Se opravičujem ,kot kaže pri nas sploh ni čisto osnovne verzije še v ponudbi.No ja pol pa slučajno moraš kam na pot , pa ne moreš niti polniti na hitri polnilnici.
Tak ,da je ok
Se opravičujem ,kot kaže pri nas sploh ni čisto osnovne verzije še v ponudbi.No ja pol pa slučajno moraš kam na pot , pa ne moreš niti polniti na hitri polnilnici.
Kako lajko dajo dandanes sploh EV na trg, ki nima niti tega?!?Osnovna odpade ,ker nima DC polnjenja.
Pač vzameš drugi avto. Ali kje je težava?No ja pol pa slučajno moraš kam na pot , pa ne moreš niti polniti na hitri polnilnici.
predvsem odpade zato, ker nima vodno hlajene baterije.Kako si upajo dat v 2025 avto za 20k€+ s takimi karakteristikami, is beyond me.Osnovna odpade ,ker nima DC polnjenja.
Če gledaš da je to vstopni rang EVja in da že sedaj oglašujejo verzije (ki jo sploh ni na ceniku) za od 20k s subvencijo, je vseeno preveč. Glede na to da dobiš Cliota I feel slo za 14.5k eur. Razmišljat moraš kdo kupuje oskubljene cliote in zakaj ne bo tak kupil 5k eur dražjega R5.Čz prst bi rekel, da je ene 3 tisočake predrag za moj okus. Najcenejši model z 52 kWh baterijo bi moral biti nekaj pod 30K, po moje. Kar bi bilo tam nekje 22K po subvenciji. Če bi ga pa spravili pod 17K bpred subvencijo, torej 20K po subvenciji, bi imeli pa resno uspešnico.
Tole pač ni vstopni rang. Za to je pa vsaj 10K predraga.Če gledaš da je to vstopni rang EVja in da že sedaj oglašujejo verzije (ki jo sploh ni na ceniku) za od 20k s subvencijo, je vseeno preveč. Glede na to da dobiš Cliota I feel slo za 14.5k eur. Razmišljat moraš kdo kupuje oskubljene cliote in zakaj ne bo tak kupil 5k eur dražjega R5.
Vstopni rang pa je? Pustimo razna jajca na meji B kategorije izpita in dacie s 45konji. Hyundai bo sedaj dal Insterja na trg (3.8m dolžine, dokaj solidna raporeditev prostora, pod 1.5t mase, 40 ali 50kwh baterija) in začetna cena pri nas domenvam da bo okoli 23-24k eur (v nemčiji je 24k eur, brez toplotne ki hkrati tudi omogča t-meneđiranje baterije, ta stane 1k eur dodatno).Tole pač ni vstopni rang. Za to je pa vsaj 10K predraga.
Kupec Cliota bo pač kupil še en rang nižje. In z veliko manj opreme.
če ne moreš avta za 15k kupit novega ostanejo edino rabljeni, ker so se vsi novi pač podražili.Vstopni rang pa je? Pustimo razna jajca na meji B kategorije izpita in dacie s 45konji. Hyundai bo sedaj dal Insterja na trg (3.8m dolžine, dokaj solidna raporeditev prostora, pod 1.5t mase, 40 ali 50kwh baterija) in začetna cena pri nas domenvam da bo okoli 23-24k eur (v nemčiji je 24k eur, brez toplotne ki hkrati tudi omogča t-meneđiranje baterije, ta stane 1k eur dodatno).
Še vedno do ljudskega cliota je to še daleč. Delavski razred niti krede do 15k ne more vzet, tako da tu je problem teh "vstopnih razredov".