odklep telefona ki je zaklenjen na simobil

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik Legendaris pravi:
@stein Je bolj simpl reklamirat. Če boš ponovno prebral moj prvi post, sem v njem zapisal, da sem zadevo reklamiral Simobilu. Obljubili so mi odgovor, ki pa ga žal ni. 2x sem jim pisal, enkrat pa sem klical. NIč! Vsakič so mi rekli, da bom odgovor dobil, pa ga nisem. Hotel sem nekoga, ki je odgovoren za te zadeve, pa mi niso hoteli dati ničesar.

fantje in dekleta,.. kot sem že enkrat omenil tu gor,..težko verjamem da odgovora s strani reklamacij niste prejeli,...morda res ne prvi dan ko ste jo posredovali,.. vsekakor pa v zakonitem roku,..
Vabim vse, ki menite da niste prejeli odgovora da mi posredujete podatke pa preverimo,...
b
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Legendaris pravi:
Verjamem, da je tako, vendar bi mi morali kljub temu, dovoliti nalaganje posodobitev. Zamisli si, kaj bi bilo, če bi bilo kaj podobnega z računalniki in si ne bi mogel naložiti posodobitev, ki jih ponuja npr. MS za svoj OS.

Tista navlaka od Vodafona lahko zaradi mene še zmeraj ostane gor... me nič ne moti, samo da bo telefon funkcioniral tako kot je treba.

Saj ti dovolijo ... Ampak za tvojo verzijo... In za tvojo razlicico pac se ni na voljo nadgradnje... In to je problem Nokie in ne problem Si.mobila... Si.mobil NE izdaja nadgradenj... ampak jih izdaja proizvajalec mobilnika... in to je v tvojem primeru Nokia ...
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Citat:
Uporabnik stein pravi:
Citat:
Uporabnik Legendaris pravi:
Tista navlaka od Vodafona lahko zaradi mene še zmeraj ostane gor... me nič ne moti, samo da bo telefon funkcioniral tako kot je treba.
Reklamacija.
Pa ne "oprostite, a lahko zmotim gospoda", ampak "sluga, to in to popravi, časa imaš do jutri (OK, teden-dva)".

Ti plačuješ njih, ne oni tebe.

Reklamacija tu ne bo pomagala, saj napake ni. Sem razložil, da je to že v pogodbi napisano. Pa lahko gre na katerokoli instanco.

In, če bi se nekdo obnašal tako do mene, kot ti opisuješ, verjemi da bi bilo zgolj slabše. Odnos mora biti korekten. V redkih primerih ti pomaga slab odnos.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
1.) Slab odnos je začel SM.
2.) Tisto v narekovajih je bilo karikirano.
3.) Vse pišem pod predpostavko, da moj sogovornik ne laže.
4.) "saj napake ni". Moje mnenje pa je, da če pri pogovoru ne slišiš sogovornika, je to napaka.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
4) Glede tega, da se ne sliši, se oproščam, spregledal. Je napaka in jo je potrebno odpraviti. To, da je telefon brendan pa ni vzrok za to in tudi ni napaka.
 

Legendaris

Zelenc'
18. apr 2010
12
0
1
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
fantje in dekleta,.. kot sem že enkrat omenil tu gor,..težko verjamem da odgovora s strani reklamacij niste prejeli,...morda res ne prvi dan ko ste jo posredovali,.. vsekakor pa v zakonitem roku,..
Vabim vse, ki menite da niste prejeli odgovora da mi posredujete podatke pa preverimo,...
b

Imaš ZS!
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik Legendaris pravi:
To že drži, vendar ni tako preprosto, kot si napisal. Če se delajo neumne, jim ne morem nič. Če prekinem pogodbo, moram plačati razliko, da mi odklenejo telefon. Če je ne plačam, ostanem z zaklenjenim telefonom in moram plačati za odklep, posledično pa izgubim garancijo. Štala je vsekakor.
Odklep telefona pomeni, da boš lahko dajal not SIM kartice drugih operaterjev. Ampak to ne bo spremenilo produktne kode tvojega Nokia aparata. FW posodobitve so vezane na produktno kodo, ne na morebiten SIM lock telefona.
 

Legendaris

Zelenc'
18. apr 2010
12
0
1
Da razčistimo... vse kar želim je da se mi odpravi napaka ob dohodnih klicih. Ne želim menjati operaterja, ne želim menjati telefona, ne želim nič drugega kot to, da mi ne bo treba kot papagaju ponavljati prvega stavka. Na kakšen način se bo to doseglo mi je vseeno.

