Ko so se določevale cene zaključevanja klicev je APEK potrdil, da ima SI.mobil večje stroške od teh, ki jih je določil.
Snecer kar je z bobom je čisto ista zgodba kot je bila pri Telekomu in Siolu. Ker je Siol bila hišna firma so bile njegove cene pod stroški telekoma slovenija, medtem ko je ostalim operaterjem krepko zaračunal. Kaj je tukaj bilo: omejevanje konkurence in višje cene interneta.
Še preden je prišel bob sem govoril, da je Vipov Tomato in T-Mobilov bonbon jebanje ljudi v glavo in višanje cen na Hrvaškem trgu.
Vse je lepo in prav samo daljnoročno pa se računica ne izplača. Veš kaj je namen Si.mobila? bob naj bo lepo poceni, mi bomo pakete na Si.mobilovi glavni blagovni znamki dražili. Recimo, da je razmerje med bobom in glavno blagovno znamko 10:90, jej večji dobiček bo. Še vedno vztrajam, da če ima infrastrukturni operater 2 blagovni znamki je to škodljivo za mobilni trg dolgoročno.
Na žalost se nekateri iz preteklosti nič ne naučijo in sledi ponovitev zgodovine ... Višji račun dobimo pa uporabniki.
Snecer kar je z bobom je čisto ista zgodba kot je bila pri Telekomu in Siolu. Ker je Siol bila hišna firma so bile njegove cene pod stroški telekoma slovenija, medtem ko je ostalim operaterjem krepko zaračunal. Kaj je tukaj bilo: omejevanje konkurence in višje cene interneta.
Še preden je prišel bob sem govoril, da je Vipov Tomato in T-Mobilov bonbon jebanje ljudi v glavo in višanje cen na Hrvaškem trgu.
Vse je lepo in prav samo daljnoročno pa se računica ne izplača. Veš kaj je namen Si.mobila? bob naj bo lepo poceni, mi bomo pakete na Si.mobilovi glavni blagovni znamki dražili. Recimo, da je razmerje med bobom in glavno blagovno znamko 10:90, jej večji dobiček bo. Še vedno vztrajam, da če ima infrastrukturni operater 2 blagovni znamki je to škodljivo za mobilni trg dolgoročno.
Na žalost se nekateri iz preteklosti nič ne naučijo in sledi ponovitev zgodovine ... Višji račun dobimo pa uporabniki.