odklep telefona ki je zaklenjen na simobil

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
ok.... bova zaključila... karkoli si pač naredil, dobil nisem niti obljubljenega klica, ki si ga obljubil... (pa da se razumemo, ne rabim ga več)...

Za moje pojme, ste šalabajzerji... ne ti borovnica, ampak simobil sam... Ovce na help deskih pa so nekej boljšega... bi mogl to pantentirat, kako se to ne dela.....

vem da je zaposlovanje ustreznega kadra drago, zato vem zakaj je Mobitel dražji, ker dobiš tisto kar hočeš pa čeprav dražje...... Profesionalnost, pa je za simobil nekej utopičnega... Govorite eno, delate drugo.. zanimivo je, da vsako stvar ki smo jo hotli, smo porabil mesec ali dva, da ste jo zrihtal......

Za tega operaterja ne morem reč ene dobre stvari, razen svetovanje, da ko vzameš katerikoli paket morš met dobre živce in bit totaln flegmatik, ter si preden kamorkoli pokličeš, vzet svinčnik, papir, ter zapisat uro in datum pogovora in po možnosti osebo, ker boš to čez en ali ponavljajoče čez par mesec ponavljal kot papiga...

Ko boste enkrat lahko dal enemu podjetju račun na enem papirju v kuverti in ne gajbo odpadnega papirja, boste naredili verik korak za okolje in računovodje, ki vnašajo fakture in tudi za nas, kateri polnite fascikle z vašim odvečnim skret papirjem...

Jest pa osebno tebe vidim, kot enega neplačanega branitelja te šalabajzerske firme.... To da rešuješ po tabli probleme userjev, kateri bi moralo to naredit podjetje samo, dost pove...

No majo vsaj študenti neki od tega....... ker vaši komitenti bl mal...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
komentiral bom le račun,..
kakršnega ste naročili takega imate,..
lahko dobiš račun na eni strani brez specifikacije
lahko dobiš račun na dveh straneh - račun + specifikacijo po posamezni številki (le znesek)
lahko dobiš osnovni račun + specifikacijo + razčlenjen račun s klici
lahko dobiš račun na si.asistenta
lahko dobiš račun na mail
lahko dobiš račun v spletno banko,...(za fizične stranke)

iz vsega tega nisi uspel dobiti računa kot ga želiš?
Svaka čast,..

b
 

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Reality, ajde, dosadan si. Goniš eno in isto čez tri strani. Glede na to, da sem (verjetno bolj zahteven uporabnik, kot ti) že vrsto let, da sem imel kar nekaj časa tudi @M, ti povem, da si ena sitna, tečna mona. Oba operaterja sta skoraj izenačena, ni nekih velikih odstopanj, razen seveda za vas, super naprednih uporabnikih, tko da, vso srečo pri @M, itak boš čez pol leta v sosednji temi spet jamBral, pluval s šalabajzerji in podobnimi žaljivkami vsepoprek in se hršil, kot petelin na gnoju.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
ne nisem..... so rekli da se ne da......... preveri.... hotel sem en račun dobim tri...... in ja imam zbirni račun, zakaj tri kuverte veš pomoje samo ti in ta nesposobni simobil...

Že to da so mi takrat še tri telefone dali na isto obdoje, smo rabil 2 meseca, za zbirnega pa še enega zraven......

svaka čast vam, da niste sposobni poslat ene kuverte ne tiste tri skret papirje, ki jih pou ure trgaš........
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Pr Mobitelu mamo 8 naročnin in začuda nobenega problema... dobimo pildek (1 ovojnico) plačamo in to je to... Omrežje pa je precej bolj kvalitetno kot Simobilovo...

kakšna izenačenost ti vidiš, veš samo ti..... pa še odklenjene telefone, brez kakršnih kol junka od Vodafona in svojega referenta, pokličeš in je stvar urejena......

Pr Simobilu so mi zbirnega 2 mesca pacal... pa to je samo ena stvar...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
ksz.

tak logicno se sprasujem...

