Novo pri bobu II.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.125
83
48
Jeeezzz...
Lahko jo šaltaš, stalo te bo toliko, kolikor boš visel na hotliniji.
Samo prej jo vprašaj, ali ima raje velikega ali vročega.
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Citat:
Uporabnik tesfalar pravi:
Samo prej jo vprašaj, ali ima raje velikega ali vročega.
hysterical-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Paketi so brez vezave. Poklice na 090, pripravi si geslo pa bo v minuti preklop
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Fantje, popizdevam z Bobom. Res, bolje da mi noben iz boba ne hodi pred oči, ker bi ga res ene parkrat na gobec.

Pa kaki kreteni so to na centru za pomoč uporabnikom. Mislim, ajde, da ne omenjam da so nepismeni in ne poznajo osnov slovenskega pravopisa, neposlovnost na višku! S tistim Bob geslom težijo za vsak problem. Pa jim ga pošljem in ker urejamo neko težavo že dva meseca, sem torej skoz v kontaktu z njimi. Ko popizdim in jim pošljem uradno pritožbo, mi tipo napiše, da naj mu pošljem moje Bob geslo. Sami Saleh [cenzura] off! Predvidevam, da si še najmanj kriv in da delaš po navodilih, ampak prenesi moje pozdrave svojemu šefu!

Pa koga vi zajebavate? Mislim res, a vi jebete folk v glavo? Pa sem bil povsem zadovoljen uporabnik, ampak podpora uporabnikom, ko se kaj zakomplicira je pa katastrofa! Res, katastrofa.

Kot prvo je vse zmešano, računovodstvo dela za Bob Simobil, ne moreš priti do enega normalnega kontakta, ki bi pregledal knjižena plačila, za vsako stvar porabiš xy živcev, pa še plačuješ jim za to. Ee, fante moji, taka balkanska logika vas bo stala. Je res, da ste najcenejši, pa vseeno vam to ne daje pravice da ste tako zelo neprofesionalni.

Uglavnem, ko se tole reši me ne Simobil, niti Bob ne vidi več. Doma smo trije naročniki Boba, od novembra dalje, ne bo niti enega. Zaradi vaše nesposobnosti! lp
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Prej sem pisal malo v afektu, da razložim problem;

Ker nobenega ni bilo doma julija avgusta, je foter v naprej vplačal prek abaneta pavšal za naročnino. Jasno, ni bilo nobene položnice, zato je referenčno številko vnesel od prejšnjih položnic. Pod namen plačila je bilo jasno napisano za katero osebo gre, kljub temu pa je Bob knjižil to na napačnega naročnika. Tako so meni kot enemu izmed treh uporabnikov doma izklopili naročnino. Foter je vmes že poslal printscreen plačila in povedal, da je plačan pavšal zame, da pa prosi, da se razlika med plačanim pavšalom in dejanskim računom obračuna pri naslednji položnici.

Po kolobocijah s Simobilovim računovodstvom so ugotovili, da ima mat (ki je pri Simobilu) od nekje plus denarja na kontu in so predlagali, da se ta denar prenese na moj konto, kjer sem imel minus za položnico z rokom plačila 8.8. Ko smo "vse poplačali", tako je rekla tudi gospa iz knjigovodstva pri Simobilu, je čez par dni prišla še ena položnica z zneskom 23€. Kot prvo, rok plačila je bil 7.10. ob tem da sem dobil pošto kaselc 3.10. Pa ok, recimo da ni to srž problema.

Na tej novi položnici so mi zaračunali izklopitev naročnine + naročnino za tekoči mesec. Ko sem govoril spet z računovodstvom je bila gospa presenečna kako je to možno in svetovala pritožbo.

Včeraj zvečer spišem pritožbo, jo naslovim na vse vpletene, od računovodkinje, knjigovodkinje, na info mail od simobila. Danes okoli 16h dobim odgovor od Boba:

Citat:
pozdravljeni,


obveščamo vas, da ima vsaka mesečna položnica svojo sklicno številko na katero mora biti poravnana, v kolikor ste poravnali obveznosti na drugo sklicno številko priliv ni prišel na vaš račun.

v kolikor želite podati reklamacijo na izdani račun, bi potrebovali sledeče podatke:

-bob telefonsko številko oz. številko prenešeno k nam
-geslo (določili ste si ga ob prijavi v naročniško razmerje)
-ter vašo zahtevo


za dodatno pomoč smo vam na voljo.


lepo pozdravljeni,

vaš bob tim

odgovor za vas je pripravil:
Sami Saleh
V pritožbi je lepo razloženo, da če vnaprej plačuješ enostavno ne moreš imeti prave sklicne številke, je pa zato v namenu plačila jasno zapisano za koga se plačuje naročnina!

