Novo pri bobu II.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Zanimivo, kaj pa če sodelavka sploh ne bi imela odprtega profila na moj.bob? Kaj bi pa potem zahtevali?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik Super pravi:
Zanimivo, kaj pa če sodelavka sploh ne bi imela odprtega profila na moj.bob? Kaj bi pa potem zahtevali?

postopki so določeni in v končni fazi niso za javni forum,..
kot sem napisal če ne zaupate mailu je druga možnost 090,..
b
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik Super pravi:
Ne gre se za up. ime in geslo. To je samo tvoje. Gre se za popolnoma drugo geslo, ki je namenjeno samo klicnemu centru in ga je uporabnik določil ob aktivaciji bob naročnine. To geslo za klicni center potem lahko poljubno spreminjaš v moj.bob.

In kaj ti lahko naredi nekdo s tvojim geslom? Nagaja? Kako? Placa racun?
evil.gif


Gori je nekdo napisal... Geslo pri aktivaciji.

To geslo poves na 090 in morebiti varnostno vprasanje, odgovor.

Pravim da sem danes tako uredil in je bilo brezhibno.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
postopki so določeni in v končni fazi niso za javni forum,..
kot sem napisal če ne zaupate mailu je druga možnost 090,..
b

[/QUOTE]

Še vedno pa lahko opozarjamo, da postopek ni ok? kuponko ima varno povezavo pri plačilu, samo ni očitno, kar poglej kako se dela POST.

Koliko uporabnikov boba bi ločilo phishing mail, ki bi jih pozval k pošiljanju gesla, od pravega? Zato se to ne počne. Pa sploh se ne gre za to, da tudi, če nekdo dobi to geslo, ne more ne vem kaj storiti. Ko bo dobil podoben mail od njegove banke in se mu bo to zdelo nekaj povsem normalnega, saj to počne bob, bo tudi ok če bo razkril svoje podatke?

Me zanima, če bi imel faco nekje v tujini na eni mobilni konferenci v pogovoru s kolegi povedati, da vaši uporabniki za preverjanje identite pošiljajo gesla po mailu.
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Ja, si pa plačal en evro na minuto.. Zračunaj koliko €€€ bi bobu jaz pustil preden bi rešil to kolobocijo. Toliko, da bi me prejšnji paket pri Simobilu prišel enkrat ceneje.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
geronimo,.. tudi to se bo spremenilo,..potem morda ne bo več maila in bo spet jok in stok,..
in ja dobronamerno opozorila so zlata vredna,..
b
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik Super pravi:
Ne gre se za up. ime in geslo. To je samo tvoje. Gre se za popolnoma drugo geslo, ki je namenjeno samo klicnemu centru in ga je uporabnik določil ob aktivaciji bob naročnine. To geslo za klicni center potem lahko poljubno spreminjaš v moj.bob.

In kaj ti lahko naredi nekdo s tvojim geslom? Nagaja? Kako? Placa racun?
evil.gif


Gori je nekdo napisal... Geslo pri aktivaciji.

To geslo poves na 090 in morebiti varnostno vprasanje, odgovor.

Pravim da sem danes tako uredil in je bilo brezhibno.
Ni mi jasno zakaj si mene citiral in napisal to kar si.
17758-icon_confused.gif
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
Citat:
Uporabnik Super pravi:
To geslo poves na 090 in morebiti varnostno vprasanje, odgovor.
Kaj pa če pozabiš to geslo in odgovor na varnostno vprašanje?
evil.gif
 

Kolimero

Pripravnik
22. apr 2013
185
0
16
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
postopki so določeni in v končni fazi niso za javni forum,..
kot sem napisal če ne zaupate mailu je druga možnost 090,..
b

Še vedno pa lahko opozarjamo, da postopek ni ok? kuponko ima varno povezavo pri plačilu, samo ni očitno, kar poglej kako se dela POST.

Koliko uporabnikov boba bi ločilo phishing mail, ki bi jih pozval k pošiljanju gesla, od pravega? Zato se to ne počne. Pa sploh se ne gre za to, da tudi, če nekdo dobi to geslo, ne more ne vem kaj storiti. Ko bo dobil podoben mail od njegove banke in se mu bo to zdelo nekaj povsem normalnega, saj to počne bob, bo tudi ok če bo razkril svoje podatke?

Me zanima, če bi imel faco nekje v tujini na eni mobilni konferenci v pogovoru s kolegi povedati, da vaši uporabniki za preverjanje identite pošiljajo gesla po mailu.

[/QUOTE]

aplauz.gif
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Tukaj se dve strani kregate, v resnici je pa prvo zaj. tisti, ki je vso stvar začel. Če bi presežek nakazal na pravi konto, težav ne bi bilo.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

To je tudi res.
Pri nizkocenovniku ne moreš pričakovati vrhunskega suporta, kot je to osebno svetovanje in še kaj
smile-1.gif


Ni mi sicer jasno zakaj je dotični tretjo osebo nagovoril za plačilo, saj preko mojbob lahko plačaš tudi s kartico od koderkoli...kjer je net...
 

sdpa

Fizikalc
29. mar 2012
1.377
0
36
London
Obišči stran
Jah, ne moreš napisati prave sklicne številke, če plačuješ vnaprej, ko še nimaš položnice. Borovnica mi je razložil, da če se plačuje vnaprej, je potrebno vpisati sklicno številko od prejšnje položnice, da se knjiži pravilno. Ker smo pri nas trije userji, je foter enostavno eno sklicno številko prepisal in zaključil, zato se tudi ni knjižilo pravilno, ne glede na vpisan namen plačila za koga se plačuje naročnina.

Težava je rešena po posredovanju Borovnice, tako da vsaj nekaj. Nevem sicer, če bi brez njega bilo kaj rešeno, vsekakor pa pohvalno.

Snecer; jst sem bil v Iranu kjer si lahko misliš kakšna je povezava z netom, moji stari pa v Romuniji in po grških otokih z avtodomom. Net je torej bolj kot ne luksuz
smile-1.gif
Sicer smo pa vedno plačevali v naprej, saj nas redno med poletjem ni doma, pa nikoli ni bilo težav.

Problm je zaključen, zato lahko zaključimo tudi debato okoli tega. lp in hvala vsem za pomoč
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Aja, saj si nekaj že spraševal pred časom
smile-1.gif


p.s.
Citat:

14.10.2013 11:49 Odhodna storitev 090068xxx Klic Klic na posebno številko Simobil, Slovenia 00:01:49 1,49

Vroči bob me je stal samo 1,49 EUR
priden.gif


Verjetno bom plačal sorazmeren pavšal za ta mesec, ker sem sredi meseca menjal.
 

Super

Pripravnik
4. apr 2012
757
20
18
1,49 € je brez DDV.

PS.: Spet se ponavljajo problemi iz preteklosti, namreč MMS-i se mi ne obračunavajo. V zadnjih 3 dneh sem jih nekaj poslal, pa ni niti en obračunan. Lahko spet pričakujem da jih bom plačal decembra obračunane za november, koristil sem jih pa oktobra?
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Citat:
Uporabnik sdpa pravi:
Ker smo pri nas trije userji, je foter enostavno eno sklicno številko prepisal in zaključil, zato se tudi ni knjižilo pravilno, ne glede na vpisan namen plačila za koga se plačuje naročnina.

Tukaj ste naredili napako. Ker SIMOBIL nima povezave med tabo in "fotrom". Če bi nakazal na tvoj stari sklic, težav verjetno ne bi bilo.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.