nov električni avto,nasveti za nakup

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Kaj pa vem. Prej je navijal zaradi čistega okolja, zdaj pravi, da se ne smeš odločati za EV na podlagi proračuna. Zdaj pa kar ne bi več imel samo EV. :zavijazocmi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Mene pa neki zanim, zadnje čase pač malo bolj spremljam tole EV sceno. Kjerkoli je kakšen test EV avta, novica o EV avtih, je spodaj 80% totalno negativno nastrojenih komentarjev tipa: premalo dometa, čez 5 let bo baterija za v smeti, totalno neekološko, premalo dometa, ne moreš nikamor s tako kripo,…
Zdaj, mogoče se motim, ampak če je kje EV avto bolj smiseln kot v naši majhni Sloveniji je to že težko. Pa še enkrat, se strinjam, so minusi in plusi, ampak res težko razumem take, skoraj sovražne komentarje na vsak EV avto.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Busi so dejansko že zdaj polni v konicah; nabiti ko sardele. Sploh če pada dež je katastrofa.:eek:
Odvisno kje. Tam, kjer so že sedaj polni, jih bo potem pač še več in bodo na 5 ali 10 minut namesto 15 (karikiram, ne vem kako točno vozijo). Marsikje se pa vozijo 3/4 prazni.

Razen, če je spet pomembna samo Ljubljana? :valjamse:
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
ampak če je kje EV avto bolj smiseln kot v naši majhni Sloveniji je to že težko
Jaz pa mislim, da velikost Slovenije nima tako velikega pomena. LJudje se večinoma gibljejo v nekem radiusu okrog svojega doma. Seveda se to po državah razlikuje, ampak ne tako zelo. Čeprav je Nemčija večja, tam ni povprečna dnevna migracija 200+ km namesto 30 ali 40 ali 50, kot pri nas.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Jaz pa mislim, da velikost Slovenije nima tako velikega pomena. LJudje se večinoma gibljejo v nekem radiusu okrog svojega doma. Seveda se to po državah razlikuje, ampak ne tako zelo. Čeprav je Nemčija večja, tam ni povprečna dnevna migracija 200+ km namesto 30 ali 40 ali 50, kot pri nas.
Jaz pa mislim, da je sigurno povprečna delovna migracija v npr. Nemčiji precej večja kot pri nas. Mi radi jamramo kakšna gužva in rush hour je npr. na LJ obvoznici in je cela drama, ker se od btcja do šiške vozimo 15 minut v koloni, pa je to nula proti kakšnemu večjemu mestu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Bakki33

Fizikalc
8. dec 2007
426
71
28
Je pa zanimivo, kakšna je razlika v ceni trenutno:
Škoda Enyaq 80X Sportline, z max paketom 77.000 (kolikr vem ni upravičeno do subvencije nad 65.000)
Tesla Y Long range AWD, z Avtonomno vožnjo 64.000 - 4500 subvencije

Se pravi 17.500€ razlike v ceni.
Poglej priponko 64352
Poglej priponko 64351
Ni potrebe po Sposobnost avtonomne vožnje oz. FSD. Še v Ameriki ne dela, kaj šele pri nas...

Potem je razlike 25.000€ !! Res ne vem kdo gleda Škodo...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
skopirano iz evsvet foruma:

1678353157378.png


in Jabe se zakanta v citroena, tipično žensko :D
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.419
1.414
113
Saj jo bo hitro minilo, zdaj se bo zacel njen kvarit...pa bo videla po koliko je kruh! (Kaj sploh ima? B? C5-AC?)
 

roCkY

Majstr
2. sep 2007
2.530
437
83
Jaz pa mislim, da velikost Slovenije nima tako velikega pomena. LJudje se večinoma gibljejo v nekem radiusu okrog svojega doma. Seveda se to po državah razlikuje, ampak ne tako zelo. Čeprav je Nemčija večja, tam ni povprečna dnevna migracija 200+ km namesto 30 ali 40 ali 50, kot pri nas.
Tudi če se gre mmorda 10 krat letno 800 km stran je treba pogledat na relni domet in hitrost polnenja. Nenazadnje tudi vožnja v okolici pride situacijo ko si nonstop v avtu in EV je nekak treba dofilat.

zadnji Bjornovi testi recimo: Toyota bz4x je na testu porabila za 1000 km 14,5 ure. Sicer dražji NIO EZ7 pa 9,5 ure... ja Kitajc je na nivoju Tesle Toyotin prvi EV svetlobno leto zadaj, če ne naredijo preboja pri baterijah. Tojota ima precej restriktivne omejitve pri dnevnem DC polnenju...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
Podrobna registracija Škode:

Letos (januar in februar) registriranih 32 Enyaq-ov:

2x Enyaq 60
15x Enyaq 80
5x Enyaq 80X
10x Enyaq RS

Vseeno kar dosti, glede na to za kakšno znamko se gre in kakšen denar te košta. Mogoče pa službeni? to vem da ima marsikatera firma rada Škodo...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.925
6.976
113
zadnji Bjornovi testi recimo: Toyota bz4x je na testu porabila za 1000 km 14,5 ure. Sicer dražji NIO EZ7 pa 9,5 ure... ja Kitajc je na nivoju Tesle Toyotin prvi EV svetlobno leto zadaj, če ne naredijo preboja pri baterijah. Tojota ima precej restriktivne omejitve pri dnevnem DC polnenju...
To mora bit neka finta, ker AFAIK ima toyota BYD baterija, ki pa tudi niso tako slabe....zgleda toyota namerno bremza DC hitrost, ker je to pač njihov "prvi pravi" EV pa se še kaj učijo in nočejo tvegat reklamacij na račun baterij?

Ravno zaradi tega jaz pravim da se EV avto kupi glede na model in ne budget...preveč je sedaj novitet na trgu, nepreizkušenih in marsikdo se lahko opeče z nakupom, recimo kakim ec4 ;)
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Ravno zaradi tega jaz pravim da se EV avto kupi glede na model in ne budget...preveč je sedaj novitet na trgu, nepreizkušenih in marsikdo se lahko opeče z nakupom, recimo kakim ec4 ;)
Problem je le v tem, ker ti misliš da, ko nekdo reče, da je budget na prvem mestu, to pomeni, da je to edini pogoj. Kar itak nikoli ne bi smelo biti, EV gor ali dol.