Nova Toyota Auris

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Pač reklame so umetnost, umetnost se razlaga s pomočjo lastnih asociacij, za kar seveda potrebuješ nekaj znanja itd.. Človek bi rekel da moraš biti filozof!
grims-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Lej jst si reklamo lahko razlagam takole (umetniška oz. filozofska svoboda pač).

Auris cilja v razred znan kot golf razred, avtoriteta na tem področju je jasno golf. Auris avtoriteto zanika in ponuja nekaj "drugačnega". To je tudi fora transice v reklami, pač ni to blond švabinja z idealnimi joški in ritjo, tole je Auris! Nekaj drugega kot Golf!
hysterical-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Naprej prosto po žužku ...

Notranjost je tak poden da celo reklama tega ne zanika, pač gledaš neko hudo babo in se sleče in ima spodaj penis. Enako je z aurisom, od zunaj zgleda športen, atraktiven, drugačen, lep, sexy ... se vsedeš noter te pa mine!
evil.gif


(no še enih par jih lahko stresem iz rokava če kdo misli da se umetnost konča pri nagih babah na koledarju v avto servisu)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Malo ti dogaja ja ... ampak za reklamo za avtomobile vseeno ni ravno značilno metaforično izražanje na takem nivoju. Po svoje si lahko razlaga vsak, mene je bolj zanimala "uradna" razlaga.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Nope, če za vrhunec reklam jemlješ reklame za pralne praške in podobne artikle je verjetno razlaga samo ena (pa še tam so v ozadju skrite sugestije).

Za avtomobilsko industrijo je značilen tudi širši pristop katerega del je tudi umetniška svodoba in možnost lastne interpretacije!
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.161
4.147
113
Uradno razlago bi rad?

Je verjetno blizu moje če izvzameš par sarkastičnih vložkov. Skratka cilja na drugačnost.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
In kje piše, da jaz tega ne vem, oziroma da sem pozabil? Meni je (za razliko od Blackjacka in Ogota) popolnoma jasno, zakaj se Renault in Fiat ne prodajata na drugih kontinentih.

Evropski in Korejski proizvajalci so diferenciacijo trga za razliko od Japoncev že dobro naštudirali. Korejci dajo vozilo, ki se bo prodajalo v Evropi, tudi v oblikovanje v Evropo. Kdor ne vidi kvantnega skoka pri oblikovanju (predvsem notranjosti, seveda tudi zunanjosti) med starimi Kiami in novimi, je slep.
Analogen primer je pri Evropejcih, ki vozila za kitajski trg dajo v oblikovanje na Kitajsko - tam imajo pač zelo radi podaljšane verzije vozil.

Kaj pa Japonci? Rinejo v zid že 20 let in hočejo v Evropi prodajat avtomobile, z notranjostjo na nivoju rikš, katere šolski primerek je tale Auris. No, recimo nova Yaris je že bolj spodoben izdelek. Za njo je recimo Ogo sveto trdil, da je edina "prava" postavitev merilnikov v stilu kapelice sv. Nikolaju na sredini armaturke. Negirali so ga Japonci sami in jo končno postavili tam, kamor spada - pred volanski obroč. Na Evropskem trgu zagotovo + točka.

Ti si v citiranem trdil, da dajo ameri manj na notranjost kot evropejci. To seveda nitinslucajno ni res - res je le to, da pri tem gledajo druge stvari.

Ocitno so pri Toyoti izracunali, da se jim pac ne splaca delatvdrugacinh armaturk za evropo in se raje sprijaznijo z manjso prodajo.

Aja: L avti za kitajsko kar lepo v evropskih razvojnih centrih nastajajo.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:


Potem pa povej po pravici - bi ti kupil Aurisa?

nevem se, iscem vecji avto zaenkrat. sem pa imel v lasti meddrugim aurisa 1gen. po temeljiti preizkusnji konkurence in razen da je bila malo natrdo sestavljena armaturka (turkey) je bila ergonomsko super.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti si v citiranem trdil, da dajo ameri manj na notranjost kot evropejci. To seveda nitinslucajno ni res - res je le to, da pri tem gledajo druge stvari.