Kot drugo, vse te podatke oni že imajo, BOB geslo sem jim poslal že pred enim mesecem, številka je prav tako napisana v pritožbi, uglavnem nepismeni so očitno.

Res, ne najdem besed za tole. Škoda, ker sam Bob paket je ok, signal ok, vse ok, ampak ko se pa kaj zakomplicira pa zgubiš živce preden rešiš karkoli..
 
Nazadnje urejeno:

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Limam še pritožbo, če gleda kdo iz Boba zaposlen:
Citat:
Pozdravljeni!

Pisem vam v zvezi s problemom s katerim se ukvarjamo ze dober mesec.

Problem zadeva mene, XXXXX, kot narocnika na Bob-u s telefonsko stevilko 040 XXX XXX.

Ker sem bil julija in avgusta na dopustu, je oce XXX XXX vnaprej placal pavsal, v izogib izkljucitvi narocnine. V namenu placila je bilo jasno izrazeno da se placuje narocnino za osebo YYY YYY, torej mene. Navkljub temu ste denar knjizili na osebo XXX XXX, meni pa izklopili narocnino.

Menim, da je bilo dejanje izklopitve povsem neupraviceno, zato pricakujem ugodno resitev. Bili smo v kontaktu z racunovodstvom Simobila, kjer so nam svetovali pritozbo. Do razresitve te tezave nimam namena placati zadnje poloznice (za vklop naročnine) z rokom 7.10. Sodelovali pa smo z ga. Simono Kosec in Natašo Legat.



Dosegljiv sem na elektronsko posto, mobilni telefon in po navadni posti.



Lep pozdrav, YYY YYY
bonk.gif


Problem je, ker imajo oni zmešane zadeve. Kot pravim, mat so povedal, da ima na kontu 12€ plusa šele ko se je pojavil ta problem z mojo naročnino. Potem so ta denar nekaj prenašali in kompenzirali, bohtigavedi kaj so mutili. Sami so smotani in nimajo urejenih zadev, potem je pa pri nas še situacija ko imamo tri naročnike, od tega sta na fotra dve naročnini, name ena, plačuje pa vse on, torej so lahko tudi iz tega naslova kaj narobe knjižili.
 
Nazadnje urejeno:

Kolimero

Pripravnik
22. apr 2013
185
0
16
Meni pa tle nekej ni jasno. Za kaj pa rabijo tvoje geslo s katerim se prijavljaš predpostavljam v Moj bob?
Tole je pa malo čudno. NImajo kej šart s tvojo številko in tvojim osebnim geslom po tvojem naročniškem razmerju.
Za pregled porabe in morebitne reklamacije so druge poti.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
na voljo imaš dve gesli:
- dostop do portala moj .bob
- identifikacija v klicnem centru,..
obe gesli naj bi poznal le naročnik,..
b
 

Kolimero

Pripravnik
22. apr 2013
185
0
16
Čudno je tole, da pisno pozivate, da naj se pošlje po mailu geslo in naročniško številko, katero si naročnik določi
pri prvi registraciji. Imate druge poti za vpogled v podatke. Recimo davčno številko, kot ima to urejeno blagovna znamka Simobil,
kar sam dobro veš. Nimate vzroka, da ob reklamaciji računa zahtevate podatke o geslu za prvo prijavo v Moj bob.
Dovolj je naročniška številka, in osnovni podatki o naročniku, ime in priimek................številka računa, katerega se reklamira.
To je isto, kot če bi moja bančnica zahtevala od mene geslo v vhod v spletno banko, da bi preverila morebitno reklamacijo.
Meni je to čudno.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
in geslo pošlje v plain tekst mailu, do katerega lahko dostopa verjeteno xxx oseb na helpdesku
bonk.gif