Zaradi težav sem se najprej obrnili na Simobil. Od tam so me poslali na servis. Po 8 dneh servisa sem dobil nazaj enak telefon, kakor sem ga dal na servis, torej z enakim FW. Ker sem nisem vdal, so na Telerayu napako zvalili na Simobil. Obrnil sem se na Simobil, kjer na pritožbo(e) nisem dobil odgovora. Kaj hudiča naj si ob tem mislim? Dejstvo je, da mi ne na Simobilu ne na Telerayu, produktne kode niso omenili. Za to sem slišal(bral) šele tukaj, na forumu. Sem navaden uporabnik, ki želi normalno uporabljati telefon, za katerega plačujem in bo čez štiri mesece odplačan. To je to.
 

Bush

Fizikalc
19. okt 2008
1.735
0
36
Citat:
Uporabnik Legendaris pravi:
Sem navaden uporabnik, ki želi normalno uporabljati telefon, za katerega plačujem in bo čez štiri mesece odplačan. To je to.
No, če ga imaš samo še štiri mesece v garanciji, potem ti je skoraj vseeno glede garancije. Itak ti je telefon do sedaj delal, čeprav z nekaj več bugi.

Pojdi na http://nokiae71.wordpress.com/2008/08/04/product-codes-for-e71/ . Najdi produktno kodo za Slovenijo, bel ali siv; lahko brez ALS.

Potem si preberi http://nokia.nigelcoldwell.co.uk/firmware.htm .

Z Ovi Suite si najprej naredi backup vsega, potem spremeni produktno kodo z NSS, potem z Ovi nadgradi firmware, potem lahko spremeniš produktno kodo nazaj.

S tem boš imel najnovejši FW, telefon pa bo še zmeraj ostal SIM zaklenjen na Simobil, vendar ti ga po poteku vezave brezplačno odklenejo v S! centru.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Glede menjave produktne kode ... tega ne bodo naredili na urandem servisu...niti pri operaterju... Vsaka harderska razlicica ima svojo produktno kodo... Recimo pri mobilnikih, ki imajo QWERTZ tipkovnico je produktna koda tudi oznacuje, kaksno tipkovnico ima recimo vgrajeno... In tega na uradnem servisu niti ne smejo uradno zamenjat... ker jim proizvajalec to ne pusti (tehnicno je sicer izvedljivo)... Zato pa so na voljo razni programi, s katerimi to lahko naredis... Seveda se lahko pri tem tudi kaj zalomi... in aparat ne deluje vec tako, kot bi moral (nekateri so tukaj pisali, da se je to recimo dogajalo pri Nokii E72) ... Sicer ni nujno,d a se zalomi... je pa majhen odstotek moznosti, da se... In v takem primeru, ce na servisu ugotovijo, da je nekdo naredil tak poseg, garancija ne velja ... Ni mi pa jasno, kako si lahko s to napako zivel 18 mesecev... sedaj pa je to postal tako velik problem... Se strinjam, da je to motece... sploh ker lahko preberemo,d a so to napako z nadgradnjo pri dolocenih hardverskih razlicicah ze odpravili, za tvojo pa se ni na voljo popravka... in verjetno bi tudi mene motilo... Ampak bi verjetno reskiral in se znasel sam, ce po drugi poti ne gre ...
 

Legendaris

Zelenc'
18. apr 2010
12
0
1
Te napake ni bilo pri FW 1.0, niti pri 2.0, pojavila se je pri 3.0., torej nekje lani poleti. Napako so odpravili z FW 4.0, 4 mesece kasneje. Kot sem napisal, sem od takrat do približno mesec in pol nazaj čakal, da bo vendar tudi za moj telefon prišla posodobitev, pa je ni bilo. Ostalo zgodbo poznate.

Nisem nekdo, ki ob napaki takoj naredi kraval. Ne glede na to, da bom čez 4 mesece lahko vzel nov telefon, bi rad s tem prišel na čisto. Za to imam več razlogov. Najprej... Zakaj bi menjal telefon s katerim sem, razen te napake, povsem zadovoljen?! Sploh, če se ta napaka lahko odpravi. Zakaj bi plačeval za nov telefon? Kaj, če se takšna ali podobna napaka ponovi tudi pri drugem telefonu? Zakaj bi se konec koncev spet vezal za 24 mesecev?

