ja ta guba je tradicija (če govorima o isti izboklini), nekomu je všeč nekomu ni, dejstvo pa je, ko ima E in tudi novi modeli sedaj te zadnje poudarjene blatnike, več da imaš zadaj 100 let mercedesove tradicije in se noter skriva toliko in toliko modelov iz prejsnega stoletja. In tu je potem razlika med enim mercedesom in drugimi avtomobili.
Tudi meni se ne zdi zdaj avto s tem vrhunec oblikovanja, ampak s tem so pri mercedesu dokazali in dokazujejo da niso konfekcijska firma. Danes je očitno tudi to dodana vrednost in mi je takšno razmišljanje všeč.
Poglej primer pižoja, ki ima zelo bogato zgodovino, tudi oblikovalsko...pa vsi avti po vrsti oblikovne razvaline in nobene naslombe na tradicijo. Konfekcija pač, pa mislim da bi lahko bili marsikaj drugega. Francosko čast rešuje citroen, hvala bogu.
Primer AUDI, nova A8ka, ki je še pri nas sploh ni na cestah, v tujini so jo že spljuvali...ja tehnično dovršena ah in oh, ampak avto tako "brezvzezen" v vseh pogledih, da novinarji pravjo---æe že potrebujete takšen avtomobil, potem raje Mercedesa ali BMW... katastrofa, da se ti tozgodi z novim avtomobilom, in da potem to reče "nek" novinar.
Moraš tudi priznat, da takšno A5 obliko lahko naredi vsaka firma nabije gor znacko pa ima svojga kupeja. prav hitro bi lahko bil tudi hyundai, peugeot ali pa audi.
Me pa najbolj zanima kaj bo prinesel novi S, tako tehnično kot oblikovalsko, saj ga dizajnira Lešnik.