Octavia vs mondeo

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.717
113
Yes, to je res. Dvomasni vstrajniki so bli pa problematični kar en čas in to kar pri večini znamk. Dajem to sam za primer, da ni avtomatik bav bav.
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Point je, da sem zamenjal sklopko z vzztrajnikom za 500 eur pri 250.000km. Pač normalno vzdrževanje. Če bi mogu pri 100.000 odcolat 1000, bi se pa vprašal po zdravju.
Če čebula ne bi mela če bi bla bula. Jst pa na avtomatiku pri 300k nisem dal še € za popravilo. Sepravi sem napram tebi prišparal 500€. Kdo je zdej na boljšem?
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.024
773
113
Na boljšem je tisti, ki ne da penezov. Kadarkoli je lažje plačat DMV, kot pa zamenjavo avtomata, pri nakupu 2 leti starega avta za 15k. Servisi za avtomatike so in imajo denar in čakalne vrste. Torej?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.717
113
Servisi avtomobilov so, imajo denar in čakalne vrste, torej kupit bicikl....Huda primerjava.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.024
773
113
Primerjava je normalna. Servis avta rabiš. Sem za avtomatski menjalnik, sem že napisal. Potencialni servis zanj, mi je predrag. Smo v temi, ko kupujemo 2 leti stare avte za 15k, kateri so bili novi 40k+. Saj štekaš ane? Sem tudi sam kupil tega ranga avto.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.717
113
Štekam ja. Sem bil lani na tej ročni ali avtomatik dilemi, in ko je padla odločitev, sploh nisem gledal ročnih, da me ne bi slučajno premamilo. Potencialni servis te lohk doleti tudi pri ročnem in lahko tudi ni poceni. Prav pride zavarovanje rabljenega vozila. Tko da je ta bojazen brezpredmetna oziroma ni odvisna od avtomata. Lohk dobiš avte, ki so imel večino svojih kilometrov v najvišji prestavi, AC, in jih potem voziš še lep čas brez kakšne panike, lahko dobiš pa zguncan avto. Spet, neodvisno od tega ali je notri avtomat ali ne.
No na konc sem pristal na še mal cenejšem in kako leto starejšem. Je blo pa ene par avtomobilov na dvigalu od mojga serviserja. Res pa je, da imam klasiko in ne robota, kao zapečaten celo življenjsko dobo, seveda smo zamenjal olje. Pol pa vozit, tankat in vzdrževat, pa bomo črto potegnil čez 5 do 10 let. Lohk bo odnesl menjalnik, lohk kej druzga, lohk pa nič. Hebiga, riziko če se voziš z rabljenimi avti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Če čebula ne bi mela če bi bla bula. Jst pa na avtomatiku pri 300k nisem dal še € za popravilo. Sepravi sem napram tebi prišparal 500€. Kdo je zdej na boljšem?
Prišparal nisi nič, ker si v teh 300.000km dal verjetno konkreno več za vzdrževanje (menjava olja), a ne?
Ne pravim, da sem jaz na boljšem. Pravim, da je to, da crkne sklopka pri 100.000 normalno prevoženih kilometrih problem avta in poddimenzioniranega dela. Potem pa ta isti proizvajalec te še nategne s hudo ceno sklopke. To je čisti nateg.
Drugi proizvajalec ima pa ceno menjave 500 EUR in še to zdrži 250.000km.

Pa še nekaj: tukaj se pogovarjamo o dilemi ročni/avtomatik. Sklopko na ročnem zna menjat vsak lokalni mehanik, torej je čakalna doba par dni, maksimalno. Sedaj pa daj rihtat avtomatik, pa malo pokliči po servisih za avtomatike, koliko časa se čaka. Meni je namreč razlika ali sem brez avta par dni ali pa 1 mesec. Seveda greš lahko pa na pooblaščenca, samo tam ne bo popravilo jurja, temveč verjetno 10 jurjev, ker bodo menjali menjalnik.

In še to: imel kar nekaj kolegov, ki so imeli težave z avtomatiki. Pri enem je bil strošek 300 EUR, pri vseh drugih pa si takoj preko tisočaka, v dveh primerih je bila zadeva nekaj čez 3.000 EUR. Tako da, REALNA primerjava žal pokaže, da je verjetnost težav pri ročnem bistveno nižja kot pri avtomatiku, hkrati je pa tudi popravilo potem bistveno cenejše in hitrejše. Dodaš še stroške vzdrževanja, običajno nižjo porabo in si tam. Stroškovno gledano se splača ročni (razen morda kakšnih izjem, ko je ročni menjalnik popolnoma v buli in se sesuva), pa lahko avtomatikaši pišete kar želite.

