Bom kar v tej temi napisal nekaj o mojih težavah. Se mi zdi, da še najbolj paše.
Sem uporabnik uslug podjetja Simobil in imam težave s posodobitvijo programske opreme za telefon Nokia E71. Zadnji software na katerega lahko posodobim telefon je verzija 300.21.012, že od novembra lani pa je na razpolago verzija 400.21.013. Pred nekaj dnevi je prišla tudi nova verzija 410.21.010. Prijatelj, ki ima enak telefon, vendar je naročnik konkurenčnega operaterja (Mobitel) je svojo napravo lahko posodobil takoj. SW telefona bi rad posodobil predvsem zaradi napake, ki se pojavlja ob dohodnih klicih (klicatelj sekundo ali dve ne sliši sogovornika), seveda pa tudi zaradi drugih izboljšav, ki jih prinese posodobitev.
Zaradi problema sem se najprej na obrnil na Nokia Care Slovenija, kjer so mi svetovali, naj telefon prinesem na servis. To sem tudi storil, vendar posodobitve na novejšo verzijo tudi pri njih niso mogli narediti. V obrazložitvi so mi dejali :« Podatka o razpoložljivosti nadgradnje programske opreme za Vaš telefon nimamo, saj mora biti nova programska oprema potrjena s strani operaterja, ki zna dodati tudi svoje prilagoditve. Kot omenjeno je Vaš telefon brandiran (znamka Vodafone). Posodobitev programske opreme vključuje tudi odpravo napake, ki se pojavlja ob dohodnih klicih. Druge rešitve kot je nadgradnja programske opreme nimamo.«
Preko elektronske pošte sem se obrnil na Simobil (že dvakrat), da mi pomagajo rešiti zadevo, vendar odgovora nisem dočakal. poklical sem tudi na njihov helpdesk, kjer pa so mi zatrjevali, da bom odgovor dobil. Ko sem zahteval kakšno konkretno ime (telefonsko številko, mail), na katerega se lahko obrnem, mi tega seveda niso dali.
Torej... zanima me kaj narediti? Lahko prekinem pogodbo? Naj odklenem telefon? Kaj tretjega? Če mi kdo lahko kako pomaga, bi bil zelo hvaležen.