Na takšne stvari sem tudi sam alergičen, eden izmed razlogov je bil seveda tudi nekorektnost, ki se do neke mere tukaj kaže, če upoštevam, da za vsak k... ko je treba potencijalno vzeti denar kupcu, si vzamejo čas, pregledajo vse možne in ne možne baze, da pridejo do podatka, ko pa je potrebno to doslednost upoštevati še pri tem, da bo imel še uporabnik korist pa prst v r... . Vsi operaterji delajo po istem kopitu, uporabnik je za njih ovca, zato pa pravim, da je potebno menjati operaterja vsakič, ko se ti zdi to potrebno, zato je potrebno, da si BREZ VEZAVE in da si zapomneš, da NISI POROČEN Z OPERATERJEM, TO NI TVOJ PRIJATELJ, pa ne vem, kakšne vse ugodnosti, da ti ponuja, zanima ga KEŠ, tebe pa mora ZANIMATI KORIST.
Enako velja za SIMOBIL, MOBITEL ter ostale operaterje. Ker če ne bi bilo tako, potem bi imeli zgolj enega operaterja, zato je potrebno kaznovati vsako njihovo napako tako, kot oni kaznujejo tebe.
Pošlji odpoved pogodbe ter navedi razlog zakaj. Kasneje se lahko še vrneš, nobeden te zaradi tega ne bo obsojal i ni potrebno da to vemo ostali
Povem še en krat: "Operater ni v nobenem primeru prijatelj uporabniku, pa naj se zdi še toliko, da se trudi za uporabnika. Iskoristi ugodnosti i pojdi naprej, kjer boš imel korist, če ne, menjaj."
Lp.