Prej sem pisal malo v afektu, da razložim problem;
Ker nobenega ni bilo doma julija avgusta, je foter v naprej vplačal prek abaneta pavšal za naročnino. Jasno, ni bilo nobene položnice, zato je referenčno številko vnesel od prejšnjih položnic. Pod namen plačila je bilo jasno napisano za katero osebo gre, kljub temu pa je Bob knjižil to na napačnega naročnika. Tako so meni kot enemu izmed treh uporabnikov doma izklopili naročnino. Foter je vmes že poslal printscreen plačila in povedal, da je plačan pavšal zame, da pa prosi, da se razlika med plačanim pavšalom in dejanskim računom obračuna pri naslednji položnici.
Po kolobocijah s Simobilovim računovodstvom so ugotovili, da ima mat (ki je pri Simobilu) od nekje plus denarja na kontu in so predlagali, da se ta denar prenese na moj konto, kjer sem imel minus za položnico z rokom plačila 8.8. Ko smo "vse poplačali", tako je rekla tudi gospa iz knjigovodstva pri Simobilu, je čez par dni prišla še ena položnica z zneskom 23€. Kot prvo, rok plačila je bil 7.10. ob tem da sem dobil pošto kaselc 3.10. Pa ok, recimo da ni to srž problema.
Na tej novi položnici so mi zaračunali izklopitev naročnine + naročnino za tekoči mesec. Ko sem govoril spet z računovodstvom je bila gospa presenečna kako je to možno in svetovala pritožbo.
Včeraj zvečer spišem pritožbo, jo naslovim na vse vpletene, od računovodkinje, knjigovodkinje, na info mail od simobila. Danes okoli 16h dobim odgovor od Boba:
Citat:
pozdravljeni,
obveščamo vas, da ima vsaka mesečna položnica svojo sklicno številko na katero mora biti poravnana, v kolikor ste poravnali obveznosti na drugo sklicno številko priliv ni prišel na vaš račun.
v kolikor želite podati reklamacijo na izdani račun, bi potrebovali sledeče podatke:
-bob telefonsko številko oz. številko prenešeno k nam
-geslo (določili ste si ga ob prijavi v naročniško razmerje)
-ter vašo zahtevo
za dodatno pomoč smo vam na voljo.
lepo pozdravljeni,
vaš bob tim
odgovor za vas je pripravil:
Sami Saleh
V pritožbi je lepo razloženo, da če vnaprej plačuješ enostavno ne moreš imeti prave sklicne številke, je pa zato v namenu plačila jasno zapisano za koga se plačuje naročnina!
Kot drugo, vse te podatke oni že imajo, BOB geslo sem jim poslal že pred enim mesecem, številka je prav tako napisana v pritožbi, uglavnem nepismeni so očitno.
Res, ne najdem besed za tole. Škoda, ker sam Bob paket je ok, signal ok, vse ok, ampak ko se pa kaj zakomplicira pa zgubiš živce preden rešiš karkoli..