Zakaj dandanes zaklepajo fončiče, če se ga pa da odklenit za 10€, 5 če si redna stranka,... Kjer jaz mobitele
kupujem, mi ga model proda, sklenema naročnino, in mi ga kot darilo da sem spet kupil/sklenil pri njem,
kar odklene
smile-1.gif
Operaterji tu nic ne zasluzijo, kvečemu stane jih zaklepanje,... Redko kdo, da ne odkodira in
zamenja operaterja zarad telefona, oz odklepajo večinoma tisti ki tel. kupijo 2nd hand, tisti pa z operaterjem
ki je prodal tak nima veze...

Jaz sklenem naročnino, operater se s tem zazihra, da bo dobil vsaj toliko in toliko denarja od mene,... Zakaj
se moram zdaj jaz j*bat z odklepom po nepotrebnem?

Kot da kupim avto na leasing 2 leti, pa mi le-ti ne dovolijo dat drugih feln gor.

Prvo ti tel. tak kupis, kok je pač cena... Torej je tvoja lastnina. In zakaj je moja lastnina seda vezana na neko
stvar, če pa je moja? Lahko jo razbijem, prodam, vržem stran, nesmem pa dat druge sim not...

Sklenem neko high ritch ass naročnino za 50€, kupim mobitel za 400€, a uporabljat pa nesmem druge simke,...
Bolano. In pol ta problem rešim za jebenih 10€. In pol mi gre garancija. Ker simkartica lahko zjebe telefon v nulo.

Ma simobil kaj skupnega z naso vlado? Kaka hčerinska podruznica, al so to samo naklučja?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
morda bom dočakal da bodo subvencije enake nič,.. telefon bo odklenjen, kupoval se bo pri uvoznikih, kjer bo tudi servis,..
operater ne bo imel dodatnega stroška z reklamacijami, subvencijami, reklamacijskimi menjavami,.. nenazadnje se stranke ne bodo mogle pritoževati čez "operaterjev" telefon,...
se pa bodo začuda spraševali o oderuških uvoznikih, netegah posameznikov na bolji,...
življenje bo lepo
hysterical-1.gif


l.p. b

p.s.
ko kupiš avto na lizing,.. kdo ti subvencionira ceno avtomobila?
 

gasdopodna

Majstr
22. jul 2007
3.702
127
63
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Omrežje pa je precej bolj kvalitetno kot Simobilovo...

Kakor za koga...
bonk.gif
Pri moji uporabi je simobilovo bolj kvalitetno... (na žalost res...)

No zdaj pa glodajte in zmerjajte...
evil.gif
 

Megapixel

Pripravnik
28. sep 2007
976
2
18
Ljubljana
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
morda bom dočakal da bodo subvencije enake nič,.. telefon bo odklenjen, kupoval se bo pri uvoznikih, kjer bo tudi servis,..
operater ne bo imel dodatnega stroška z reklamacijami, subvencijami, reklamacijskimi menjavami,.. nenazadnje se stranke ne bodo mogle pritoževati čez "operaterjev" telefon,...
se pa bodo začuda spraševali o oderuških uvoznikih, netegah posameznikov na bolji,...
življenje bo lepo
hysterical-1.gif


l.p. b

p.s.
ko kupiš avto na lizing,.. kdo ti subvencionira ceno avtomobila?

Borovnica,

Zanimivo bi bilo opazovati, kakšen uspeh bi na trgu požel operater brez svoje ponudbe mobilnikov in kako
bi lahko najbolje pritegnil kupca le na podlagi prodaje svojih storitev?

Seveda operaterji nikoli niste realno pomislili na ukinitev prodaje mobilnikov, ker lažje materializirate
ponudbo storitev s pomočjo aparatov. Vaši oglasi bolje delujejo v povezavi z vizualizacijo materializma.
Povprečni uporabniki mesece čakajo na nov model aparata, sw update, megapixle, megabite, od operaterja
pa pričakujejo le korektno delovanje obljubljenih storitev po obljubljeni ceni. Spremembe pogojev, kot so interval
obračuna, omejevanje oziroma slabo delovanje hitrega prenosa podatkov in pogoste spremembe paketov, kjer
so novi naročniki v prednosti pred starimi, ne štejem v najbolj etično in korektno poslovanje.
Po mojih izkušnjah uporabniki večkrat zamenjajo operaterja zaradi subvencioniranja določenega modela mobilnika.
Vsi, ki po menjavi operaterja niso zadovoljni s storitvami in se vrnejo k prejšnjemu operaterju, postanejo najbolj verodostojni
negativni promotorji. Poleg nezadovoljstva s storitvami kritizirajo tudi omejitve uporabe "plačanega" aparata ter dodatne
logistične težave pri odpravljanju teh omejitev. Kratkotrajna navidezna tehnična prednost se obrne proti prodajalcu.