PS: Trenutni avto je avtomatik, samo za razliko od vas znam na stvari realno pogledat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Utisevalec in Pepe

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
730
296
63
Očitno ima vsak svoje poglede na to. Hotel sem samo povedati, da avtomatski menjalniki že nekaj časa niso več tak bav bav in se ne kvarijo kar vsi po vrsti, kot želite nekateri tukaj peikazati. Odstotek okvar je zanemarljiv in prav nič ne izstopa od ostalih okvar. Vse je odvisno ali gre za nov(ejši) ali rabljen avto. Pri novejših gre manjša poraba že nekaj časa v prid avtomatskim menjlanikom. Veliko je verjetno odvisno tudi kašne vrste avtomatski menjalnik je. So si med sabo zelo različni. In verjetno so določne vrste bolj podvržene okvaram kot druge. Nevem, katero vrsto avtomatskih menjalnikov vozijo tvoji kolegi, da imajo toliko okvar. V službenem voznem parku imamo že zadnjih 6 let pretežno vozila z avtomatskimi menjalniki , pa z nobenim še ni bilo težav. Gre pa za 7g tronic in 9g tronic menjalnike. Konkretno je to 14 vozil, imajo pa prevoženih vse od 20kkm do 300kkm. Je pa res, da so avti kupljeni novi. (Smo pa pri avtih z kvačkalivo že na večih morali menjati potisni ležaj in pri dveh komplet sklopko).
Pri rabljenih avtih, kjer ne poznaš zgodovine avta, pa ni loterija samo v kakšnem stanju je menjalnik. Če avto ni bil pravilno/redno vzdrževan lahko odpove karkoli in so stroški hitro visoki.

Tudi v težjih kategorijah (tovornjaki in avtobusi) že nekaj let ravno zaradi nižje porabe prevladujejo avtomatski menjalniki, pa ni videt, da bi se masovno kvarilo. Če bi se, bi se prevozniki odločali za ročne menjalnike, saj vemo, kako v prevozniškem sektorju šteje vsak cent ker so marže že zadnjih 10 let v podnu.

Če kupuješ rabljen avto za katerega ne veš, kaj se je z njim dogajalo, je vseeno bolj ziher kvačkalica.

Na koncu je pa na vsakem posamezniku, da se odloči kaj njemu najbolj bolj odgovarja. Na mino lahko naleti pri enem in pri drugem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: kalbo in ribicija

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Da pojasnim: daleč od tega, da vsem kolegom crkujejo avtomatiki. Napisal sem par primerov. Velika večina nima okvar. Tudi jaz zaenkrat (knock, knock).
Ampk to, da okvare le teh ne odstopajo od drugih okvar, pa soet vlečeš v neko x stvar.
100% sem, da so okvare pogostejše na avtomatikih v primerjavi z ročnimi menjalniki. Kdor trdi nasprotno, se žal moti. In popravilo je v povprečju dražje.
In jaz ne trdim, da se bo vsem avtomatik pokvaril. Trdim pa, da se s stroškovnega vidika (tudi če zanemarimo višjo nakupno ceno), avtomatik ne izplača. Seveda za rabljena vozila, ki recimo morajo priti do 300.000 km. Če avto menjaš pri 100.000km, potem ti lahko večinoma dol visi, ker stroškov (razen morda vzdrževanje) običajno ni. Proti 200.000, se pa že začnejo “zanimive” stvari dogajat pri avtomatikih.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.717
113
Prišparal nisi nič, ker si v teh 300.000km dal verjetno konkreno več za vzdrževanje (menjava olja), a ne?
Ne pravim, da sem jaz na boljšem. Pravim, da je to, da crkne sklopka pri 100.000 normalno prevoženih kilometrih problem avta in poddimenzioniranega dela. Potem pa ta isti proizvajalec te še nategne s hudo ceno sklopke. To je čisti nateg.
Drugi proizvajalec ima pa ceno menjave 500 EUR in še to zdrži 250.000km.