Če te napake ne more oz. ne sme odpraviti ne operater, ne servis je to katastrofa. Če se spravim to delati sam, najbolj škodujem ravno samemu sebi. V primeru, če bo šlo kaj narobe, bom za vse kriv jaz, posledično pa bom tudi stroške nosil sam. Sem jaz povzročil napako? Nisem!

@Bush

Hvala za linke. Bom počakal najprej na odgovor Simobila, potem pa bom videl kaj oz. kako bo.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Proizvajalec je tisti, ki bi moral poskrbeti za to... Pooblasceni servis pa lahko naredi samo tisto, kar mu proizvajalec dovoli ...

Lahko to das narediti v kaksnem nepooblascenem servisu... glede na to, da je garancije samo se stiri mesece... in da je dosedaj mobilnik deloval brez problemov, je verjetnost, da bo prislo do kaksne napake, ki jo krije garancija, zelo majhno ... Ce pa na nepooblascenem servisu "pogine" pa bi ti morali oni to urediti ... Konec koncev te bo ta poseg nekaj kostal, ce ne bos delal sam ...
 

Legendaris

Zelenc'
18. apr 2010
12
0
1
Do konca garancije in moje pogodbe s Simobilom je še 10 mesecev! Novi telefon pa lahko vzamem čez 4 mesece in se vežem še za naprej.
 

Legendaris

Zelenc'
18. apr 2010
12
0
1
Dobil sem odgovor Simobila v katerem trdijo, da je bil telefon nadgrajen na verzijo 400.21.013. Po mesecu dni čakanja mi napišejo takšno neumnost. Telefon sem jim nesel nazaj in sami so se lahko prepričali katera verzija SW je na telefonu. Telefon je sedaj spet na servisu. Razočaran sem zelo. Teleray se izgovarja na Simobil, Simobil pa na Teleray. Najebem pa jaz kot uporabnik. Sram jih je lahko vse.

@Borovnica

Hvala za pomoč. Brez tebe verjetno odgovora sploh ne bi dočakal.
priden.gif
 
Nazadnje urejeno:

Legendaris

Zelenc'
18. apr 2010
12
0
1
Takole je... telefon sem dobil s servisa in sedaj deluje tako kot mora. SW je nadgrajen na najnovejšo verzijo, 410.21.010. Telefon je še zmeraj zaklenjen za Simobil. Kakorkoli... vztrajnost se izplača.

Še to lahko omenim tukaj. Simobil se mi je za težave in za napačne podatke o nadgraditvi pisno opravičil. Dobil sem tudi bonus v vrednosti 10€ pri naslednjem računu. Zelo lepa in pohvalna gesta. Mislim, da smo na koncu lahko vsi zadovoljni.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Tud Borovnica samo lapa... od obljubljenega ni blo nič.. čeprav ne bom jamBral itak imamo samo še dve naročnini na firmo pa še te dve greta u pm, kuj ko meni aneks poteče......

tko.... da, pr Simobilu samo lapajo in pocen so.... Od takrat vem, da se kvaliteta omrežja in profesionalnost plača, zato grem na Mobitel... Pa osebno nimam nič proti Simobilu, preveč keša smo jim pustil, zato kar nudijo.....

na omrežje je zasedeno sem se pa že navadil...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
reality jaz sem s svoje strani naredil kar sem mogel,..zavedaj se da nie obstaja si.mobil=borovnica,..

b
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
naredil nisi nič... vsaj zame ne........ niti poklicali niso...

pa te ne krivim in se niti ne sekiram..... pač skenslam, ko bo to zame ugodno... je pa bla to dobra šola nategovanja in prodajanja buč..... Pa, da se razumemo, nikol nismo bli neplačniki, a kljub temu prazne obljube, slabo omrežje in.... blabla..

nočem javkat, ampak Mobitelu do kolen ne sežete, to je dejstvo... imamo zaenkrat obe opciji, tko da pišem iz lastnih izkušenj, priznam pa da so pr Mobitelu dražji.... a sedaj vem zakaj.
 
Nazadnje urejeno:

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Tudi jaz sem zaradi take politike zaklepanja telefonov (no te je bil samo eden izmed razlogov) prekinil naročnino pri Simobilu..
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
še enkrat,.. z moje strani je bilo narejeno vse,.. če pa te niso poklicali je morda zato razlog,...
Nadaljnih komentarjev se bom vzdržal,..
Vsekakor pa je tvoja avtonomna pravica da se odločiš po svoje,..
b