Novo pri Tušmobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Potem pa ti želim prijetno uporabo pri imaginarnem operaterju, kjer te ne bodo tako 'okoli prinesli'.

Na kratko povedano in zelo jasno. Tudi jaz tko pravim. Če misliš, da ti bo drugje postlano z rožicami kar pojdi pa veliko sreče. Samo potem ne prijokat nazaj...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik natko45 pravi:


Na kratko povedano in zelo jasno. Tudi jaz tko pravim. Če misliš, da ti bo drugje postlano z rožicami kar pojdi pa veliko sreče. Samo potem ne prijokat nazaj...

Kot sem ze veckrat napisal, sem uporabnik skoraj vseh operaterjev... Mobitel in Si.mobil vec ali manj brez nekih vecjih problemov oz. ce so bili, se je vedno dalo zmenit... Tusmobil z manjsimi problemi v preteklosti predvsem z omrezjem in hitrostjo interneta... sedaj pa kot kaze zaradi ene malenkosti nic vec ... izimobil kartico imam se vedno aktivno
smile-1.gif
... ostali ponudniki pa niso omembe vredni ...

Saj sem ze prej napisal, da sem popolnoma sam kriv za nastalo situacijo... Ampak da me tak "kiks" stane 20€, pa je meni osebno vredno tega, da jih pac pozabim ... Ce je tudi Tusmobilu kot operater to OK, potem prav ... gospodicna na CPNju se je strinjala z mano...samo je tudi v isti sapi omenila, da zal ne more nic storiti in da tako pac je ...
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Se strinjam z Jestom. Dolgo sem bil velik zagovornik TM. Sedaj ko vem kako se gredo, temu ni več tako. Škoda vsake črke...Je predolgo da bi razlagal...V glavnem znajo kasirat na drugih koncih NR.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
in problemi, ki si jih ponavadi sami nakopljejo zaradi takšnih in drugačnih odločitev...
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Ja, problemi lahko nastanejo z vsakim operaterjem. Vprašanje je samo, kako te obravnavajo. Ponavadi so vsi isti: po črki zakona ali pogodbe: Tukaj ni " mehkega" razumevanja, kot bi si ga včasih želeli, ker smo včasih malo pozabljivi in nismo plačali pravočasno računa.Ne zdi se jim pomembno, da se do njih že 10let ali več, vzorno obnašamo do njihovih storitev , tu mislim predvsem , plačilo računov, zato pa nas za vsako napako takoj kaznujejo z neosebnimi izgovori, opomini in izklopi.
Zato sam menim,da je pri vseh operaterjih enako, danes si, jutri te ni.Za njih smo samo ena položnica več , ali manj.
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Dejte mi povedat a še komu prekinja oz. ni mobilnega neta v bližini Francoske ambasade
confused-1.gif

konkretno na področju celega križišča imam vedno problem s signalom
sprasujem se.gif
 

pino

Pripravnik
20. jan 2008
235
21
18
Jest, se strinjam s tabo. Lepo bi bilo, če bi obveščali tudi po pošti o izklopu, neporavnanem računu itd. S tem vsaj pokažejo, da jim ni vseeno kolko uporabnikov izgubijo. Pa tudi s poslovnega vidika je to, no vsaj včasih je bilo to normalno.
Je pa pri nas vse mogoče. Plačilo na položnici je bilo do 5. tega v mesecu. zmeraj plačal v roku. Pol se mi je plača zamaknila na 20. v mesecu in sem seveda placeval po 20. v mesecu, pa zmeraj dobil poleg se znesek opomina, ki ga nikoli nisem dobil. Kao obresti za neplačano položnico.
Po telefonu povedal, kako je in da sem do sedaj zmeraj plačal in da se mi zdi da bi mi tisto zaračunavanje zamudnih obresti lahko oprostili. Odgovor. Ne gre, ker racunalnik avtomatsko vrže ven.
No ja pol sem pa jaz avtomatsko prekinil z nijmi. Na vprasanje zakaj, sem jim razlozil, pa je bilo vse tiho. Slo je namreč za zavarovalnico.
Če oni niso fleksibilni, zakaj bi moral zmeraj biti jaz/ti tisti, ki potegne takratko.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Na takšne stvari sem tudi sam alergičen, eden izmed razlogov je bil seveda tudi nekorektnost, ki se do neke mere tukaj kaže, če upoštevam, da za vsak k... ko je treba potencijalno vzeti denar kupcu, si vzamejo čas, pregledajo vse možne in ne možne baze, da pridejo do podatka, ko pa je potrebno to doslednost upoštevati še pri tem, da bo imel še uporabnik korist pa prst v r... . Vsi operaterji delajo po istem kopitu, uporabnik je za njih ovca, zato pa pravim, da je potebno menjati operaterja vsakič, ko se ti zdi to potrebno, zato je potrebno, da si BREZ VEZAVE in da si zapomneš, da NISI POROČEN Z OPERATERJEM, TO NI TVOJ PRIJATELJ, pa ne vem, kakšne vse ugodnosti, da ti ponuja, zanima ga KEŠ, tebe pa mora ZANIMATI KORIST.

