Pubeci se strinjam z vami, že nekaj let vozim mondeote, in je tale mk5 v vseh pogledih slabša kot mk4. Ne narobe razumeti napisanega, mk5 je večja bolj opremljena,... ampak v voznih lastnostih pa tako kot je napisal mehka, umirjena in preveč udobno nastavljena. Potem pa pride vignale in 19 col feltne in še samo ruka zraven. Sicer meni ustreza ker 90% voženj sem na AC kjer je zaradi dolge medosne zelo umirjen in lahkoten za voziti tudi pri višji hitrosti. Skozi ovinke si pa ne predstavljam da bi to gmoto od skoraj 5 metrov in 2 ton kaj pretirano naganjal.
Sem prvo ko sem videl da bodo naredili tudi karavansko različico hibrida in dodali tudi več paketov opreme, model mislim da lahko rečemo mk 5,5 zelo navdušen, samo ta rešitev v prtljažniku pa katastrofa, in relativno visoka namestitev baterije bo zelo vplivala na vozno dinamiko. Sem dogovorjen z prodajalcem za malenkost daljši test karavana hibrid z vignale opremo, kar je glede izvedenke in opreme enako kot sedaj moj 2.0 BiTDCi, tudi menjalnik je drugačen kolikor berem je CVT in ne powershift kot v mojem.