Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:
1 podjetje ima 2 blagovni znamki, bosta blagovni znamki med seboj tekmovali? Tukaj je največji problem. Paketi bob na glavni blagovni znamki bi lahko tudi bili brez monete in dodatnih bonbončkov.
bob naj bi imel 20.000 uporabnikov, torej Si.mobilova glavna blagovna znamka bi morala imeti 630.000 uporabnikov.
In kaj hočejo narediti z 2 blagovnima znamkama? Si.mobil se na vse pretege trudi, da uporabniki ne bi vedeli, da je bob dejansko od Si.mobila. Marsikdo si reče te šalabajzerji, ki so lastniki boba ne zaupam, raje uporabljam Si.mobil. To je marketinška varka. Če bi bil bigbob na SI.mobilovi glavni blagovni znamki bi jih imeli na tem paketu več.
Na drugi strani pa bob lahko pridobi uporabnike drugih omrežij, ker vsaj večina ne ve, da "uporabljajo" simobilovo omrežje. Na Si.mobil pa nikoli ne bi šli.
Jaz celo trdim, če bi bili paketi bob na glavni blagovni znamki SI.mobila bi tudi konkurenca ponudila take pakete že pred pol leta. Infrastrukturni operaterji (blagovne znamke Mobitel, SI.mobil, Tušmobil) diktirajo cene zaradi razpoznavnosti. Tako pač je.
Res že dolgo prebiram tale tvoja trobljenja proti Bob-u (Simobilu). Ne razumem tvojega obremenjevanja. Sam imam Tušmobi, da ne bo pomote, ker ne potrebujem toliko klicev. Če bi, pa bi/bom vzel BOB.
Bodi vesel, da imamo potrošniki možnost izbire. Stvar je zelo ugodna, deluje super, ker ima Simobil najboljše omrežje, če pa Simobil s tem stopi na žulj Mobitel pedr...om ali Tušmobilu, se bodo pa že med sabo pomenili