Pri naših službenih svete nemške krave običajno niso dočakale 150.000 km brez resne napake. Dobro, BMW je ketno utrgal pri 200.000 +. Pokvarljivi francozi pa so bili zato, da se vozijo in so tiho in smo jih prodajali pri 300.000+.
Ampak na alterju že vedo.
Sicer pa v kontekstu debate pred tem: pri avtu je pomembna poprodajna storitev, možnost servisiranja. Avta, ki bi imel servis 100+ km stran, jaz preprosto sploh ne gledam. Potem pride notranjost avta in zmogljivosti, nekje na koncu pa je zunanjost, ki je spet silno nepomembna, ker od zunaj svojega avta ne vidiš, ko se pelješ in ga uporabljaš. Ko ga pa ne voziš in uporabljaš, pa ga menda ne gledate? Ali je tu kdo tak narcisek, da gleda svoj avto, ko ne sedi v njem? Bo treba do psihologa ... Jaz sem se enkrat na parkingu usedel v tuj avto, ko sva ga oba hkrati odklenila. Saj sem takoj vedel, da ni pravi, ker je bil položaj za volanom drug. Ampak, da je mala ninsa v barvi in celo v obliki
pa mi prej ni prišlo do možganov. Res nepomembno.