Ali nisi ti navijal za nič ICE po 2035?Zato meni pretirana elektrifikacija ne diši,
Ali nisi ti navijal za nič ICE po 2035?Zato meni pretirana elektrifikacija ne diši,
Če gledaš lastni interes, potem je to takoAli nisi ti navijal za nič ICE po 2035?
Busi so dejansko že zdaj polni v konicah; nabiti ko sardele. Sploh če pada dež je katastrofa.Ne nujno, ekonomija obsega. Zakaj bi se podražil, če bo bolj poln in bo vsaka vožnja prinesla več denarja?
Odvisno kje. Tam, kjer so že sedaj polni, jih bo potem pač še več in bodo na 5 ali 10 minut namesto 15 (karikiram, ne vem kako točno vozijo). Marsikje se pa vozijo 3/4 prazni.Busi so dejansko že zdaj polni v konicah; nabiti ko sardele. Sploh če pada dež je katastrofa.
Jaz pa mislim, da velikost Slovenije nima tako velikega pomena. LJudje se večinoma gibljejo v nekem radiusu okrog svojega doma. Seveda se to po državah razlikuje, ampak ne tako zelo. Čeprav je Nemčija večja, tam ni povprečna dnevna migracija 200+ km namesto 30 ali 40 ali 50, kot pri nas.ampak če je kje EV avto bolj smiseln kot v naši majhni Sloveniji je to že težko
Marsikaj tu je bilo narode razumljeno, kar sem pisal...Ali nisi ti navijal za nič ICE po 2035?
Dobesedno na 4 kolesih.Marsikaj tu je bilo narode razumljeno, kar sem pisal...
.............., ker so trenutni že bomba
Jaz pa mislim, da je sigurno povprečna delovna migracija v npr. Nemčiji precej večja kot pri nas. Mi radi jamramo kakšna gužva in rush hour je npr. na LJ obvoznici in je cela drama, ker se od btcja do šiške vozimo 15 minut v koloni, pa je to nula proti kakšnemu večjemu mestu.Jaz pa mislim, da velikost Slovenije nima tako velikega pomena. LJudje se večinoma gibljejo v nekem radiusu okrog svojega doma. Seveda se to po državah razlikuje, ampak ne tako zelo. Čeprav je Nemčija večja, tam ni povprečna dnevna migracija 200+ km namesto 30 ali 40 ali 50, kot pri nas.
Ni potrebe po Sposobnost avtonomne vožnje oz. FSD. Še v Ameriki ne dela, kaj šele pri nas...Je pa zanimivo, kakšna je razlika v ceni trenutno:
Škoda Enyaq 80X Sportline, z max paketom 77.000 (kolikr vem ni upravičeno do subvencije nad 65.000)
Tesla Y Long range AWD, z Avtonomno vožnjo 64.000 - 4500 subvencije
Se pravi 17.500€ razlike v ceni.
Poglej priponko 64352
Poglej priponko 64351
Kontekst? Prodaja?
Tudi če se gre mmorda 10 krat letno 800 km stran je treba pogledat na relni domet in hitrost polnenja. Nenazadnje tudi vožnja v okolici pride situacijo ko si nonstop v avtu in EV je nekak treba dofilat.Jaz pa mislim, da velikost Slovenije nima tako velikega pomena. LJudje se večinoma gibljejo v nekem radiusu okrog svojega doma. Seveda se to po državah razlikuje, ampak ne tako zelo. Čeprav je Nemčija večja, tam ni povprečna dnevna migracija 200+ km namesto 30 ali 40 ali 50, kot pri nas.
To mora bit neka finta, ker AFAIK ima toyota BYD baterija, ki pa tudi niso tako slabe....zgleda toyota namerno bremza DC hitrost, ker je to pač njihov "prvi pravi" EV pa se še kaj učijo in nočejo tvegat reklamacij na račun baterij?zadnji Bjornovi testi recimo: Toyota bz4x je na testu porabila za 1000 km 14,5 ure. Sicer dražji NIO EZ7 pa 9,5 ure... ja Kitajc je na nivoju Tesle Toyotin prvi EV svetlobno leto zadaj, če ne naredijo preboja pri baterijah. Tojota ima precej restriktivne omejitve pri dnevnem DC polnenju...
Problem je le v tem, ker ti misliš da, ko nekdo reče, da je budget na prvem mestu, to pomeni, da je to edini pogoj. Kar itak nikoli ne bi smelo biti, EV gor ali dol.Ravno zaradi tega jaz pravim da se EV avto kupi glede na model in ne budget...preveč je sedaj novitet na trgu, nepreizkušenih in marsikdo se lahko opeče z nakupom, recimo kakim ec4