nov električni avto,nasveti za nakup

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.893
7.310
113
To pa potem ni krivda v EV tehnologiji, ker drugi deli ne rabijo bit EV specifik...mogoče edino podvozje bolj trpi zaradi večje teže, ampak tu ni težave naredit bolj obstojen del...

ostalo pa se žene preko 12v sistema...tu je potem krivda proizvajalcev, če dajajo not krš robo...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.660
4.477
113
Pač okvara,s e zgodi, avto je v garanciji, DOngfeng ima servise, torej bodo že uredili.
V bistvu je enak problem še kje, tudi pri teslah. To ni okvara, ampak posledica tehnolgije z LFP/lifepo4/... baterijami kjer se iz napetosti ne da ugotovit SOCa. Napaka je tipa RTFK, skratka po navodilih je treba tako "baterijo" kalibrirat 1x mesečno vsaj do nivoja 100% ali 0%, na pol leta pa v celem rangu od 0-100%. Če tega ne narediš se zna zgodit da ti pade "%" (ki je itak izmišljen) tudi za 50% na gor ali dol.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

mtl

Guru
19. jul 2007
10.964
634
113
Kras
www.mtl.si
2035 je predvidedan "prepoved" prodaja vozil, ki onesnažujejo, torej ne pomeni da bodo ostali samo BEV...verjetno bodo kakšni na plin še dopustni in pa na "non-pollution" dizel/bencin?
Seveda, božjastno drag non-pollution bo popolnoma normalna izbira za Jožeta, ki kupuje 4 leta stare avtomobile.
Ta tvoj non-pollution bo morda prišel v poštev bogatašem, da se bodo lahko preganjali s svojimi nekaj sto tisoč/milijonov vrednimi vozili, ne pa za Jožeta.
Od kje ideja da kitajci menjajo modele na pol leta? Pri nas najbolj prodajan model (forthing) je na trgu ze 5 let, v prakticno nespremenjeni obliki. Delezen zgolj drobnih sprememb v multimediji in asistencnih sistemih. Po petih letih je vsak Bavarec ze "zastarel", saj vrzejo vmes vsaj en FL, ce ne dva. Npr. ravno je kolega vzel petico (ranga 80k)...pa sem ga razveselil, da je ze na poti nova.... Koliko si potem popusil na švabu, in koliko na kitaju?
Nisi ustrezno bral. Na kitajskem trgu... Pa recimo, da sem malo pretiraval. Dejansko na letnem nivoju pljuvajo ven nove/prenoveljene modele.
Na kitajskem so pa po mojem out, ker tam moraš blink tech prodajati in to vsakega pol leta novo, sicer si nezanimiv. Čeprav recimo Audi je že štartal s kitajsko znamko AUDI, kjer bodo vozila narejena s kitajskim partnerjem. Ali bo uspelo, se bo pa šele videlo.

Samo se mora avtoindustrija obrnit za 180% stopinj. S tem mislim predvsem nanpametne moznosti servisiranja, popravil. Trg rabljenih EV je dobesedno mrtev tocno iz tega razloga. Strahu pred nepredvidljivim, izven garancije.
Od kje ti to? Trg rabljenih EV se lepo prebuja in tudi rabljeni EVji se kupujejo/prodajajo, vsaj v moji okolici. En kupec to tudi tipka sedaj. Trg rabljenih EVjev po Covid cenah (ko so prodajalci večji optimisti od ...) je pa res mrtev. Ti bodo slej ko prej žal morali požreti tistih 10 tisočakov in iti naprej.
Pač okvara,s e zgodi, avto je v garanciji, DOngfeng ima servise, torej bodo že uredili.
V konkretnem primeru je bil odgovor servisa, da je to seveda normalno, ker je kupec pol leta staro vozilo polnil le na hitrih polnilnicah. :valjamse:
Ali misliš, da imajo nekateri fetiš na to, da večkrat obstanejo (tudi na avtocesti) s prazno baterijo, kar se je zgodilo dotičnemu kupcu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.893
7.310
113
Saj sploh ne debatiraš, praviš da to ne bo izbira za jožeta...a hkrati bo prišla prepoved navadnih goriv...kakšno izbiro bi potem imel jože? mogoče cviček edino ali pa kurilno olje, ipd... "legano" pa pač ne bo izbire. Ali zakaj bi bila, če hočemo zadevo speljati v eko smer?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
54.893
7.310
113
To bi bilo škoda, če bi se zgodilo....ampak ni "tehničnih" težav, da do tega ne pride, samo politična odločitev je lahko. Ker se pač politiki bojijo za stolčke...

folk pa še bo kar naprej umiral zaradi izpustov, nepotrebnih.