No ko primerjaš Mobitel. Ker je Itak Džabest bil pod ceno in operater imel nad 50% je bilo vse kul. Tušmobilu se je gradnja zaradi tega popolnoma zaustavila med 2009 in 2010. Omrežje se je počasi gradilo, m@ je s nacionalnim roamingom služil.
Druga je bila zgodba o Vegi. Pred letom 2007 so si cene zaključevanje klicev definirali operaterji sami. Tako sta si Mobitel in Si.mobil med seboj nižala, Vegi pa tega nista pustila. Ratalo jima je izgon Vege iz trga. Kaj se je naredilo potem? Mobitel je zvišal ceno za 1 €, Si.mobil 1 mesec kasneje tudi za 1 €. Pa obratno je tudi bilo. Cene so se lepo večale, dobički operaterjev pa višali.
Da ne govorimo o Telekomovi infrastrukturi in hišni znamki SiOL.
Pa še nekaj nisi opazil. Zaradi boba je Si.mobilova blagovna znamka od 10 do 20% dražja, kot je bila brez boba. Da ne govorimo da je Si.mobil hotel uvesti letno nadomestilo. Klici v domače omrežje se definira kot tuje omrežje (Si.mobil => bob)!? Sej to je ena in ista firma, enaki ljudje furajo obe blagovni znamki... In kaj je najbolj žalostno pri bobu je številka 090. Naj bo za povpraševanje ponudbe številka 090, vendar za težave omrežja ter za reklamacijo računov ni treba imeti 080 ampak navadno 040 številko. Če je napaka iz vaše strani, klica ne bi smeli zaračunati tistemu uporabniku.
Zgodb, kot je sedaj Si.mobil in bob je nešteto. Vedno je bil rezultat še višje cene in ustavitev nadaljnega razvoja.
Druga je bila zgodba o Vegi. Pred letom 2007 so si cene zaključevanje klicev definirali operaterji sami. Tako sta si Mobitel in Si.mobil med seboj nižala, Vegi pa tega nista pustila. Ratalo jima je izgon Vege iz trga. Kaj se je naredilo potem? Mobitel je zvišal ceno za 1 €, Si.mobil 1 mesec kasneje tudi za 1 €. Pa obratno je tudi bilo. Cene so se lepo večale, dobički operaterjev pa višali.
Da ne govorimo o Telekomovi infrastrukturi in hišni znamki SiOL.
Pa še nekaj nisi opazil. Zaradi boba je Si.mobilova blagovna znamka od 10 do 20% dražja, kot je bila brez boba. Da ne govorimo da je Si.mobil hotel uvesti letno nadomestilo. Klici v domače omrežje se definira kot tuje omrežje (Si.mobil => bob)!? Sej to je ena in ista firma, enaki ljudje furajo obe blagovni znamki... In kaj je najbolj žalostno pri bobu je številka 090. Naj bo za povpraševanje ponudbe številka 090, vendar za težave omrežja ter za reklamacijo računov ni treba imeti 080 ampak navadno 040 številko. Če je napaka iz vaše strani, klica ne bi smeli zaračunati tistemu uporabniku.
Zgodb, kot je sedaj Si.mobil in bob je nešteto. Vedno je bil rezultat še višje cene in ustavitev nadaljnega razvoja.