Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Poglej, ti si podpisal z njimi pogodbo, zakaj si podpisal, če ti to ni všeč, ali takrat nisi prebral pogojev, zdaj pa, ko ti "paše"?
Ko sem podpisoval pogodbo, tega ni bilo (sicer priznam... prebral je takrat nisem
Še v teh spremenjenih pogojih, ki so bili objavljeni 14.5.2012 in so v veljavi od 14.6.2012, ne pise izrecno, da je edini nacin posiljanja opomina preko SMSa ... ampak je tak nacin samo nastet ... In preprican sem, da bi se zadevo dalo tudi drugace resit. Ko sem klical na CPN, bi lahko recimo gospodicna recimo rekla, da bo zadevo predala naprej in da dobim odgovor (pa ne na SMS
Aja se to... Kako posljejo opomin po SMSu v primeru, da tudi drugi mesec ne bi placal racuna in bi bila stevilka ze izklopljena?
Pa dovolj je debate okoli tega... Zame je to sedaj zgodovina (no... do 31.10. sem se narocnik, potem pa nic vec) ... in zadeva bo sla v pozabo... Spomnil se je bom edino takrat, ce bi me mogoce kdaj kdo vprasal po mojem mnenju o Tusmobilu ... Tisti rek, da "dober glas seze v deveto vas, slab pa se veliko dlje" se kako drzi
Nazadnje urejeno: