Pač reklame so umetnost, umetnost se razlaga s pomočjo lastnih asociacij, za kar seveda potrebuješ nekaj znanja itd.. Človek bi rekel da moraš biti filozof!
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
In kje piše, da jaz tega ne vem, oziroma da sem pozabil? Meni je (za razliko od Blackjacka in Ogota) popolnoma jasno, zakaj se Renault in Fiat ne prodajata na drugih kontinentih.
Evropski in Korejski proizvajalci so diferenciacijo trga za razliko od Japoncev že dobro naštudirali. Korejci dajo vozilo, ki se bo prodajalo v Evropi, tudi v oblikovanje v Evropo. Kdor ne vidi kvantnega skoka pri oblikovanju (predvsem notranjosti, seveda tudi zunanjosti) med starimi Kiami in novimi, je slep.
Analogen primer je pri Evropejcih, ki vozila za kitajski trg dajo v oblikovanje na Kitajsko - tam imajo pač zelo radi podaljšane verzije vozil.
Kaj pa Japonci? Rinejo v zid že 20 let in hočejo v Evropi prodajat avtomobile, z notranjostjo na nivoju rikš, katere šolski primerek je tale Auris. No, recimo nova Yaris je že bolj spodoben izdelek. Za njo je recimo Ogo sveto trdil, da je edina "prava" postavitev merilnikov v stilu kapelice sv. Nikolaju na sredini armaturke. Negirali so ga Japonci sami in jo končno postavili tam, kamor spada - pred volanski obroč. Na Evropskem trgu zagotovo + točka.
Citat:
Potem pa povej po pravici - bi ti kupil Aurisa?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti si v citiranem trdil, da dajo ameri manj na notranjost kot evropejci. To seveda nitinslucajno ni res - res je le to, da pri tem gledajo druge stvari.
Ocitno so pri Toyoti izracunali, da se jim pac ne splaca delatvdrugacinh armaturk za evropo in se raje sprijaznijo z manjso prodajo.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
In kje piše, da jaz tega ne vem, oziroma da sem pozabil? Meni je (za razliko od Blackjacka in Ogota) popolnoma jasno, zakaj se Renault in Fiat ne prodajata na drugih kontinentih.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ti si v citiranem trdil, da dajo ameri manj na notranjost kot evropejci. To seveda nitinslucajno ni res - res je le to, da pri tem gledajo druge stvari.
Ocitno so pri Toyoti izracunali, da se jim pac ne splaca delatvdrugacinh armaturk za evropo in se raje sprijaznijo z manjso prodajo.
To seveda je res in je jasno vsakomur, ki je v življenju bil v več kot 5 različnih avtomobilih iz obeh kontinentov. Američani (+ japonci) dajo manj povdarka na notrajnost, kar se odraža tako pri oblikovanju, kot pri izbiri materialov. Američani recimo, dajo več povdarka na samo velikost vozila ... to bi lahko vedel.
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Glede kitajskih vozil in podaljšanih verzij sem ciljal na specifiko trga, ki so jo evropski proizvajalci izkoristili. Glede kitajskih oblikovalcev pa - so ti kaj znani recimo Peugeot 508 China ali pa VW Lavida (pa še cel kup drugih, za katere jaz ne vem)? Misliš, da so evropski proizvajalci "za hec" design prilagodili ciljnemu tržišču?