Tole je top, ko imas do sihta tak dalec, da se ti pokrije strosek nakupa avta. Drugace je bula.Mi imamo tudi na firmi za vse, ki imajo električne avte polnilnice za zaposlene.
Tole je top, ko imas do sihta tak dalec, da se ti pokrije strosek nakupa avta. Drugace je bula.Mi imamo tudi na firmi za vse, ki imajo električne avte polnilnice za zaposlene.
Pomoje lahko narediš prijavo na furs. Saj kako bi vedeli da se to dogaja, če jim nihče ne sporoči. Bodi pro-aktiven.Točno tako. Vem da nisi bil ti, ampak nekateri so se precej usajali na influencerje in pralne stroje, ki so jih dobili zastonj. Popolnoma enak primer si ti. Kje je FURS majkejim?
Dobro, da imajo to vsa podjetjaMi imamo tudi na firmi za vse, ki imajo električne avte polnilnice za zaposlene.
Ptedvsem vozim hibrida, tako da pade že en kup kasneje napisanih argumentov za EV v vodo. In pa sem vozil električarje in ne morem verjeti kakšna neudobna jajca so to; ampak ok nisem še vozil ta večjih in najdražjih EV, tam je vsaj upam vožnja ceni primerna.Ja vozis pa se 3x drazje…pa izkusnja je veliko skabsa z ICE
Tukaj je vprašanje ali ga napolniš do 80% ali do 100%. Službena ID4 ima polne domet blizu 400km, malo na pamet.Moj sodelavc že eno leto čaka na ID3. Tudi njemu so prodali zgodbo da ima avto tak doseg, da se bo BP pripeljal iz Štajerske do Vira. Pa mu nočem veselja pobrat dokler se prvič ne bo podal na pot.
Niti ne.Pa ne samo to, taki tudi dobimo potne stroške, čeprav polnimo na stroške firme.
joj prejoj, kakšna nepoštenost, a?
Saj.Prej kot boste razumeli, da električna vozila niso primerna za vse in vsakogar, lažje bo. In to tako zagovornikom EVjev kot ICEjev.
Ampak ja, današnji svet deluje le binarno, vmes očitno ni možnosti, da bi razumeli en drugega.
Se pa prej priblizas cetrti tocki. Pa se vedno je drazji od priemeljivega ICE.Pozabil si na opcijo, da kupiš EV vozilo rabljeno, kjer pa cene več niso tako ohoho zasoljene.
Problem ev-jev je za mene cena in uporabnost.Prej kot boste razumeli, da električna vozila niso primerna za vse in vsakogar, lažje bo. In to tako zagovornikom EVjev kot ICEjev.
Ampak ja, današnji svet deluje le binarno, vmes očitno ni možnosti, da bi razumeli en drugega.
Velikokrat je garancija 80% po 8 letih, ce se prav spomnim.Koliko imajo kapacitete po 10 letih?
Tesle? cca 8-10% degradacije.Koliko imajo kapacitete po 10 letih?
Tocno to. Do takrat pa nima smisla karkoli razlagat veleumom.Če imaš možnost si sposodi kakšen EV za 1 teden, pa boš razumel .
Pred dobrim letom sem bil kar skeptik glede EV-jev , ko pa EV enkrat probaš , pa kot pravi darjan ne moreš ostat hladen , resda sem vozil sinovo tesla3 , no kljub temu sem se odločil za iX1 ,mi nekak bolj sede , ja je že naročen ,dobava , vsaj tako so mi zagotovili junij -julij 23.Vedno je nekje izjema, jaz ne poznam nikogar, ki je ostal hladen, po testni vožnji EVja.