Ne govorim o poslovni uspešnost. Govorim o tem, da izdajanje medija ni enako izdelavi kranjskih klobas. S kranjskimi klobasami ne vplivaš na javno mnenje in dejanja, ki iz tega izhajajo. Mediji imajo v družbi poseben položaj, določeno nedotakljivost in sveto pravico, da se lahko vtikujejo v marsikaj, kar je drugim ljudem nedostopno. Vse to v imenu tega, da se predstavljajo kot nekakšni psi čuvaji (watchdogi) oblasti in vplivnih odločevalcev.
Njihovi produkti so namenjeni najširšim množicam. Množice praviloma zaupajo izdelkom novinarjev dosti bolj kot kateri koli drugi komunikaciji, npr uradnim obvestilom oblastnikov, podjetij, reklamam itd. Vse to zato, ker so kao neodvisni in delajo v interesu javnosti. Mediji namreč.
Posledično imajo medijski izdelki izrazit vpliv na kreiranje in usmerjanje javnega mnenja, razpoloženja v družbi, skozi to pa vplivajo na marsikaj. Konec koncev so mediji in politika zelo blizu. Tudi politike zelo zanima javno mnenje, od njega je konec koncev odvisna tudi njihova prvotna in naknadna izvolitev. Dejstvo je, da mediji vplivajo tudi na politične odločitve. Bodisi vplivajo na to, da se spremenijo, bodisi se politiki že pri ustvarjanju političnih odločitev vprašajo, kakšen bo odziv medijev (in s tem javnega mnenja) na njihove odločitve, ki so v pripravi.
Pod črto: mediji imajo ogromen vpliv in s tem pride tudi izjemna odgovornost. No, to pa je nekaj, o čemer ne presoja nihče. Država ne sme posegati v medije, gospodarstvo naj ne bi posegalo, v bistvu medijev ne nadzira prav nihče. Če kdor koli poskuša pa ga mediji takoj razsujejo saj so novinarji po lastni logiki edini, ki si smejo drzniti presojati lastno delo. Glede tega so novinarji isti kot zdravniki. NIhče jim ne sme gledati pod prste, Presojajo sami sebe. Edini okvir je zakonodaja kjer pa tudi ni pravega učinka. Toži medij. Čakal boš par let na razsodbo, vmes bo v javnosti obveljala laž, ki so jo objavili, sodbo pa bodo objavili šele par let po tem, ko boš ti kot tožnik že tisočkrat doživel posledice prvotno objavljene laži.
Skratka, medij mora računati tudi na svojo odgovornost do javnosti in ne samo na prihodek. Ker tega nihče ne kontrolira pa se seveda v vseh državah najdejo mediji, ki se z odgovornostjo obremenjujejo minimalno ali le v besedah, ključen pa je zaslužek. Če so posledica ljudje, ki so vse bolj vajeni plehkih vsebin pa to medija niti ne zanima. Konec koncev je tudi produkcija šunda cenejša kot produkcija kakovostnih novinarskih prispevkov. Primerov dobro prodajanega šunda je dovolj tako na TV kot v tiskani periodiki.