ok.... bova zaključila... karkoli si pač naredil, dobil nisem niti obljubljenega klica, ki si ga obljubil... (pa da se razumemo, ne rabim ga več)...
Za moje pojme, ste šalabajzerji... ne ti borovnica, ampak simobil sam... Ovce na help deskih pa so nekej boljšega... bi mogl to pantentirat, kako se to ne dela.....
vem da je zaposlovanje ustreznega kadra drago, zato vem zakaj je Mobitel dražji, ker dobiš tisto kar hočeš pa čeprav dražje...... Profesionalnost, pa je za simobil nekej utopičnega... Govorite eno, delate drugo.. zanimivo je, da vsako stvar ki smo jo hotli, smo porabil mesec ali dva, da ste jo zrihtal......
Za tega operaterja ne morem reč ene dobre stvari, razen svetovanje, da ko vzameš katerikoli paket morš met dobre živce in bit totaln flegmatik, ter si preden kamorkoli pokličeš, vzet svinčnik, papir, ter zapisat uro in datum pogovora in po možnosti osebo, ker boš to čez en ali ponavljajoče čez par mesec ponavljal kot papiga...
Ko boste enkrat lahko dal enemu podjetju račun na enem papirju v kuverti in ne gajbo odpadnega papirja, boste naredili verik korak za okolje in računovodje, ki vnašajo fakture in tudi za nas, kateri polnite fascikle z vašim odvečnim skret papirjem...
Jest pa osebno tebe vidim, kot enega neplačanega branitelja te šalabajzerske firme.... To da rešuješ po tabli probleme userjev, kateri bi moralo to naredit podjetje samo, dost pove...
No majo vsaj študenti neki od tega....... ker vaši komitenti bl mal...
Za moje pojme, ste šalabajzerji... ne ti borovnica, ampak simobil sam... Ovce na help deskih pa so nekej boljšega... bi mogl to pantentirat, kako se to ne dela.....
vem da je zaposlovanje ustreznega kadra drago, zato vem zakaj je Mobitel dražji, ker dobiš tisto kar hočeš pa čeprav dražje...... Profesionalnost, pa je za simobil nekej utopičnega... Govorite eno, delate drugo.. zanimivo je, da vsako stvar ki smo jo hotli, smo porabil mesec ali dva, da ste jo zrihtal......
Za tega operaterja ne morem reč ene dobre stvari, razen svetovanje, da ko vzameš katerikoli paket morš met dobre živce in bit totaln flegmatik, ter si preden kamorkoli pokličeš, vzet svinčnik, papir, ter zapisat uro in datum pogovora in po možnosti osebo, ker boš to čez en ali ponavljajoče čez par mesec ponavljal kot papiga...
Ko boste enkrat lahko dal enemu podjetju račun na enem papirju v kuverti in ne gajbo odpadnega papirja, boste naredili verik korak za okolje in računovodje, ki vnašajo fakture in tudi za nas, kateri polnite fascikle z vašim odvečnim skret papirjem...
Jest pa osebno tebe vidim, kot enega neplačanega branitelja te šalabajzerske firme.... To da rešuješ po tabli probleme userjev, kateri bi moralo to naredit podjetje samo, dost pove...
No majo vsaj študenti neki od tega....... ker vaši komitenti bl mal...