Vzemi kakeršne koli primerjave, tesla je tudi v porabi spredaj.Tiste zgodbe, kjer berem "kolega ima Q4 e-Tron in mu kuri povprečno 25kWh/100km, jaz imam pa s Teslo Y povprečje 16kWh/100km" so v mojih očeh "navaden bullshit". Naj avto vozi ista oseba na enak način ob enakih pogojih... pa se bo videla dejanska razlika. En lep primer je Bjorn, ki se trudi čim bolj enako delati svoje teste (seveda pa tudi tam odstopajo vremenski pogoji). IMHO je povprečje več 100 šoferjev najbolj realna slika.
So spredaj pred nekaterimi in zadaj za drugimi. 13.7kWh/100km za trenutne temperature in tvoj profil vožnje ni nič posebnega.Vzemi kakeršne koli primerjave, tesla je tudi v porabi spredaj.
Pri meni trenutna povprečna poraba ob prevoženih 2500 km ( imam ga 3 tedne) je 13,7 kw/ 100 , cca. 30% avtoceste ,ostalo lokalno
Yt božanstvo. Iz Bjornovih ust letijo zlati lističi in diamantni prah.bjorn je bog katere vere?
Kot zaprisežen citroenovec bom rekel samo to - on board charger na E-citroenih jim šepa, vse ostalo je OK, zaenkrat bi jaz še malo počakal.ASP Lesce... Ne, nisem. Sem kontaktirala za testno voznjo, pa so imeli samo osnovnega za testirat. Trophyja/luxuryja se ni, oprema je tam drugacna in ce bo se vedno aktualen, ko pride k nam, bom hotela testno voznjo s tem modelom. Po ceniku, ce ga ne spreminjajo, 35k€ z odbito subvencijo.
Medtem pa je tesla 3 ze 38k€. Jurja ceneje, ce cakam na kako osnovno iz zaloge. Pa junij je se vmes.
35k€ je C4X, zraven dobim kable in polnilnico, res pa je nekaj manjsi doseg, ampak se vseeno dovolj.
Citroen mi je blizu in zadovoljstvo z njim tudi.www.Avto.net
www.avto.net
V glavnem, kot receno, mg4 je vedno bolj oddaljen od nakupa, ce bo vztrajal na danasnji ceni. Ker ni vec poceni.