Novo pri Tušmobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.535
291
83
Samo se ne bo uredilo. Pokliči jih in povej kake maš težave
wink-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Me je pa Tusmobil totalno razocaral... Imam eno stevilko pri njih... kjer obcasno vkljucim 1GB podatkov... Avgusta sem pozabil placati racun in je bil placan sele v septembru. Sedaj pa me je presenetil e-racun v visini 20€ za ponoven priklop.... v bistvu sploh nsiem vedel, da sem bil oklopljen... Opomina ni bilo nobenega... oz. po klicu na 080 700700 sem izvedel, da opomin posiljajo preko SMS-a kao ker je to bolj eko
bonk.gif
...

Ali je to sploh zakonito, da posljejo opomin samo preko SMS sporocila? Ali ni bila neka afera, ko je moral Si.mobil vracati neke stroske opominom, ker so presegali zakonske zamudne obresti?

P.S.: Ze tako Tusmobil pri meni ni ravno na dobrem glasu... sedaj pa je zadeva se slabsa ...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Seveda, zdaj je pa operater kriv, če naročnik ne plača računa oziroma pozabi na plačilo računa ane?

Poglej, kaj narekujejo splošni pogoji:

Naročnik mora račun plačati v desetih (10) dneh po izstavitvi oz. do dne, označenega na računu, razen če drug zakonski predpis ali poseben dogovor med naročnikom in Tušmobilom ne določa drugače. Naročnik je dolžan poskrbeti za natančno izvedbo plačila z navedbo potrebnih podatkov.

V primeru zamude s plačilom bo Tušmobil naročniku obračunal zakonite zamudne obresti in stroške opomina po veljavnem Ceniku. Naročnik razume in se strinja, da različni ponudniki storitev plačilnega prometa lahko obračunajo različno visoke stroške izvedbe plačila, o čemer se naročnik informira pri svojem ponudniku storitev plačilnega prometa. Ceno plačila z neposredno bremenitvijo določa Tušmobil v Ceniku.

Če naročnik ne poravna zapadlih obveznosti ali kako drugače krši določila naročniškega razmerja, mu Tušmobil na zanesljiv način (npr. s kratkim sporočilom; SMS in/ali s pismom poslanim na naročnikov naslov) pošlje opomin, v katerem ga pozove, da s kršitvami preneha oz., da zapadle obveznosti poravna najkasneje v roku, ki je naveden na opominu.

Če naročnik svojih zapadlih obveznosti ne poravna v roku, Tušmobil lahko omeji ali prekine izvajanje storitev do prejetja plačila. V takem primeru naročnik ni upravičen do zmanjšanja naročnine ali drugih fiksnih plačil, dogovorjenih s pogodbo.

V primeru, da naročnik ne poravna svojih obveznosti do Tušmobila do izteka meseca, ki sledi mesecu, v katerem je bil izdan račun, Tušmobil lahko preneha z zagotavljanjem polnega obsega storitev in/ali prekine naročniško razmerje. O omejitvi zagotavljanja odhodnih storitev in storitev v gostovanju, o prekinitvi zagotavljanja storitev ter o odpovedi pogodbe Tušmobil naročnika obvesti preko SMS ali na drug primeren način.

Sicer pa, če si naročen na e-račun, si račun prejel na e-mail. Kot številko za obveščanje pa lahko daš neko drugo in ne te za mobilni internet (kot si že sam povedal, ga skoraj nič ne uporabljaš in je to tvoj problem). Operater te obvešča na tisto številko, katero sam določiš.
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Kar se opominov in računov tiče je verjetno tko, da tako kot se dogovoriš. Meni vse pošiljajo samo na mail in nič po pošti in prek sms-ov! Je pa logično da če računa ne plačaš, da neka "kazen" bo za to. To je itak povsod...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Saj bom placal... ampak me ne potem ne vidijo vec... Ne recem, da bi bil kronicni neplacnik... ampak dosedaj sem imel vse svoje racune poravnane... Tudi tega sem poravnal... le da ni bil poravnan v roku... ker se mi je nekako izmuznil, ker sem pa bil takrat na dopustu... placan pa je bil skupaj z racunom za naslednji mesec ...

Sicer ni v navadi, da bi pozabil placati racun (se mi je zgodilo prvic)... ampak sem pricakoval, da bi mi lahko poslali opomin preden izklopijo stevilko. In to v taki obliki, da bi ga lahko prebral. Ce jim je papir predrag, naj pac posljejo po e-posti... Ker ta kartica je bila vecinoma v uporabi v MiFiju ali modemu ali pa sploh ni bila v nobeni napravi... in tam SMSa pac ne dobim tako kot na telefonu ... eRacun sem sicer dobil na mail... ampak opomina pa ne... In nikjer nisem imel moznosti dolociti, na katero stevilko naj me operater obvesca (vsaj ne spomnim se, da bi me kdo kaj takega vprasal)... Pac naveden je bil postni naslov, kamor naj bi me obvescali... ali pa e-postni naslov ...