Kakor se drugi operaterji trudijo ozaveščat uporabnike o varni uporabi interneta in da se gesel ne pošilja po mailu, delate tukaj ravno v drugo smer. Na prvo žogo mi pade na pamet obrazec na moj.bob.si, kjer bi sporočil svoje težave, za katerega uporabnika gre pa takrat verjetno veste.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Dragi moji,.. za varnost je zaenkrat dobro poskrbljeno,.. dostop do plaint mailov imajo le določeni agenti,..identifikacija po mailu se lahko naredi na različne načine,..možnost zlorabe z ene in druge strani vedno obstaja,.. Če se mailu ne zaupa se pokliče na 090068068 kjer agent povpraša po določenih znakih iz gesla in če so pravi lahko agent izvaja spremembe,..
zadeva je enostavna in varna,..
b
 

Kolimero

Pripravnik
22. apr 2013
185
0
16
Ti pišeš eno, naročniki po mailu dobivajo drugo. Zate - za vas enostavna, a sporna.
Varna? Zame ni varna, če bi nekdo od mene po mailu zahteval, da mi sporočim uporabniško ime in geslo za prijavo. To mi sproži alarm, ko nas vsi učijo in nam trobijo, da se tega ne sporoča. (malo preberi spletno stran zps.si, ali pa varni na internetu.)
Tista druga opcija, katero omenjaš, da te agent na help desku identificira po določenih znakih iz gesla. To je OK. Da pa te operater pozove, da sporočiš up. ime in geslo, se mi zdi pa zelo sporno. No, jaz tega sigurno ne bi sporočil. Dovolj je telefonska številka, moji podatki o imenu in priimku, ter naslovu.In to je to. In recimo, da ti nekdo "ukrade" ta mail, kjer sporočaš podatke za vhod na portal, in ti recimo spremeni podatke, zamenja paket...............in kaj zdej? Kdo bo kriv? Ja uporabnik, oz. naročnik, ker je sporočal podatke, kateri se pač ne sporočajo. Kaj boste potem po IP iskali, kdo je to naredil?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Zate obstaja potem le prva možnost,.. če drugi ne zaupaš je ne uporabljaš,.. Identifikacija po mailu mora biti, telefonska številka ni dovolj,..Podatki o telefonski številki, imenu in naslovu so praktično javni (imenik),..
Jaz tudi ne zaupam ponudnikom ponudb kot so ena na dan, kuponko,.. ki pri plačevanju nimajo varne povezave,.. pač ne plačam s akrtico temveč poravnam preko položnice,.. vsakemu svoje,..
z debato na to temo pa bom zaključil,..
b
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Ne gre se za up. ime in geslo. To je samo tvoje. Gre se za popolnoma drugo geslo, ki je namenjeno samo klicnemu centru in ga je uporabnik določil ob aktivaciji bob naročnine. To geslo za klicni center potem lahko poljubno spreminjaš v moj.bob.
 

Kolimero

Pripravnik
22. apr 2013
185
0
16
Videl sem pri sodelavki v službi. Pozvana je bila zaradi reklamacije računa, da naj pošlje po mailu:
- telefonsko številko
- uporabniško ime s katerim se priavlja v Moj bob
- geslo, s katerim se je prvič prijavila v moj bob.
To se meni zdi sporno. Nimajo kaj tega zahtevat.
 

Kolimero

Pripravnik
22. apr 2013
185
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Zate obstaja potem le prva možnost,.. če drugi ne zaupaš je ne uporabljaš,.. Identifikacija po mailu mora biti, telefonska številka ni dovolj,..Podatki o telefonski številki, imenu in naslovu so praktično javni (imenik),..
Jaz tudi ne zaupam ponudnikom ponudb kot so ena na dan, kuponko,.. ki pri plačevanju nimajo varne povezave,.. pač ne plačam s akrtico temveč poravnam preko položnice,.. vsakemu svoje,..
z debato na to temo pa bom zaključil,..
b

Seveda se ne bi posluževal sporne opcije, to je dejstvo.
Se pa postavlja vprašanje, zakaj tega Mobitel, oz. Telekom ne zahteva.
Zanimivo.
Se pa tudi jaz izklapljam.................
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.