Citat:
Uporabnik kiki62 pravi:
Kot si že sam enkrat napisal bo tisti operater car, ki tega nebo računal, zato bo to takrat lepa gesta. Zaenkrat pa se ti samo zdi, da je to lepa gesta ...
Če so ugotovili, da paket 35 ni dovolj dobičkonosen bi lahko stranke premestili na nove pakete na mehek način, saj bodo imeli tako in tako z novimi paketi večji dobiček.
Operater ima 2 možnosti. Ali da se uporabnik sam odloči da gre na nov paket ali to naredi samodejno in lahko s tem sproži nezadovoljstvo uporabnikov.
bivši tušmobil35 je bil: (35 €)
- klici v vsa omrežja: 500
- SMS: 300
- MMS: 30
- prenos podatkov: 1024 MB (Tušmobil omrežje)
Nov paket Klasik30 (30 €)
- klici v vsa omrežja: 500
- SMS: 500
- MMS: 0
- prenos podatkov: 500 MB (Tušmobil omrežje)
Paket Brezmejnih 2000 (29 €)
- 2000 enot za klice/SMS/MMS/prenos podatkov (omejitev 500 enot (min) za druga omrežja
Tušmobil bi si verjetno s avtomatskim prehodom nekaterim uporabnikom prislužil neodobravanje. In tudi če bi stare pakete samodejno pretvoril v nove pakete. Kam bi jih dal? V paket Klasik30, Brezmjenih 2000 ali Brezmejnih X? Delež nezadovoljnih bi bil v vsakem primeru.
Je bilo pa tudi večkrat v medijih omenjeno da je bil paket tušmobil35 najbolj prodajan paket pri Tušmobilu (pred 35tko je bil najbolj prodajan paket tušmobil30)
Kaj bi bilo če bi Si.mobil avtomatsko pretvoril uporabnike paketov enaZame, triZame, petZame na nove dražje pakete XS Zame, S Zame, L Zame ali XL Zame?