nov električni avto,nasveti za nakup

mags

Fizikalc
11. nov 2020
206
98
28
Se nic. Imas prav, zdaj je pravi cas, moram pohiteti, preden prevec spustijo cene.

Moj ogledan kitajc pride šele septembra. S tem tempom in nespremenjeno ceno bo takrat najdrazji v razredu.
A si ti tega kitajca , predvidevam da gre za MG4 že vidla v živo , jaz sem ga v nedeljo v Radovljici , mislim da ga je razstavljala neka firma iz Kranja , ASP al nekaj takega , majhno in zelo nizko vozilo .
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.249
6.792
113
ASP Lesce... Ne, nisem. Sem kontaktirala za testno voznjo, pa so imeli samo osnovnega za testirat. Trophyja/luxuryja se ni, oprema je tam drugacna in ce bo se vedno aktualen, ko pride k nam, bom hotela testno voznjo s tem modelom. Po ceniku, ce ga ne spreminjajo, 35k€ z odbito subvencijo.

Medtem pa je tesla 3 ze 38k€. Jurja ceneje, ce cakam na kako osnovno iz zaloge. Pa junij je se vmes.

35k€ je C4X, zraven dobim kable in polnilnico, res pa je nekaj manjsi doseg, ampak se vseeno dovolj.
Citroen mi je blizu in zadovoljstvo z njim tudi.

V glavnem, kot receno, mg4 je vedno bolj oddaljen od nakupa, ce bo vztrajal na danasnji ceni. Ker ni vec poceni.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: sad, NekdoK in mags

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Jabe, zato pa sem napisal "pameten" EV. Včasih EV se ne more primerjat z zdajšnjim EV.

Kdo jim dela elektroniko, kdo elektromotorje, kdo baterije, ali je to lasten produkt? Klasični avto in EV sta čisto ločeni poglavji, in če nekdo dela "ok" klasični ICE, še to ne pomeni avtomatsko da bo tudi EV naredil enako ok.
 

mags

Fizikalc
11. nov 2020
206
98
28
Ja , pa tudi z trojko se ne more primerjat v ničemer, mene je Y prišla po odbiti subvenciji 41.780 E, ja bi se splačalo počakat drugo polovico junija ;)
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Težko kateri EV se lahko primerja z 3/Y/S/X če gledamo +/- 20% cene. Pač Tesla je pred vsemi glede EV tehnologije. Mogoče kak polestar, ampak menimo se o sloveniji :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: mags

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.277
1.253
113
Tukaj ni težke filozofije, Tesla je šla v elektrifikacijo v celoti prva, zato je pač tudi vodilna. Ima tudi drugi poslovni koncept, kjer v igri ni prodajne in servisne mreže, kot enega izmed glavnih stebrov za vlečt colngo.
Drugih takih relevantnih igralcev z dejanskimi izdelki dejansko ni. Imaš samo še par startupov, ki jim bo verjetno težka predla.

Konkurenca so v glavnem proizvajalci izpuharjev, ki pač taktizirajo s štromom, kot eno izmed opcij. Pri večini slednjih direktorji in dizajnerji električarja niti vozili še niso in potem delajo pač svoje felerje in imajo konkretno nerazumevanje elektro scene. Pri celem kupu slednjih pa elektro oddelek verjetno dobiva še sabotaže od drugih delov firme, npr kot v VW.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Težko kateri EV se lahko primerja z 3/Y/S/X če gledamo +/- 20% cene. Pač Tesla je pred vsemi glede EV tehnologije. Mogoče kak polestar, ampak menimo se o sloveniji :)

Ah no zdej pa že pretiravaš s tole Teslo. Kaj je EV tehnologija? Ev motor? A je kaj drugačen kot tisti ki jih (je) delala Iskra (Sever) ali pa Domel v sloveniji? Pa Domel naredi 100x več motorjev na leto kot jih Tesla, bodo ja vedeli kako se naredi motor. Ali pa baterije, ki jih je Tesla od začetka sestavljala iz "laptop" celic.

Skratka EV ni neka jaka tehnologija da bi moral to razvijat 100 let da bi ugotovil kako gre skupaj. Ostal del avta je večja znanost in tu lahko tudi primerjaš take ki so začeli delat avte včeraj in take ki jih delajo že 100+ let.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Ja, zato pa ima tesla 20-40% nižjo "porabo" od ostalih. Saj naredi lahko marsikdo elektromotor, še franc v kleti, ampak optimizirat vse v optimalen sistem, pa ni tako enostavno.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Ah no... zdaj pa res že pretiravaš. Vozil si EV z najnižjo porabo pa si ga očitno že pozabil. Tudi Kona ima precej nizko porabo (na nivoju Model 3). Tudi Taycan je pri porabi primerljiv z Model S. Pa tudi pri slabših so razlike prej ranga 10-20% kot pa 20-40% (razen, če imaš v mislih samo fat e-Tron). Seveda ima Tesla svoje prednosti... tako kot imajo tudi drugi EV-ji svoje prednosti (pa če jih boš priznal ali ne).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Ah no... zdaj pa res že pretiravaš. Vozil si EV z najnižjo porabo pa si ga očitno že pozabil. Tudi Kona ima precej nizko porabo (na nivoju Model 3). Tudi Taycan je pri porabi primerljiv z Model S. Pa tudi pri slabših so razlike prej ranga 10-20% kot pa 20-40% (razen, če imaš v mislih samo fat e-Tron). Seveda ima Tesla svoje prednosti... tako kot imajo tudi drugi EV-ji svoje prednosti (pa če jih boš priznal ali ne).
Tesla 3 ima tu tu z klasicnim ioniqom. Koliko ima ID.x, c-4, cupra, e-mach, megan E, ipd?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.077
286
83
Poglejte si kdaj kako ma tesla narejen elektromotr pa recimo inverter (ki je btw vgrajen v motor sam, za razliko od dinozavrov)...
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.929
11.057
113
to se potem ukvarjaš na neki privat EV kliniki, če slučajno ckrne. Zakaj bi se že danes s tem belil glavico?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Tesla 3 ima tu tu z klasicnim ioniqom. Koliko ima ID.x, c-4, cupra, e-mach, megan E, ipd?

14.3 vs 18.6 povprečje se meni osebno ne zdi "tu tu".

Še Kona ima nižje povprečje:

Bolj zgleda, da je ID.3 "tu tu" s Teslo 3:

ID.4 porabi več:

Cupra Born je nekje vmes (verjetno zaradi nizkega števila vnosov... bi moralo biti praktično isto kot ID.3):

Meganov je sicer malo... ampak je povprečje podobno kot Tesla 3:

Mustangov je tudi malo... povprečje na nivoju ID.4...

PS: Moje celoletno povprečje na ID.3 je zelo podobno temu na spritmonitorju (19.3kWh/100km zadnje pol leta čez zimo... čez tople mesece pa okoli 17kWh/100km).