Seveda, zdaj je pa operater kriv, če naročnik ne plača računa oziroma pozabi na plačilo računa ane?
Poglej, kaj narekujejo splošni pogoji:
Naročnik mora račun plačati v desetih (10) dneh po izstavitvi oz. do dne, označenega na računu, razen če drug zakonski predpis ali poseben dogovor med naročnikom in Tušmobilom ne določa drugače. Naročnik je dolžan poskrbeti za natančno izvedbo plačila z navedbo potrebnih podatkov.
V primeru zamude s plačilom bo Tušmobil naročniku obračunal zakonite zamudne obresti in stroške opomina po veljavnem Ceniku. Naročnik razume in se strinja, da različni ponudniki storitev plačilnega prometa lahko obračunajo različno visoke stroške izvedbe plačila, o čemer se naročnik informira pri svojem ponudniku storitev plačilnega prometa. Ceno plačila z neposredno bremenitvijo določa Tušmobil v Ceniku.
Če naročnik ne poravna zapadlih obveznosti ali kako drugače krši določila naročniškega razmerja, mu Tušmobil na zanesljiv način (npr. s kratkim sporočilom; SMS in/ali s pismom poslanim na naročnikov naslov) pošlje opomin, v katerem ga pozove, da s kršitvami preneha oz., da zapadle obveznosti poravna najkasneje v roku, ki je naveden na opominu.
Če naročnik svojih zapadlih obveznosti ne poravna v roku, Tušmobil lahko omeji ali prekine izvajanje storitev do prejetja plačila. V takem primeru naročnik ni upravičen do zmanjšanja naročnine ali drugih fiksnih plačil, dogovorjenih s pogodbo.
V primeru, da naročnik ne poravna svojih obveznosti do Tušmobila do izteka meseca, ki sledi mesecu, v katerem je bil izdan račun, Tušmobil lahko preneha z zagotavljanjem polnega obsega storitev in/ali prekine naročniško razmerje. O omejitvi zagotavljanja odhodnih storitev in storitev v gostovanju, o prekinitvi zagotavljanja storitev ter o odpovedi pogodbe Tušmobil naročnika obvesti preko SMS ali na drug primeren način.
Sicer pa, če si naročen na e-račun, si račun prejel na e-mail. Kot številko za obveščanje pa lahko daš neko drugo in ne te za mobilni internet (kot si že sam povedal, ga skoraj nič ne uporabljaš in je to tvoj problem). Operater te obvešča na tisto številko, katero sam določiš.