Zaklepanje aparatov štejem med konzervativne kratkoročne ukrepe marketinga. Spoštovanje pridobimo z izražanjem
zaupanja in puščanja svobode in ne z omejevanjem, čeprav gre te omejitve enostavno in poceni odstraniti.
Kdor je bil v življenju kdajkoli omejevan zaradi nerazumevajočega okolja, ve o čem govorim.

Nadaljujem z razumevanjem subvencije pri nakupu aparata. Vsakomur je jasno, da je vkalkulirana v ceno storitev, vendar
smo ljudje nehvaležni in prej kot finančno pomoč pri nakupu občutimo dolgoročno pogodbeno omejevanje, kar povzroča
grenak priokus uporabnika. Le ta se zaveda, da bo subvencijo v vsakem primeru pošteno povrnil prodajalcu. Kako se znebiti
občutka nujnega zla? Za začetek s kvalitetno in promptno podporo uporabniku in dobro mero entuziazma pri delu.

Naj ta post ne zveni kot kritika. Vsi si želimo, da bi se podjetje več ukvarjalo s kvaliteto storitev in odnosi z
uporabniki. Žal stanje kompeticije na trgu to vedno ne omogoča. Vaše televizijske spote, ki so prava inspiracija
med reklamami za praške in plenice, vidim kot enega izmed uspehov strateškega marketinga. Zaupanje
uporabnikom in izboljšava storitev bi lahko bila večji del teh uspehov. Verjamem v vaše delo, saj me uporaba
vaših storitev prepričuje, da plujete v pravo smer... le malo več ugodnega vetra vam želim.

lp,
Mpix
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Borovnica, nikjer se še nisem pritoževal in ni to moj način življenja.... Dejstvo da z nobenim drugim nimamo problema, z Simobilom pa se mi preprosto ne da več ukvarjat, zato gremo......

Sistem vešega funkcioniranja in urejena zadev, kej tazga pa še nikjer nisem vidu, pa sem vidu že vse živo....
doživel smo hinavsko povišanje cen
zavajanje, kaj je za nas ugodno
kompliciranje na vseh možnih variatah
na isto računsko obdovje je trajal 2 meseca
zbirni račun ste pacal 2 meseca
enkrat smo bili dožni 4 €, niste pol leta sploh dali nobenega obvestila, ko smo meli bilanco, smo z siasitenta vidli, da je 4€ premal plačan...., potem ste jih po vprašanju kva ste delal pou leta odpisal.....

skratka žnj, žnj... žnj...., komu se še da ukvarjat z šalabajzerji, tečen sem edino zarad tega, ker ste nesposobni, ti pa klele ZS urejaš stvari, ki bi jih dejansko mogu ta glup operater po defoultu urejat...

in da bo mera polna, maš potem še jajca z odklepi telefonou in glup softwear od vodafona gor... to ti ostane za spomin...

Hvala lepa.... za takega operaterja....

ni pritoževanje, ste nesposobni...
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
še vedno jih, edino če naletiš na lucky fone k ni zaklenjen, sam teh je zanemarljivo malo v obtoku...
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
jest nisem pravi naslov... dejstvo je, da kljub leporečenju borovnice dobiš junk vodafone programsko opremo in na koncu morš telefon še odklepat...., si ga pa skoz vezavo plačal...

da o drugih jebah pr njih raj ne govorim.... stil, ki ga borovnica fura, naredil sem vse, zgodilio se ni nič...

drugače pa spreminjajo pogoje in z lepimi pogoji farbajo stranke, ravno tako je pri telefonih....
z eno besedo ko jih jebe...... poleg tega pa so še nesposobni...