Ocitno so pri Toyoti izracunali, da se jim pac ne splaca delatvdrugacinh armaturk za evropo in se raje sprijaznijo z manjso prodajo.

To seveda je res in je jasno vsakomur, ki je v življenju bil v več kot 5 različnih avtomobilih iz obeh kontinentov. Američani (+ japonci) dajo manj povdarka na notrajnost, kar se odraža tako pri oblikovanju, kot pri izbiri materialov. Američani recimo, dajo več povdarka na samo velikost vozila ... to bi lahko vedel.

Glede kitajskih vozil in podaljšanih verzij sem ciljal na specifiko trga, ki so jo evropski proizvajalci izkoristili. Glede kitajskih oblikovalcev pa - so ti kaj znani recimo Peugeot 508 China ali pa VW Lavida (pa še cel kup drugih, za katere jaz ne vem)? Misliš, da so evropski proizvajalci "za hec" design prilagodili ciljnemu tržišču?
rolleyes-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.384
1.248
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti si v citiranem trdil, da dajo ameri manj na notranjost kot evropejci. To seveda nitinslucajno ni res - res je le to, da pri tem gledajo druge stvari.

Ocitno so pri Toyoti izracunali, da se jim pac ne splaca delatvdrugacinh armaturk za evropo in se raje sprijaznijo z manjso prodajo.

To seveda je res in je jasno vsakomur, ki je v življenju bil v več kot 5 različnih avtomobilih iz obeh kontinentov. Američani (+ japonci) dajo manj povdarka na notrajnost, kar se odraža tako pri oblikovanju, kot pri izbiri materialov. Američani recimo, dajo več povdarka na samo velikost vozila ... to bi lahko vedel.

Ni res. Američani so ravnbo toliko pozorni na notranjost, kot evropejci. Imajo pa včasih druge prioritete oz posemezne materiale dojemajo drugače. Izjemno pomembna, recimo, jim je praktičnost notranjosti - kup evropskih proizvbajalcev se je šele tam naučil, kako pomembne so odlagalne površine, držala za pločevinke ipd. In pri kavalteti izdelave so nadležno zahtevni ...
Vsaka kultura dolčene stvari dojema po svoje (materiale, oblikovanje ipd) in kar se evropejcu zdi dobro in lepo se bo nekupmu drugemo morda zdelo grdo. Pa to ne pomeni, da je evropejcu vseeno, in obratno, seveda. Zato taka trditev enostavno ne zdrži.
Podobno je z azijskimi kupci seveda


Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:

Glede kitajskih vozil in podaljšanih verzij sem ciljal na specifiko trga, ki so jo evropski proizvajalci izkoristili. Glede kitajskih oblikovalcev pa - so ti kaj znani recimo Peugeot 508 China ali pa VW Lavida (pa še cel kup drugih, za katere jaz ne vem)? Misliš, da so evropski proizvajalci "za hec" design prilagodili ciljnemu tržišču?
rolleyes-1.gif

Ti si napisal, da kitajci sami načrtujejo te pri njih tako priljubljene različice. Pa jih ne. Jih pa radi kupujejo.

Zakaj jih prilagodijo? Ker je trg že zdaj velik, približno toliko kot evropski. In bo še rasel, evropski pa ne. Poleg tega je evropski razdrobljen, različni deli evrope različno cenijo posamezne lastnosti avtomobilov.Tako je za kitajce lažje zdiozajnirat avto, eneko velja za wmeriko, kjer so zahtave kupcev veliko bolj homogene kot v evropi ... In zato je evropski trg najdražji in posledično je (razen pri evropskih proizvajalcih, verjento) vpršanje, do kdaj bomo v evropi sploh še veljali za pomemben trg in dobivali "prilagojene" avte.