Par vprašanj imam spet:
geslo za klicni center: predstavlja tvojo osebno identifikacijo, ki ti bo približala naše storitve in olajšala uvedbo sprememb preko klicnega centra. Geslo si kreiral ob sklenitvi naročniškega razmerja na spletni strani
www.bob.si. geslo mora vsebovati vsaj 6 in največ 10 znakov, vsaj 1 veliko črko, 1 majhno črko ter vsaj 1 številko. -
Sem ga pozabil
Kako naj ga izvem nazaj? S tistim "varnostnim vprašanjem"? Kje je to vprašanje na moj.bob? Kaj pa če sem tudi odgovor na to vprašanje pozabil?
Ravno gledam v moj.bob -> uporabniške nastavitve -> sprememba dostopnih podatkov -> geslo za klicni center -> spremeni in ko vpišem neko drugo geslo, mi ga sprejme. Nič mi ne da "varnostnega vprašanja", niti ne dobim SMS-a s kakšno zaščitno kodo, ki bi jo moral vnesti, da bi si spremenil geslo. Sistem ti verjame, da si to res ti. Se pravi nekdo, če bi mi vdrl v moj.bob bi lahko po mili volji spreminjal gesla, sistem bi pa vse sprejel, lahko mi nekdo vklopi preusmeritev klicev...
Recimo še en primer: osebno nisem naročen na 1 GB podatkov, en mi pa vdre v moj.bob in me naroči. Jaz pa pojma nimam o tem, no izvedel bi če bi brskal po moj.bob oz. ko bi dobil položnico...
Lahko recimo nekdo spremeni geslo za klicni center, in po mejlu pošlje zahtevo recimo za "vroči bob", moji podatki so itak vsi na portalu, geslo si je prilagodil in voila...