Novo pri bobu II.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.167
366
83
Goriska
Mene pa zanima kdaj semi najbolj splaca prenesti stevilko iz Tusmobila na Bob-a, pri Tusu imam se slaba dva meseca vezave.

Ce prenesem naslednji mesec placam kazen in narocnino samo za en mesec ali je kako drugace?

Hvala
 

Azgard

Pripravnik
5. feb 2011
688
0
16
Saj piše v aneksu, kaj noben teh zadev ne spravi. Plačaš samo za preostale POLNE mesece. Se pravi če ti ostane do konca vezave 2 meseca minus en dan boš plačal samo za 1 mesec.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

ksz

Še ena prednost boba.
Na letni ravni napram največjemu ponudniku prihranim okoli 450-500 EUR, kar pomeni, da si lahko vsako leto kupim super nov telefon, ali pa vzamem na obroke.

Tako da dolgoročno je zadeva spet en velik plus.
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.483
119
63
40
Malo tu,malo tam :)
Odpoved naročniškega razmerja, ki jo Tušmobil prejme med vključno 21. dnem prejšnjega meseca do vključno 20. dne v tekočem mesecu prične veljati s prvim dnem naslednjega meseca. Se pravi da moraš prenesti številko do 20 da ne plačaš nove naročnine .
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.167
366
83
Goriska
Se pravi, da ce mi sedaj pise na portalu moj.tusmobil, da imam do konca vezave se 2 meseca, placam ta ali naslednji mesec samo se za 1 mesec kazni?
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik Breyton pravi:
Odpoved naročniškega razmerja, ki jo Tušmobil prejme med vključno 21. dnem prejšnjega meseca do vključno 20. dne v tekočem mesecu prične veljati s prvim dnem naslednjega meseca. Se pravi da moraš prenesti številko do 20 da ne plačaš nove naročnine .

V primeru port-outa to določilo ne velja, naročnino prejmeš še za tisti mesec v katerem je opravljen prenos drugam
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.690
9.904
113
40
MB
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
Citat:
Uporabnik ErazeM4 pravi:
Glede na to da na info@bob.si odgovarjajo s tako zamudo...

zamudo? probaj enkrat poslati mail na mobitel..... teden dni do odgovora najmanj!!!! nesnage!!

sej vem da te bo to šokiralo ... ampak verjetno nisi edini
grin1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.410
2.764
113
Bob mi je poslal sms, da je postopek potrditve e-maila v teku in da so mi poslali na moj email sporocilo, ki ga moram potrdit....V tem mailu pa ni nikakrsnega potrditvenega zahtevka, le nekaj o e-racunu. Nic za kliknit za potrditev al karkoli. Bo prisel racun normalno, ker imam izbrano samo e-racun?
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
Po moje imaš kak ločen mail, kjer imaš za kliknit nek link - avtorizacija e-mail naslova ali nekaj takega.

Mogoče preveri, da ti ni šlo v SPAM?
 

ganges

Pripravnik
4. nov 2012
160
0
16
Citat:
Uporabnik novaa pravi:

zamudo? probaj enkrat poslati mail na mobitel..... teden dni do odgovora najmanj!!!! nesnage!!

Sicer offtopic, ampak na kratko, ker je ravno govor o tem. V tem mesecu sem podaljšal aneks in čez nekaj dni še spremenil paket v 2013. Ker sem imel zraven nekaj vprašanj za njih glede vsega skupaj sem poslal najmanj 3 maile. Vedno sem takoj prejel avtomatsko sporočilo, da so dobili vprašanje in bodo odgovorili v najkrajšem možnem času, odgovor pa je tudi v vseh primerih prispel takoj naslednji dan in nikoli niti 2 dni po zastavljenem vprašanju. Torej v roku 24ur.

Verjamem pa, da komu pride do zamika, meni v januraju pri niti enem mailu ni.

lp
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.410
2.764
113
Nasel. Je bil posiljatelj info in ne bob, zato sem spregledal.
Sicer pa ni uspelo:

Citat:
napaka
prišlo je do napake pri shranjevanju tvojega e-poštnega naslova. prosimo poskusi kasneje.
 

