Laguna Grandtour vs. 508SW vs. C5 Tourer

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
KSZ

Starejši bemfi (sploh bencinarji) so bili neproblematični, pri novejših (predvsem dizlih) so lahko težave z verigo.
Sestra nima na Volvu V50 (sicer 8 let starem) praktično nobenih problemov, avto ima cca. 230k km, sorodnik na novejšem (mislim da tri leta starem) V60 tudi nič (160k km), oče na 15 let starem V40 razen podvozja (za kar so v glavnem krive naše čudovite ceste) praktično nič (120k km).

Micka - potrošni material ni predrag, razni senzorji te pa sezujejo (vse je od 300eur +). Motorji (tako benz kot dizel) v glavnem neproblematični. Subaru - bencinarji - v glavnem tankaj (pogosto
grin1.gif
) in vozi, dizel ... kar je preko 200k km je riskanten nakup.

...

Dizzy, za tvojo kilometrino je najbojša odločitev nakup novega avta.
zmaga.gif
:
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.020
10.762
113
kod Džej-Zija
Subaru dizel ima zelo problematičen dvomasni vztrajnik, ki sčasoma poškoduje glavno gred. Če se ga redno menjava, ni panike. Če je menjalnik cvt, tega problema ni in je mašina zanesljiva.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Po besedah serviserjev so prvi dizli (2008,2009), ki imajo preko 200k km, če še ni bila menjana mašina lahko zelo problematični, težave pa se lahko pojavijo tudi pri novejših letnikih tja do nekje 2013, sploh ko ima avto preko 200k km.
Pri CVT menjalnikih res ni problemov s sklopko in posledično dvomasnim vztrajnikom, vendar če menjalnik enkrat odpove, se pogovarjamo o dvomestnih cifrah v k eur.
wink-1.gif


Starih bulletproof subijev pa žal kmalu ne bo več ...
frown-1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.020
10.762
113
kod Džej-Zija
So problematični, ker imajo poddimenzionirano glavno gred, ampak osnovni problem je v dvomasnem vztrajniku, ki dobi zračnost, kar vpliva na uležajenje glavne gredi. Motorji so bili problematični predvsem, ker se dolgo ni vedelo, da je problem v vztrajniku. Lahko so menjali mašino, pa ob originalnem vztrajniku tudi nova ne bi dolgo trajala. Saj ne, da Subaru zagovarjam, ker bi od njih pričakoval vpoklic in 100% kulanco zaradi konstrukcijske napake, pa so se pri nas predolgo delali francoza.
O cvtjih so mnenja pozitivna, ni slišati o kakšnih serijskih napakah.
Žal imaš prav glede bulletproof Subarujih. Sem bral nemški supertest XVja. Pri 100 kkm je imel blok globoke rise do te mere, da je bil motor praktično zrel za menjavo. In to bencinar. Pa druga sklopka že precej pri koncu. In podvozje čisto v riti.
stupid-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.745
6.743
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
S tem da veriga zdrzi manj kot jermen. Ce imas smolo, katerop pa ima zadnji cas vedno vec verigarjev

spet kr neki streljaš
Zakaj potem pisete o bmw, vw, slisim o toyotah, nissanih... Cene menjave verig pa kot bi bile zlate. Vodno pumpo moras tudi pri verigi menjat.
Ob nakupu avta mi je dejstvo ali ima verigo ali jermen brez zveze. Pravzaorav imam raje jermen. Vsako leto das na stran 50 evrov za veliki servis in načeloma nimas tezav
 
Nazadnje urejeno: