Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Kitanje ne, barvanje pa. Gres lahko merit lak na novih BMW, MB, LR, ali pa Kii in bos ugotovil, da je debelina laka razlicna. Ce pride do transportne poskodbe se pa npr vrata se enkrat barva. Nic takega, ker je narejeno skladno z tovarniskimi normativi. Seveda mora biti strokovno narejeno. Drugo pa je, ce je bil avto poklepan - se pravi, da del ni bil zamenjan - potem pa je to velikokrat maslo lokalnega direrja. Dejmano nekaj razcistit - vsa vozila so transportno zavarovana. Zato bsak diler, predno avto prevzame se kako dobro od pregleda vozilo predno ga od prvoznika prevzame. In recimo, da se ugotovi, da je ris na zadnjih levih vratih. Naredi se zapisnik, avto se popravi in se ga proda. Potem takem bi moral dati prodajalec popust stranki, ker so vrata barvana. Kaj pa, ce je bilo to ugotovljeno ze v tovarni in diler sploh ne ve, da je bilo to narejeno. Mene ne moti, ce so bila vrata barvana. Saj je samo avto. Bi me pa motilo, ce bi slo za ornk poskodbo, kjer deli ne bi bili zaemnjani, ampak popravljeni.Citat:
Uporabnik Cash pravi:
In tovarniski normativi vkljucujejo pokitan avto. WTF? Zelo cudni balkanski normativi.
Katera firma pa je bila to?
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Kitanje ne, barvanje pa. Gres lahko merit lak na novih BMW, MB, LR, ali pa Kii in bos ugotovil, da je debelina laka razlicna. Ce pride do transportne poskodbe se pa npr vrata se enkrat barva. Nic takega, ker je narejeno skladno z tovarniskimi normativi. Seveda mora biti strokovno narejeno. Drugo pa je, ce je bil avto poklepan - se pravi, da del ni bil zamenjan - potem pa je to velikokrat maslo lokalnega direrja. Dejmano nekaj razcistit - vsa vozila so transportno zavarovana. Zato bsak diler, predno avto prevzame se kako dobro od pregleda vozilo predno ga od prvoznika prevzame. In recimo, da se ugotovi, da je ris na zadnjih levih vratih. Naredi se zapisnik, avto se popravi in se ga proda. Potem takem bi moral dati prodajalec popust stranki, ker so vrata barvana. Kaj pa, ce je bilo to ugotovljeno ze v tovarni in diler sploh ne ve, da je bilo to narejeno. Mene ne moti, ce so bila vrata barvana. Saj je samo avto. Bi me pa motilo, ce bi slo za ornk poskodbo, kjer deli ne bi bili zaemnjani, ampak popravljeni.Citat:
Uporabnik Cash pravi:
In tovarniski normativi vkljucujejo pokitan avto. WTF? Zelo cudni balkanski normativi.
Katera firma pa je bila to?
Ti bom povedal mojo zgodbo: pred cca.17 leti sem delal nekaj časa v avtoindustriji v DE, v Audi, BMW, MB, Opel. Dogodek je bil: sveder je našemu delavcu padel iz 7 metrov višine na streho avtomobila, pač nastala je manjša vdrtinica na strehi. Proizvajalec je komplet vozilo, smo bili priče dal v prešo pred nami. Ni se jim splačalo demontirati sedežev, radia, komplet v stiskalnico. So rekli da tega ne popravlajo, ker lahko čez nekaj let na strehi začne korozija in je slaba reklama. Takšno je bilo ravnanje proizvajalca, niti približno barvanje in kitanje.
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Meni je pa en ličar pravil, kako je prav take avtomobile malenkost poškodovane pri Slo dealerju barval za prodajo kot nove.
Nekaj je, kar se zgodi na balkanu nekaj povsem drugega pa kaj se naredi v nemčiji.
Cakaj sorry....kako pa mislis dokazat da avto je bil ruknjen ze pred nakupom?!?!Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
Zdravo,
po štirih letih, avto ima še garancijo, se je odkrilo, da je najverjetneje na zadnjem koncu kit. ( laik na tem področju )
Jutri grem preverit debelino laka, če je to dejansko res.
Avto bil tudi po enem letu že "zdravljen" pojava rje; sicer ne na istem delu ampak isto zadaj spodaj desno...
Torej kaj storiti v primeru da:
- se odkrije, da je bil avto razbit/poškodovan
- avto je bil kupljen NOV
- nobenega obvestila ali posebne cene zaradi zgoraj omenjenega
- avto še v tovarniški garanciji
- z avtom že od samega začetka same težave ( od luščenja barve, nanešenih folij na steklih itd. itd. seznam poln )
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
naj napišem še nekaj stvari iz glave:
- povešena vrata voznika, nastavitev, menjava tesnila 3x, 4x sedaj želijo brusiti vrata in menjati tesnilo..proti plačilu
- senzor za dež ne deluje, menjava sistema
- brisalci se ustavijo na drugi in tretji stopnji, menjava celotnega mehanizma
- luščenje usnjenega volana, menjava
- ob zaviranju čuden zvok zadaj; menjali ploščice lani, sedaj želijo menjati diske in ploščice; ob pregledu na oko niso čistili čeljusti ob menjavi ploščic, posledica sedaj disk...spet želijo da na moje stroške to uredijo
- "zvitje" izpušnega kolektorja, avto deloval kot na treh cilindrih ali kako to pravijo, tudi večja poraba, po pregovaranju uredijo
- havba ob prevzemu vozila
- cviljenje mehanizma zaklepa
- segrevanje obeh nastavkov za pijačo v sredini
.
.
.
pač...neverjetno a ne
PS: serviser ob menjavi zadnjih ploščice, sprednje vse ok, je ob vprašanju zakaj potrebna menjava zatrdil:" veste, je proizvajalec poddimenzioniral ploščice in se hitreje obrabljajo"
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik Trupl0 pravi:
naj napišem še nekaj stvari iz glave:
- povešena vrata voznika, nastavitev, menjava tesnila 3x, 4x sedaj želijo brusiti vrata in menjati tesnilo..proti plačilu
- senzor za dež ne deluje, menjava sistema
- brisalci se ustavijo na drugi in tretji stopnji, menjava celotnega mehanizma
- luščenje usnjenega volana, menjava
- ob zaviranju čuden zvok zadaj; menjali ploščice lani, sedaj želijo menjati diske in ploščice; ob pregledu na oko niso čistili čeljusti ob menjavi ploščic, posledica sedaj disk...spet želijo da na moje stroške to uredijo
- "zvitje" izpušnega kolektorja, avto deloval kot na treh cilindrih ali kako to pravijo, tudi večja poraba, po pregovaranju uredijo
- havba ob prevzemu vozila
- cviljenje mehanizma zaklepa
- segrevanje obeh nastavkov za pijačo v sredini
.
.
.
pač...neverjetno a ne
PS: serviser ob menjavi zadnjih ploščice, sprednje vse ok, je ob vprašanju zakaj potrebna menjava zatrdil:" veste, je proizvajalec poddimenzioniral ploščice in se hitreje obrabljajo"
prodaj takoj pa kupi drugo.... jebeš taki avto ki je bil sestavljen v soboto zgleda