Zelo malo avtov zmore 22 kW. Današnji dan je standard 11 kW za AC polnjenje.
Drugače pa ti tudi enofazna 16A najbolj navadna polnilnica na kabel v 8ih urah navleče za 29 kWh štroma. 90% od tega ti gre direkt v baterijo, oz 26 kWh, to pa je za dnevno kar nekaj kilometrov za polnjenje zgolj v najcenejši tarifi od 22h do 6h.
Skratka dejstvo je ravno obratno, gledano celotno populacijo, zelo malo ljudi v resnici rabi neko strašno polnilnico doma. Oz. z 3F priključkom lahko futraš 3 avte pri bajti, vsakega na svoji fazi čez noč po 16A.
Električarja se ne polne od 0 do 100% kot bencinarja na pumpi. Dopolneš ga lepo ponoči, ko itak zgolj stoji parkiran, za vsak dan sproti.
Ekstreme, ko greš k babici na jug 700 km, pa pokrivaš s planiranjem, oz. z hitrimi polnilnicami na tranzitnih poteh.