Novi Scenic

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.874
6.531
113
4, 2 in na poti. Oziroma 17kg, 16kg in 0.5kg(?). Vem, da avtopas ni nič manj varen, v kolikor je pripet kost se za gre. Ga je pa veliko težje pripeti kot se za gre, razen na papirju seveda. In če kupujem nov avto, mi je to bolj važno, kot pa motorji, asistenci sistemi, avtomatike in podobne zadeve,...

To so moje zahteve, vsak ima kake ko kupuje avto, menda.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Vem. Samo nisem uporabljal.
Sem pa zaradi razporeditve zaklopov varnostnih pasov (so tvorili dokaj simetrična sedala) iste sedeže namontiral v Clio II in pripel otroke, medtem ko jih v npr. Laguno III in BMW 5 touring nikakor nisem mogel... V laguno sem še nekako nasilil, v bemflico pa no-go.

In na koncu zaključil da je Clio bolj uporaben od bemflce...
grims-1.gif
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.743
5.902
113
Jaz ko sprimerjam mojega mulca na jahaču ali na otroškem sedežu mu pasovi gredo na približno enakih mestih čez telo. Seveda pri jahaču ni ledvene opore in zaščite za glavo. To se zavedam. Imaš kak link, da si malo preberem?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
17 kg, 16 kg in če bo vse v redu 3~3,5 kg... Nedonošenčka ne bi vlačil okoli ampak bi ga imel pri taki teži v inkubatorju...
OK, tvoje zahteve.
Iz lastnih izkušenj ti povem, da bo velik problem pripenjanje in namestitev sedežev v vozilo, ki ne bo imelo vsaj 1,5 ali več notranje širine in ustrezno širino sedalnega dela.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.669
6.708
113
pri taščici
Ja res, prazen avtosedež moraš pripeti s pasom. Imaš pa s tem 2x več dela, kot pa z isofixom. sicer ga imaš ob vsakem ovinku drugje v avtu.
Zna pa biti isofix pri kašnem konkretnem trku nezanesljiv. Vsaj za hrbtišče, če že zaupamo da bo sedalo ostalo na svojem mestu.
Je adac ali kdo drug naredil kak test tega? Torej kaj se se zgodi s sedežem 9(18)-36 z isofixom, ko v njem ni otroka, varnostni pas pa samo zataknjen za zgornje uho sedeža
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
Novi clio spredaj nima isofixa, novi scenic jih pa ima... Ga majo pri malgaju že zunaj na parkplacu in se da pogledat notri.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz vam priporočam obisk kakega profesionalnega prodajalca otroških sedežev. Recimo pri Recaru so meni pojasnili vse možne variante in glej ga zlomka, na koncu smo se odločili za sistem brez isofixa, čeprav ga imamo možnost namestiti v vseh avtih. Prav za prav smo ga imeli pri lupinici, pa se mi zdi, da je bilo z njim več dela kot s pasovi.

Samo moje mnenje pri dveh "vzrejenih" otrokih in enem vnuku.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
Pri normalnih sedežih je dela popolnoma enako z isofixom kot brez

Je pa isofix neskončno bolj enostavnen, če premikaš sedež v/iz avta. Seveda, če uporabljaš tiste nastavke, da ni treba iskat pritrdila kot en bebec...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
meni tudi zgleda ko bi gledal capturja

sem za foro šel pogledat na francoski konfigurator pa se cenovno začne kar precej nad meganom. za oba sem primerjal francoske cene, ki so precej nad našimi.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Meni v bočni liniji izgleda kot moj, edino ima dvojni A stebriček in posledično krajši motorni prostor.
Nos je korporacijski...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Bom jaz povedal moja opažanja Isofixa. Imam en stolček brez Isofixa in ko gre mulc ven, ga vsakokrat potegne s sabo, tako, da ga je potrebno potem nazaj popravljati, zato je meni super stolček z isofixom. Naprej, Isofix drži stolček pri miru, ko nobeden ne sedi v njem in ga no potrebno nič pripenjati, ko je prazen. To so prednosti. Slabosti pa so, da un stolček, ki nima isofixa, dobim ven v 5 sekundah, če ne še prej, une stolčke, ki imam pa z isofixom, pa se jebem in "iščem klipsne", da ga odtaknem ven, vendar se to dogaja zelo redko.
In še to, Isofiix morda vsaj malo drži mulca, ko pride do bočnega naleta, medtem ko pa pri stolčku brez Isofixa mulca morda malce bolj vrže iz lege. Pri trku s sprednje strani pa drži mulca samo pas in ne isofix.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Dva otroka dva zica s pasi pritrjeni in ne plešjo po avtih, tako da ne vem.... Ko sem prvi zic kupoval, nisem imel isofixa, tako da sem bil za to prikrajšan in še 100€ so bili dražji. Pomembno mi je bilo, da je tamalo akamot notri, da se lepo popne pasove, da je bočno uredu, sploh za glavo in za naju, da se zic obrača. Tole zadnje je hudo dobr, ker ga ne vlačiš čez rob zica. Drug zic sva dobila, je imel vse sam vrtel se ni, tretjega sem kupil pa hitro in je slab za glavo, je za kratke poti.
Da bi imel tretjega otroka.....nevem, v Mondeota, xantio, cliota, 307, Cruza,...zadaj trije zici ne gredo. Dva zica in jahač pa.
Izpod črte, kdaj starši zakompliciramo, da je joj in vesele. Otoku ni pomembno ali je isofix al pa pas. Ne dvomim, da je isofix mogoče varnejši samo, če se voziš normalno, ne more bit nič. Če te kako tele nasadi, pol pa bože mili.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
Pri normalnih sedežih je dela popolnoma enako z isofixom kot brez

Je pa isofix neskončno bolj enostavnen, če premikaš sedež v/iz avta. Seveda, če uporabljaš tiste nastavke, da ni treba iskat pritrdila kot en bebec...

Pri prestavitvi iz avta v avto je meni isofix z nastavkom spodaj precej bolj zamuden. Za lupinico not in ven nosit je odličen. Glede na 100€ za nastavek isofix mi je precej lažje in ceneje kupit še en dober rabljen sedež in je skozi v drugem avtu.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.655
6.517
113
ven pa not gre klik - klik, max 2 sekunde

ne vem kaj je zamudnega. mogoče nesrečna izbira sedeža in/ali avtomobila?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.152
3.872
113
Kako se isofix pripenja je odvisno od avtomobilskega sedeža. V nekaterih si prste polomiš da "blazine" toliko odmakneš da zatakneš v isofix, pri drugih gre na izi.

Se imam za dinamika, pa se mi v 5 letih še ni zgodilo da bi mi nepripet sedež brez isofixa letel po avtu. Hočem rečt, ni mi še padlo na pamet da bi prazen sedež pripenjal s pasom.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Glede na število postov v tej temi, je evidentno, da je za avto veliko zanimanje, bo spet prodajna uspešnica, pa če ima več prostora kot prejšnji, ali pa ne, pa če ima isofix ali pa ne. Zgleda da znajo pri renoju zadeti dobro kombinacijo, prostornost/motorizacija/uporabnost/všečnost/cena za povprečnega slovenskega atija, no in mamico. Zgleda da bo hit, tolko postov ni v nobeni VAG temi. Zanimivo.