Bil sem samo enkrat in sem doživel zelo mlačen odnos in nezainteresiranost za poprodajne storitve. Je pa to bilo ca. 3 leta nazaj. Morda se je od takrat kaj spremenilo.
Trenutno servisiram v bližnji Avstriji, kjer se držijo vsega, kar se dogovoriva z vodjo delavnice, nadomestni avto ni nikoli problem. Kavica, sok, rogljič vedno, avto opazujem skozi steklo. Prav tako se šteje lojalnost, kjer se za vsako leto servisiranja pridobi določen popust na njihove servisne storitve. Zadnjič sem dobil nove tekstilne podloge, ker so bile stare uničene od soli, brezplačno itd. Vedno pospremljen z nasmehom in stiskom roke pa nisem neki jebač, ki bi imel S, GL, G; ML, CL klaso. Nimam pripomb in se zelo zadovoljna stranka.
V Sloveniji pa sem dobil najboljši feedback od Špana, vendar sem v Avstriji tako zadovoljen, da mi na kraj pameti ne pride, da bi servisiral vozilo v Sloveniji.