Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Čz prst bi rekel, da je ene 3 tisočake predrag za moj okus. Najcenejši model z 52 kWh baterijo bi moral biti nekaj pod 30K, po moje. Kar bi bilo tam nekje 22K po subvenciji. Če bi ga pa spravili pod 17K bpred subvencijo, torej 20K po subvenciji, bi imeli pa resno uspešnico.
Čz prst bi rekel, da je ene 3 tisočake predrag za moj okus. Najcenejši model z 52 kWh baterijo bi moral biti nekaj pod 30K, po moje. Kar bi bilo tam nekje 22K po subvenciji. Če bi ga pa spravili pod 17K bpred subvencijo, torej 20K po subvenciji, bi imeli pa resno uspešnico.
Če gledaš da je to vstopni rang EVja in da že sedaj oglašujejo verzije (ki jo sploh ni na ceniku) za od 20k s subvencijo, je vseeno preveč. Glede na to da dobiš Cliota I feel slo za 14.5k eur. Razmišljat moraš kdo kupuje oskubljene cliote in zakaj ne bo tak kupil 5k eur dražjega R5.
Če gledaš da je to vstopni rang EVja in da že sedaj oglašujejo verzije (ki jo sploh ni na ceniku) za od 20k s subvencijo, je vseeno preveč. Glede na to da dobiš Cliota I feel slo za 14.5k eur. Razmišljat moraš kdo kupuje oskubljene cliote in zakaj ne bo tak kupil 5k eur dražjega R5.
Vstopni rang pa je? Pustimo razna jajca na meji B kategorije izpita in dacie s 45konji. Hyundai bo sedaj dal Insterja na trg (3.8m dolžine, dokaj solidna raporeditev prostora, pod 1.5t mase, 40 ali 50kwh baterija) in začetna cena pri nas domenvam da bo okoli 23-24k eur (v nemčiji je 24k eur, brez toplotne ki hkrati tudi omogča t-meneđiranje baterije, ta stane 1k eur dodatno).
Še vedno do ljudskega cliota je to še daleč. Delavski razred niti krede do 15k ne more vzet, tako da tu je problem teh "vstopnih razredov".
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.