Ja, ker to vsi menjajo, nekako tako kot vsakomur crkne avtomatik, mislim, resno no kakšne eni pišeteboš pa sklopko in vztrajik menjal pa bo tudi skor jurja
Pa, sej ma prav. Vsi se bojijo nekih stroškov z avtomatikom, v resnici ti lohk tud klasika zruži.Ja, ker to vsi menjajo, nekako tako kot vsakomur crkne avtomatik, mislim, resno no kakšne eni pišete
Jurja si še mal reku.No, pri kakih 200 kkm je menjava komplet sklopke z DMF kar precej realna opcija.
Smo pa prišli v pm: s 100€ materiala in 100€ za menjavo sklopke, smo prišli na jurja za material in menjavo.
Ne govorimo o osebnih preferencah.Pa saj zruži ti lahko praktično karkoli. Vprašanje je sam, kaj zruži bolj pogosto. Jaz bom ob menjavi tudi vzel ročni menjalnik - pa niti ne zaradi stroškov, ampak zarad osebne preference. Smo si pač različni.
V class se od facelifta 2018 dalje ne da več dobit z ročnim menjalnikom. Samo še 9g tronic. Pa recimo E clasa je tudi že od 2016 samo še na avtomatih, tako da gredo počasi res v to smer. S claso tud neem, kdaj si lahko nazadnje z ročnim menjalnikom vzel.kupi na zalogo, ročni se poslavljalo...
mercedes mislim da začne počas proizvodnjo brez ročnih menjalnikov od razreda C dalje.
No mal se stvari spreminjajo in avtomatiki pri nas niso več eksotika. Obnovljeni avtomatik (beri praktično nov) je pa dons pod tri jurje. Sej se sliš velik, sam če dvomasni vstrajnik in sklopko pogledaš in stroške s tem, pa ni več taka tragedija.Sicer ste offtopic, samo primerjajte primerljivo.
Oldschool avtomatski menjalniki so primerljivi z ročnim menjalnikom v 20 let starem bencinarju. Strošek vzdrževanja pri ročnem menjalniku je 0, sklopka če shodi se zamenja pa za 200-300EUR komplet (če menjaš po liniji najmanjšega odpora pa lahko tudi samo lamelo, pa te pride 50 EUR). Olje v avtomatskem menjalniku menjat je pa 150EUR stroška na 60-90k km, če shodi kaj je pa popravilo takoj ranga par 100EUR. S tem da tega ne popravlja vsak, lahko pa pokličete danes na servise avtomatikov pa se čudite ko boste dobili termin čez mesec ali tri za "samo pogledat".
Nov 8-9 stopenjski avtomatik pa nihče ne zna popravljat, menjava stane pa med 5-10k EUR. Enako je z DSGji (&co) če je kaj resnega okvarjenega. Primerjava spet z ročnim menjalnikom v nekem sodobnem bencinarju ni na mestu, ker je strošek točno isti kot sem ga opisal zgoraj (menjava sklopke, dvomasni vztrajniki pri bencinarjih večinoma niso problem).
Skratka ja ni problema okoli osebnih preferenc. Samo strošek avtomatika, četudi oldschool je neprimerno večji od ročnega menjalnika. Tako vzdrževalni kot tudi tisti v primeru kakšne okvare. Če pač gledaš samo na stroške mimo tega ne moreš in tu je avtomatik nekajkrat dražja izbira.
Tud pri Fiatih, Passatih, BMWjih, Mercedesih so hodil dvomasni vstrajniki v franže. Ni Citra nobena izjema.No sem imel avto, ki se mu je do 350k km menjalo 3 komplet ročne menjalnike. Sklopka je bila menjana samo 1x. Če imaš kakšen biser kjer so podimenzionirali sklopko in DM vztrajnik (citroen?) lahko vsakih 100k km daš 1k eur za menjavo. Ampak to so izjeme, večina ročnih menjalnikov zdrži življensko dobo vozila BP celo brez vzdrževanja.
Sam bi imel avtomatika ker mi strošek ni pomemben v tem pogledu, sem bil 100% da bom naslednji avto kupil avtomatik. Samo ko sem kupoval avto s svojimi zahtevami ni pač bilo kombinacije take kot sem želel in sem se raje odpovedal avtomatiku kot pa da bi se bencinarju. Kompromisi so ves čas potrebni, idealnega avta itak ni!
idealni avto je, samo penezov ni.No sem imel avto, ki se mu je do 350k km menjalo 3 komplet ročne menjalnike. Sklopka je bila menjana samo 1x. Če imaš kakšen biser kjer so podimenzionirali sklopko in DM vztrajnik (citroen?) lahko vsakih 100k km daš 1k eur za menjavo. Ampak to so izjeme, večina ročnih menjalnikov zdrži življensko dobo vozila BP celo brez vzdrževanja.
Sam bi imel avtomatika ker mi strošek ni pomemben v tem pogledu, sem bil 100% da bom naslednji avto kupil avtomatik. Samo ko sem kupoval avto s svojimi zahtevami ni pač bilo kombinacije take kot sem želel in sem se raje odpovedal avtomatiku kot pa da bi se bencinarju. Kompromisi so ves čas potrebni, idealnega avta itak ni!