ne. če pa bi bil nov, tako udarjen, pa bi se zagotovo poskušal dogovorit za kakšno ugodnost - popust, brezplačno servisiranje nekaj časa, zimske pnevmatike pred zimo, pač, nekako da kompenziraš "napako". seveda, če ima avto večje poškodbe, kot barvan del na recimo površini 20 kvadratnih cm, pa seveda drugače postopaš.