Pa še nekaj: tukaj se pogovarjamo o dilemi ročni/avtomatik. Sklopko na ročnem zna menjat vsak lokalni mehanik, torej je čakalna doba par dni, maksimalno. Sedaj pa daj rihtat avtomatik, pa malo pokliči po servisih za avtomatike, koliko časa se čaka. Meni je namreč razlika ali sem brez avta par dni ali pa 1 mesec. Seveda greš lahko pa na pooblaščenca, samo tam ne bo popravilo jurja, temveč verjetno 10 jurjev, ker bodo menjali menjalnik.

In še to: imel kar nekaj kolegov, ki so imeli težave z avtomatiki. Pri enem je bil strošek 300 EUR, pri vseh drugih pa si takoj preko tisočaka, v dveh primerih je bila zadeva nekaj čez 3.000 EUR. Tako da, REALNA primerjava žal pokaže, da je verjetnost težav pri ročnem bistveno nižja kot pri avtomatiku, hkrati je pa tudi popravilo potem bistveno cenejše in hitrejše. Dodaš še stroške vzdrževanja, običajno nižjo porabo in si tam. Stroškovno gledano se splača ročni (razen morda kakšnih izjem, ko je ročni menjalnik popolnoma v buli in se sesuva), pa lahko avtomatikaši pišete kar želite.

PS: Trenutni avto je avtomatik, samo za razliko od vas znam na stvari realno pogledat.
Odvisno od pooblaščenca.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.717
113
Da pojasnim: daleč od tega, da vsem kolegom crkujejo avtomatiki. Napisal sem par primerov. Velika večina nima okvar. Tudi jaz zaenkrat (knock, knock).
Ampk to, da okvare le teh ne odstopajo od drugih okvar, pa soet vlečeš v neko x stvar.
100% sem, da so okvare pogostejše na avtomatikih v primerjavi z ročnimi menjalniki. Kdor trdi nasprotno, se žal moti. In popravilo je v povprečju dražje.
In jaz ne trdim, da se bo vsem avtomatik pokvaril. Trdim pa, da se s stroškovnega vidika (tudi če zanemarimo višjo nakupno ceno), avtomatik ne izplača. Seveda za rabljena vozila, ki recimo morajo priti do 300.000 km. Če avto menjaš pri 100.000km, potem ti lahko večinoma dol visi, ker stroškov (razen morda vzdrževanje) običajno ni. Proti 200.000, se pa že začnejo “zanimive” stvari dogajat pri avtomatikih.
Ti je napisal direktne izkušnje z voznim parkom pa ti še kar z glavo skozi zid pribijaš. Ene 15 let si zadaj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
sad: drugačno mnenje ni dovoljeno. To je alter.
Eh, meni je vseeno. Fora je samo v temu, da z leti pogruntaš, da povprečen Slovenc ima vedno v lasti le tisto, kar je najboljše na svetu in bo potem to hvalil na vse pretege in prodajal kot edino zveličavno.

Jaz vem zakaj imam avtomatika in to kljub temu, da vem, da bi me v mojem kupu pločevine ročni v čisto vseh pogledih prišel ceneje. Od nakupa, vzdrževanja, porabe do možnosti izrednih stroškov. In to kljub temu, da nimam novih avtov, ampak jih ponavadi vozim do nekje 300.000km. Ne bom se pa farbal in opravičeval mojo odločitev z nižjimi stroški, loool. Sem pač 15 let za steno :).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.355
8.717
113
Ma nehi ga srat no. Zakaj je treba vse na Alter blesarije obrnit? Sem ti lepo rekel, da če mi zruži menjalnik bom prvi ki bo to napisal. Pri mojem pooblaščencu pa menjava ne bo 10 jurjev. Sem bil podobnega mnenja o avtomatu, kot ti, sicer so želje bile sam je bla vedno racionalnost poleg. Pol sva pa z mojim serviserjem zadevo predebatirala, pa mi je lepo rekel, da se stvari spreminjajo in da avtomat v nobenem pogledu ni toliko dražji od ročnega. Sploh pa ne bavbavi o nekih divjih 10 tisočevrskih stroških.

Več avtomatov se bo vozilo, cenejše bo vzdrževanje le teh, ker to ne bo več eksotika. Se pa klasični avtomatiki drugje po svetu, sploh v Ameriki vozijo že ohoho let. In ja si 15 let za steno, ker 15 let nazaj je samo en šraufal avtomate pri nas, dons jih je pa že kr nekaj.

Izkušnje z avtomatom pa poznaš. Bi šel nazaj na ročnega? Jest ne.