Enako velja za SIMOBIL, MOBITEL ter ostale operaterje. Ker če ne bi bilo tako, potem bi imeli zgolj enega operaterja, zato je potrebno kaznovati vsako njihovo napako tako, kot oni kaznujejo tebe.

Pošlji odpoved pogodbe ter navedi razlog zakaj. Kasneje se lahko še vrneš, nobeden te zaradi tega ne bo obsojal i ni potrebno da to vemo ostali
grin1.gif


Povem še en krat: "Operater ni v nobenem primeru prijatelj uporabniku, pa naj se zdi še toliko, da se trudi za uporabnika. Iskoristi ugodnosti i pojdi naprej, kjer boš imel korist, če ne, menjaj."


Lp.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Ja, nekej takega sem tudi sam napisal v nekaj postov prej. Vsi so isti, ko nas novačijo, jim iz ust med curlja, ko je pa treba rešit kakšen problem, so pa kar takoj kazni.
10.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik pino pravi:
Jest, se strinjam s tabo. Lepo bi bilo, če bi obveščali tudi po pošti o izklopu, neporavnanem računu itd. S tem vsaj pokažejo, da jim ni vseeno kolko uporabnikov izgubijo. Pa tudi s poslovnega vidika je to, no vsaj včasih je bilo to normalno.
Je pa pri nas vse mogoče. Plačilo na položnici je bilo do 5. tega v mesecu. zmeraj plačal v roku. Pol se mi je plača zamaknila na 20. v mesecu in sem seveda placeval po 20. v mesecu, pa zmeraj dobil poleg se znesek opomina, ki ga nikoli nisem dobil. Kao obresti za neplačano položnico.
Po telefonu povedal, kako je in da sem do sedaj zmeraj plačal in da se mi zdi da bi mi tisto zaračunavanje zamudnih obresti lahko oprostili. Odgovor. Ne gre, ker racunalnik avtomatsko vrže ven.
No ja pol sem pa jaz avtomatsko prekinil z nijmi. Na vprasanje zakaj, sem jim razlozil, pa je bilo vse tiho. Slo je namreč za zavarovalnico.
Če oni niso fleksibilni, zakaj bi moral zmeraj biti jaz/ti tisti, ki potegne takratko.

Trajnik 18ga ali 28ga pa ni teh problemov
 

dinos77

Pripravnik
2. nov 2010
589
1
18
Slovenija
Tušmobil se je odločil na tak način pošiljati oz. obveščati svoje uporabnike, to so objavili tudi v splošnih pogojih, ki pa jih vsaj velika večina sploh ne prebere. Takšni so pač pogoji in ti ko se vežeš jih sprejmeš in tako pač je. Če bi sproti plačevali položnice teh problemov ne bi bilo. Tudi sam sem že pozabil kdaj plačati kaj in sem dobil že tako opomine kot tudi že druge kazni in jih kot takšne sprejel. Je pa res da je 20€ veliko ampak tako pač je. Samo pa da zaradi tega zamenjaš operaterja pa je meni mimo. Sori.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kot sem ze veckrat napisal... NISEM zamenjal operaterja... samo prekinil sem NR pri Tusmobilu... Dosedaj me Tusmobil ni preprical, da bi ga uporabljal kot primarnega operaterja. Na cene cungalunga telefonov z aneksom ne padam ... drugih prednosti zase, ki bi me prepricale pa tudi nisem nasel ...

In informacije o spremembi splosnih pogojev sem kasneje potem nasel med obvestili >> http://www.tusmobil.si/obvestila.html

Obvestila-20131016-114348.jpg


... samo tam ne pise, da bodo posiljali izkljucno samo preko SMSa... ampak pise, da se poslje na zanesljiv nacin. Operater pomoje lahko vidi, ce je bil SMS dostavljen in prevzet na telefon ... in glede na to, da SIM kartice od avgusta, ko sem ukinil opcijo "1GB", nisem vec imel v nobenem aparatu, se tudi SIM kartica ni prijavila v omrezje... in tako opomin ni bil dostavljen na zanesljiv nacin ...