Sicer mi je vseeno... vendar tak nacin izterjave zame ni sprejemljiv... in zato bodo imeli pac enega uproabnika manj ... Sicer niso obogateli z mano... sem pa veckrat recimo placal 5€ za 1GB prenosa podatkov... pa je bil tudi kaksen mesec, ko sploh nisem nic uporabljal ... Sedaj pac njihove SIM kartice sploh ne bom vec imel...
nahrung002.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik natko45 pravi:
Kar se opominov in računov tiče je verjetno tko, da tako kot se dogovoriš. Meni vse pošiljajo samo na mail in nič po pošti in prek sms-ov! Je pa logično da če računa ne plačaš, da neka "kazen" bo za to. To je itak povsod...

Racun je BIL placan... ampak z enomesecno zamudo ... Brez da bi me kaj posebej pozvali... Sedaj sem pa dobil se kazen za to... ampak OK... ce jim je tako vseeno za svoje uporabnike tudi prav ...
grims-1.gif
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Me je pa Tusmobil totalno razocaral... Imam eno stevilko pri njih... kjer obcasno vkljucim 1GB podatkov... Avgusta sem pozabil placati racun in je bil placan sele v septembru. Sedaj pa me je presenetil e-racun v visini 20€ za ponoven priklop.... v bistvu sploh nsiem vedel, da sem bil oklopljen... Opomina ni bilo nobenega... oz. po klicu na 080 700700 sem izvedel, da opomin posiljajo preko SMS-a kao ker je to bolj eko
bonk.gif
...

Ali je to sploh zakonito, da posljejo opomin samo preko SMS sporocila? Ali ni bila neka afera, ko je moral Si.mobil vracati neke stroske opominom, ker so presegali zakonske zamudne obresti?

P.S.: Ze tako Tusmobil pri meni ni ravno na dobrem glasu... sedaj pa je zadeva se slabsa ...

ne zaračuna se SMS opomin temveč odklop/ponovno priklop v omrežje. SMS opomin je đabe...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
ne zaračuna se SMS opomin temveč odklop/ponovno priklop v omrežje. SMS opomin je đabe...

Zaracunali so samo ponoven priklop... vsaj tako pise v specifikaciji... Zakaj so me pa sploh nazaj prikljapljali? Jaz tega nisem zahteval. OK... da so me odklopili, ker nisem v roku poravnal obveznosti se nekako razumem... Ampak kakorkoli ... Jaz jih ne rabim vec. Upam samo, da ni kaksnega stroska za prekinitev NR. Ker drugace ga res sploh ne bom prekinil... Samo pac ne bom vec uporabljal... Teh 20€ je ze palcanih... in to je zadnji racun, ki sem ga placal Tusmobilu ... Kot kaze smo uporabniki pri njih zelo malo vredni ...
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Zanimivo, da je vedno operater tisti najbolj grd k kdo ne plača računa, stranka pa nedolžna žrtev kajne? Vse je bilo urejeno v skladu s SPP, krivda za nastalo situacijo je izključno na tvoji strani... operater ni kriv za pozabljivost, vedno je možnost trajnika
wink-1.gif
In spet ta stavek k mi kr dvigne kocine kok je user pol mal vredn, k ga operater "kaznuje", c c c

Če imaš poravnane obveznosti, ti ne morejo zadrževati blokade in te morajo deblokirati...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
Zanimivo, da je vedno operater tisti najbolj grd k kdo ne plača računa, stranka pa nedolžna žrtev kajne? Vse je bilo urejeno v skladu s SPP, krivda za nastalo situacijo je izključno na tvoji strani... operater ni kriv za pozabljivost, vedno je možnost trajnika
wink-1.gif
In spet ta stavek k mi kr dvigne kocine kok je user pol mal vredn, k ga operater "kaznuje", c c c

Če imaš poravnane obveznosti, ti ne morejo zadrževati blokade in te morajo deblokirati...

Nikjer nisem napisal, da sem nedolzna zrtev... Se vedno pa se mi obvestilo preko SMS-a ne zdi "zaensljiv nacin" posiljanja opomina...

skitched-20131015-120652.jpg


Pri Mobitelu sem recimo pred kratkim na pritozbo poslano po e-posti dobil pisni odgovor po navadni posti ... In zadeve, kot so opomini in obvestila o izklopu smatram, da bi se morala vedno posiljati tudi po posti (bodisi e-posti ali pa po navadni posti) ...

