Sam sem staršem vzel preko telefona in postopek je bil tak:
SIMki je prinesel dostavljalec od GLS. Podpisat se je bilo treba enih 5x na pogodbe (cel šop papirjev) in nikakor ne 'poštarju samo, da je bila pošiljka sprejeta', še osebno je bilo treba pokazat in si je zapisal podatke iz nje, da je imel dokaz, da je res pravi osebi vročil.
Zato sem napisal, da se je zgodba v posnetku podrla po treh minutah. Ženska je sama povedala, da je dobila paket na 14-dnevni preizkus in potem še sama povedala, da je ta rok zamudila. Vemo pa, da čisto vsa podjetja v primeru, da preizkusnega roka ne prekineš, postaneš naročnik. Tako so ogromno ljudi recimo na finto vrgli pri Voyo-tu, kjer delijo 14-dnevni brezplačni preizkus (Petrol je mislim da celo mesečne delil), kjer spodaj v drobnem tisku piše, da v primeru, da ne prekineš, postaneš naročnik. Zato zdaj recimo tak veselo furajo ono gostilno preko Voyota, na koncu pa bodo račune talali.
Če je tisti posrednik bil res na bolniški in se ni mogel prej pozanimat, če je stranka zadovoljna, je pa lahko samo nesrečni slučaj, vseeno bi stranka sama morala bit pozorna na 14-dnevni rok.