Ampak zdaj je kar je... Nima smisla pogrevati... v statistikah se en uporabnik manj ne bo poznal nic
grims-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.616
6.863
113
Za tiste, ki ste proti tušmobilu, zdaj, ob 12.00 bo na val202 oddaja "kje pa tebe čevelj žuli", kjer bo ženska povedala, kako so nategnili njo
wink-1.gif
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.008
339
83
www.svetidej.com
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
... samo tam ne pise, da bodo posiljali izkljucno samo preko SMSa... ampak pise, da se poslje na zanesljiv nacin. Operater pomoje lahko vidi, ce je bil SMS dostavljen in prevzet na telefon ... in glede na to, da SIM kartice od avgusta, ko sem ukinil opcijo "1GB", nisem vec imel v nobenem aparatu, se tudi SIM kartica ni prijavila v omrezje... in tako opomin ni bil dostavljen na zanesljiv nacin ...
Sistem je verjetno tako narejen, da avtomatsko pošlje SMS na telefon.

Zanesljiv način je relativen pojem. SMS je zanesljiv način, če predpostaviš, da tisti, ki uporablja SIM je tudi aktiven uporabnik. In to je v 99% primerih. Ti si pa malo specifičen zaradi paketa BREZ in opcije 1 GB. Prej bi rekel, da je v 99% SMS zanesljivejši način kot pošiljanje navadne pošte. Pošto lahko založiš ali na njo pozabiš prej kot na SMS. Prav tak primer je tudi če študiraš v Ljubljani in pošto dobivaš na domač naslov.

Za podjetja, ki plačujete račune velja:
- če se ne dobi računa: mora uporabnik sam kontaktirati podjetje kaj je z računom (lahko se je zgodila napaka pri podjetju ali pri pošti)
- če se ima trajnik: mora uporabnik 2 dni kasneje preveriti v spletni banki če so se vsi trajniki uspešno izvedli
- če ima podjetje spletni portal (npr. Moj Tušmobil) se 2 dni po plačilu preveri če je položnica res plačana

Za tiste, ki plačujejo račune je to domača naloga, ki na mesec traja 10 minut. Če položnico za Vzajemno ne plačate v roku (ponavadi tudi če 1 dan kasneje) drug mesec cel ne dobite dodatnega zdravstvenega zavarovanja.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:

Sistem je verjetno tako narejen, da avtomatsko pošlje SMS na telefon.

Zanesljiv način je relativen pojem. SMS je zanesljiv način, če predpostaviš, da tisti, ki uporablja SIM je tudi aktiven uporabnik. In to je v 99% primerih. Ti si pa malo specifičen zaradi paketa BREZ in opcije 1 GB. Prej bi rekel, da je v 99% SMS zanesljivejši način kot pošiljanje navadne pošte. Pošto lahko založiš ali na njo pozabiš prej kot na SMS. Prav tak primer je tudi če študiraš v Ljubljani in pošto dobivaš na domač naslov.

Opomin se poslje ravno za take primere, ce zadevo pozabis placati (ali se zalomi kakorkoli drugace in denar ne pride do prejemnika)... In s tem, da je SMS zanesljiv nacin, se ne strinjam. Primer: Ogromno je recimo starejsih ljudi, ki jim je SMS nekaj, kar vsake toliko povzroci, da nekaj pise na mobilniku... prebrat ga pa ne znajo... in slej ko prej to obvetilo na zaslonu nekako izgine
smile-1.gif
... Papirna posta je v takih primerih veliko bolj zanesljiva...

Ni mi tudi jasno, kako recimo resujejo take primere, ki imajo SIM kartico v napravi, ki ne omogoca prejemanja SMS sporocil (marsikateri mobilni router je ze tak... ali pa recimo iPad Cellular,... ) ... Informacijo o takih primerih sem recimo nasel na Simobilovi strani ... na Tusmobilovi je nisem nasel...

In ja...s e strinjam... Redno placevanje racunov in takih problemov ne bo
smile-1.gif


Naj zakljucim s tem... Meni je prav... ce je sistem tak kot je... Jaz sem izkoristil svojo pravico, da se s takim sistemom ne strinjam in sem pac prekinil NR ...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.616
6.863
113
Razumeti je tudi treba, da je tušmobil operater, ki dela z minimalnimi operativnimi stroški, zato lahko tudi nudijo tako poceni pakete. Verjetno zato tudi to vse deluje avtomatsko in ne tako kot pri mobitelu, ko pride po tebe limuzina, te zapelje do direktorja, kjer se pomenita, če bi slučajno plačal račun ali te izklopijo...

Poglej, ti si podpisal z njimi pogodbo, zakaj si podpisal, če ti to ni všeč, ali takrat nisi prebral pogojev, zdaj pa, ko ti "paše"?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.