Ampak OK... Sedaj pac je kar je ... Na tak nacin so se znebili enega uporabnika... Svoje obveznosti sem poravnal in čao ...
grims-1.gif
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Zakaj imaginarnem? Saj Tusmobil ni edini operater v Sloveniji... Zame je pac najslabsa izbira ...
grims-1.gif

"Jaz sem tudi lahko 40 let zvest svoji ženi, potem ji pa samo 1x nisem in je seveda ONA kriva za to in jo bom takoooj zamenjal, saj ni edina v Sloveniji"
grin1.gif
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik Smrkc pravi:
Zanimivo, da je vedno operater tisti najbolj grd k kdo ne plača računa, stranka pa nedolžna žrtev kajne? Vse je bilo urejeno v skladu s SPP, krivda za nastalo situacijo je izključno na tvoji strani... operater ni kriv za pozabljivost, vedno je možnost trajnika
wink-1.gif
In spet ta stavek k mi kr dvigne kocine kok je user pol mal vredn, k ga operater "kaznuje", c c c

Če imaš poravnane obveznosti, ti ne morejo zadrževati blokade in te morajo deblokirati...

Nikjer nisem napisal, da sem nedolzna zrtev... Se vedno pa se mi obvestilo preko SMS-a ne zdi "zaensljiv nacin" posiljanja opomina...

skitched-20131015-120652.jpg


Pri Mobitelu sem recimo pred kratkim na pritozbo poslano po e-posti dobil pisni odgovor po navadni posti ... In zadeve, kot so opomini in obvestila o izklopu smatram, da bi se morala vedno posiljati tudi po posti (bodisi e-posti ali pa po navadni posti) ...

Ampak OK... Sedaj pac je kar je ... Na tak nacin so se znebili enega uporabnika... Svoje obveznosti sem poravnal in čao ...
grims-1.gif

Zakaj pa nisi potegnil rumeni flumaster še par cm naprej, ko piše ''npr. SMS''?

In ne, ne zagovarjam Tušmobila, ker sem njihov naročnik, ampak ti hočem dopovedat, da boš pri vseh operaterjih na svetu enako razočaran (zato sem napisal prej imaginarni operater, ker očitno nisi štekal).
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik sylver pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Zakaj imaginarnem? Saj Tusmobil ni edini operater v Sloveniji... Zame je pac najslabsa izbira ...
grims-1.gif

Takih zateženih uporabnikov si želijo vsi operaterji vedno manj, zato kar pojdi drugam saj boš povsod našel nekaj, kar ti ne bo všeč
rolleyes-1.gif


"Jaz sem tudi lahko 40 let zvest svoji ženi, potem ji pa samo 1x nisem in je seveda ONA kriva za to in jo bom takoooj zamenjal, saj ni edina v Sloveniji"
grin1.gif

Hehe... Ce sem pa jaz "zatezen uporabnik"... potem je pa res cas, da sem spokal od njih... Itak sem ze tudi pri vseh drugih operaterjih... Izjema je dosedaj bil T-2, ker se mi ni nikoli zdel zanimiv operater... predvsem ker parkticno nima lastnega omrezja ... Sedaj se mu je pridruzil se Tusmobil... Pri Mobitelu, Si.mobilu in Debitelu vem, da opomin posljejo po navadni posti in sele ce na tega ni odziva, posljejo se SMS (ali pa hkrati s pismom posljejo tudi SMS)... To, da pa je SMS edini nacin, preko katerega posljejo opomin, pa se mi ne zdi OK ...

Itak pa je brezveze dalje pisati... Priznam... sem kriv... zadeve sem poravnal... in rekel adijo ...
grims-1.gif
...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.480
754
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:


Zakaj pa nisi potegnil rumeni flumaster še par cm naprej, ko piše ''npr. SMS''?

In ne, ne zagovarjam Tušmobila, ker sem njihov naročnik, ampak ti hočem dopovedat, da boš pri vseh operaterjih na svetu enako razočaran (zato sem napisal prej imaginarni operater, ker očitno nisi štekal).

Zato ker pise "npr." in v nadaljevanju "in/ali" ... Se vseeno se mi SMS ne zdi zanesljiv nacin... In zaenkrat sem razocaran samo s Tusmobilom ... Najprej s storitvami... sedaj pa se ta neprijetnost, ki pac pusti grenak priokus ... In vem, da nisem edini, ki nad Tusmobilom ni prevec navdusen... Svet se vrti dalje ...
nahrung002.gif


EDIT:
Sem sedaj malo pobrskal in videl, da naj bi tak nacin posiljanja opomina bil tudi OK... torej je popolnoma moja krivda, ker SIM kartice nisem imel v telefonu... Nisem pa nasel nikjer opcije, da bi to spremenil Pri Si.mobilu sem nasel, da se to da resit s klicem, z e-mailom na info@... z obiskom centra in podpisom obrazca za spremembe ... pri Tusmobilu pa nisem nasel te informacije... Ampak se vedno se pa ne strinjam s tem... in zato se tudi ne bom premislil in bom sel vseeno prekinit NR ... Ena SIM kartica manj
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.