Cawo

Fizikalc
Osebje foruma
25. jul 2007
2.867
19
38
A si že predhodno potrdil?
Konfirmacija je namreč vedno zgolj ena.
Prijavi se v moj bob in poglej, kakšen tip računa imaš.
Pa če ni e-račun, potem javi na bob, da preverijo.
 

cool_B

Zelenc'
26. okt 2012
8
0
1
Pa ta BOB je fenomen! 8.1. mi po dveh mesecih naenkrat crkne SIM kartica (sicer povsem nepoškodovana, enkrat vstavljena v telefon in to je bilo to-pač tehnična napaka na kartici). Sicer s pomočjo borovnice, kupom pisanja in letanja okrog po parih dneh le dobim drugo SIM, ob kateri pa je bil potreben spet nekajminutni klic na 090 za aktivacijo. Ok, nej majo tistih nekaj eur si rečem...pa traja spet par dni, da je bila kartica dejansko aktivirana in sem po enem tednu bil spet "mobilen". Opravičil se ni nihče za nastalo situacijo, kljub temu, da cel teden nisem imel možnosti uporabljati njihovih storitev, so mi seveda zaračunali polno ceno, danes pa mi pošljejo položnico z zaračunanih dodatnih 11eur za menjavo SIM?! Res so najcenejši ponudnik, ja...
Kaj vse človek ne doživi v 3-4mesecih pri BOBu!
smile-1.gif
 

Gaston

skeptik
19. jul 2007
890
2
18
Borovnica, mene pa nekaj zanima glede prevezave klica.

Imam dve bob sim kartici, eno v telefonu in drugo v avtu.
Prevezavo imam nastavljeno tako, da se mi v primeru ne-javljanja na telefon po cca. 20 sekundah klic avtomatsko preusmeri v avto.
Če me v avtu ni, prijazen moški glas klicatelju po preusmeritvi sporoči, da je "številka trenutno nedosegljiva". Logično, saj je avtotelefon (skupaj z avtom) ugasnjen.
Do tu vse lepo in prav.


In zdaj gledam bob specifikacijo porabe za sim kartico v telefonu, ki sem jo dobil danes.
Vsi zgoraj opisani posredovani klici, ko me ni bilo v avtu, so pri porabi izpisani kot klici v trajanju par sekund.
Posledično je za vsakega zaračunana poraba do ene minute, t.j. 4 cente.

Ali to velja za vse klice na nedosegljive številke?
Ali vedno, kadar kličem nekoga, ki ima izklopljen telefon, plačam celo minuto pogovora?
Če temu ni tako, potem mi po mojem mnenju ne morete zaračunati niti prevezave na tako številko.

Prosim te za pojasnilo oz. tolmačenje.
Še bolj pa bom vesel, če me boš napotil na PM, pa boste zadevo poštimali
wink-1.gif



Vnaprej hvala in LP
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
bob ima obracunski interval 60/60 ... kar pomeni, da je najmanjsa enota 60 sekund ... Torej tudi za klic dolg 1 sekunde se zaracuna ena minuta (60 sekund) ... Ce se bos pa recimo javil v avtu, pa bo klicatelj placal klic do tvoje prve stevilke, tebi bodo pa na prvi stevilki kjer je narejena preusmeritev zaracunali toliko minut, kolikor bo trajal pogovor... Ce je pogovor dolg 3 minute in 10 sekund, bos placal 4 minute oz. 16 centov ...

Preusmerjen klic vedno placa tisti, ki je nastavil preusmeritev ... in ce se javi odzivnik, je to ze vzpostavljena povezava ... Tudi ce ti klices nekoga in se javi odzivnik, bos placal toliko sekund, kolikor casa bos pac poslusal odzivnik
smile-1.gif
... ce imas sekundni interval... Ce imas pa 60/60 pa bos placal celo minuto ...

60/60 pomeni, da se prva minuta obracuna cela in vsaka nadaljnja minuta tudi cela... Ce je recimo obracunski interval 60/1, to pomeni, da se prva minuta placa cela (ne glede na to, ce traja recimo samo 3 sekunde) in potem naprej po sekundah ...
 

Gaston

skeptik
19. jul 2007
890
2
18
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Preusmerjen klic vedno placa tisti, ki je nastavil preusmeritev ... in ce se javi odzivnik, je to ze vzpostavljena povezava ...

Ok, do tu razumem.
Hvala za pomoč.

Če je tako, naj bo.
Prosim le še za pomoč, ali oz. kako lahko v primeru nedosegljivosti (in vseh ostalih primerih) izklopim odzivnik? Meni je povsem ok, če dobi klicatelj znak zasedeno ali karkoli drugega brezplačnega.
Bo TOLE navodilo dovolj: # # 002 # [KLIČI]


Bi pa prosil Borovnico za pojasnilo po čigavem navodilu je (predvidevam) bob po defaultu nastavil odzivnik v primeru, da sem nedosegljiv? Jaz namreč odzivnikov sploh nisem nastavljal. Le preveril sem, kaj se zgodi, če pustim telefon v avtu zvoniti v nedogled. Rezultat: nič.

Ali to počno vsi operaterji? Gre za nekakšen tihi dogovor med njimi, ki tako dodatno služijo?
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.