Tako kot je edini Mercedes. Ostalo so približkiJa, ja. EDINI električni avto je tesla (model 3).
Mercedes je original(pred 150 leti), ostalo so kopijeTako kot je edini Mercedes. Ostalo so približki
jep, še en nonsense. Kupovat nov BEV.Novega bev za mabj kot 20orakticno ni. Mogoce kaksna dacia, twingo c3.
Sem mislil, da so glavna stvar pri gokartu ovinki, pa sem se očitno motil .Namreč tolko dobrot in užitka v vožnji je z BEV. Ekstremna bremzanja, ekstremni pospeški. Čista gokart uživancija !
To je bilo do prvega otroka. Zdaj pritiskam gas samo še po ravnemSem mislil, da so glavna stvar pri gokartu ovinki, pa sem se očitno motil .
Vsaj jaz sem vedno poizkušal držati čim višjo hitrost skozi ovinek, tako da je bilo čim manj zaviranja in pospeševanja.
To delaš na zaprtem dirkališču? Potem ni problema, kar daj si duškaJaz sem prej in še vedno predvsem po ovinkih. Še ko sta bila ta mala dva v trebuhu, je šlo po ovinkih, da sta se privadila.
Po ravnem je zeh.
Ja zato ker si vozil gokarte z motorji od vrtne kosilnice.Sem mislil, da so glavna stvar pri gokartu ovinki, pa sem se očitno motil .
Vsaj jaz sem vedno poizkušal držati čim višjo hitrost skozi ovinek, tako da je bilo čim manj zaviranja in pospeševanja.
Vse jasno, zato pa se ob takih izjavah samo nasmejim.Ja zato ker si vozil gokarte z motorji od vrtne kosilnice.
V BEV nimas brivskega aparata.
V BEV te po ovinkih sheca teza. Tam pa ves da lazji ko si, hitreje gres lahko skozi njega.
In gokart je 10x lažji od povprecnega BEV.
Vidim hitrosti pri razlicnih avtih cez isti ovinek(navzdol cca 130°).
Najhitreje je sel ICE. 40+
Kona BEV nekih 40.
Tesla se najbolj spogleduje z bankino na nasprotni strani.
Ampak v obratni smeri je sel pa ice iz ovinka navzgor s tezavo 60, tesla pa cukne 100 za salo
Jah, pri BEV jih je treba tudi na pospesek navadit. Ne samo na bocne sile v ovinkih.Jaz sem prej in še vedno predvsem po ovinkih. Še ko sta bila ta mala dva v trebuhu, je šlo po ovinkih, da sta se privadila.
Po ravnem je zeh.