nov električni avto,nasveti za nakup

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.005
6.880
113
pri taščici
Oba sta vsaj 5k predraga. Za 16k sem pred pol leta dobil Kono 11/21 z 20kkm. Cenevso slecse dol. Res da s ta malo baterijo, ampak je kljub temu 300 dosega. Tako da za vecino druzin za 90%+ vozenj dovolj da polnis samo doma.
Jaz je se nisem drugje polnil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Alesss

Fizikalc
24. sep 2013
329
46
28
Kupovat BEV dražji kot 20k€ je itak glupo.
Kot je še bolj glupo ne kupovat BEV !
Namreč tolko dobrot in užitka v vožnji je z BEV. Ekstremna bremzanja, ekstremni pospeški. Čista gokart uživancija !
Da se mi niti malo čudno ne zdi, ko kdo kupi BEV za 80k€ :) toliko so pripravljeni plačat za to uživancijo. To je vsa resnica.
Če pa vi z ICE za 30k€ mislite, da bo vreden čez 5 let kaj več kot 15k€, pa živite v veliki veliki iluziji.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Namreč tolko dobrot in užitka v vožnji je z BEV. Ekstremna bremzanja, ekstremni pospeški. Čista gokart uživancija !
Sem mislil, da so glavna stvar pri gokartu ovinki, pa sem se očitno motil :valjamse: .
Vsaj jaz sem vedno poizkušal držati čim višjo hitrost skozi ovinek, tako da je bilo čim manj zaviranja in pospeševanja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Z otroci ne, sem bil pa tudi precej po dirkališčih, kjer je šlo zelo blizu limita. Včasih tudi čez.
Na cesti pa vedno daleč od limite, ne vem pa zakaj bi bila težava voziti ovinke dinamično po cesti.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.005
6.880
113
pri taščici
Sem mislil, da so glavna stvar pri gokartu ovinki, pa sem se očitno motil :valjamse: .
Vsaj jaz sem vedno poizkušal držati čim višjo hitrost skozi ovinek, tako da je bilo čim manj zaviranja in pospeševanja.
Ja zato ker si vozil gokarte z motorji od vrtne kosilnice.
V BEV nimas brivskega aparata.
V BEV te po ovinkih sheca teza. Tam pa ves da lazji ko si, hitreje gres lahko skozi njega.
In gokart je 10x lažji od povprecnega BEV.
Vidim hitrosti pri razlicnih avtih cez isti ovinek(navzdol cca 130°).
Najhitreje je sel ICE. 40+
Kona BEV nekih 40.
Tesla se najbolj spogleduje z bankino na nasprotni strani.
Ampak v obratni smeri je sel pa ice iz ovinka navzgor s tezavo 60, tesla pa cukne 100 za salo ;)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Ja zato ker si vozil gokarte z motorji od vrtne kosilnice.
V BEV nimas brivskega aparata.
V BEV te po ovinkih sheca teza. Tam pa ves da lazji ko si, hitreje gres lahko skozi njega.
In gokart je 10x lažji od povprecnega BEV.
Vidim hitrosti pri razlicnih avtih cez isti ovinek(navzdol cca 130°).
Najhitreje je sel ICE. 40+
Kona BEV nekih 40.
Tesla se najbolj spogleduje z bankino na nasprotni strani.
Ampak v obratni smeri je sel pa ice iz ovinka navzgor s tezavo 60, tesla pa cukne 100 za salo ;)
Vse jasno, zato pa se ob takih izjavah samo nasmejim. ;)
Mi je res zanimivo brati s kakšnimi domislicami si ljudje opravičujejo svoje nakupe.

Zadnjič sem se peljal za enim močnim monstrumom z mojim 1000kg revežem s 75KM po zelo zaviti cesti. Na vsakem ovinku sem ga čakal, na ravnini mi je pobegnil. No, ker sem poznal cesto, sem ga končno po enem ovinku z zaletom prehitel. Mu tudi navor in moč nista pomagala. Na sredi ravnine se mi je zalimal na rit do naslednjega ovinka, kjer se je potem izgubil.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.005
6.880
113
pri taščici
Jaz sem prej in še vedno predvsem po ovinkih. Še ko sta bila ta mala dva v trebuhu, je šlo po ovinkih, da sta se privadila. :valjamse:
Po ravnem je zeh.
Jah, pri BEV jih je treba tudi na pospesek navadit. Ne samo na bocne sile v ovinkih.
Sploh ce imas avto z okoli 5s do 100. Ce pa je slučajno pod 5s, potem pa sploh.
Z ICE sem moral prehitevati z zaletom, sedaj prehitevam tako da se z enako hitrostjo postavim cist levo na nasprotni pas, potem pa samo po gasu.
Pa uspe kak traktor pri kosnji prehitet tudi v nepregledni ovinek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.689
394
83
Kras
www.mtl.si
Razumem, jaz vseeno tudi z EV prej pridobivam hitrost. Je bolj varno enakomerno pospeševati, kot pohodit močan EV do konca. Elektronika je sicer zelo učinkovita pri brzdanju navora, ampak vsemogočna le ni. Če imaš 4 pogon je potem malo drugače.
Sem recimo vozil Borna po moji trasi, zadeva je skoraj nevozna, ker je stalno lučka utripala. Po mokrem je bila šele potem zabava, saj je šlo kot po jajcih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.005
6.880
113
pri taščici
Ja rwd in moker gladek asfalt v klanec je light show na tablici. Ampak nisem ga pa se pripravil do kakšne "piruete". Tega se bojim pozimi v snegu pri regeneraciji.
Ce pa je fwd pa sploh light shov pa ceprav nim niti polovice konjev.
Ps imam premalo konjev(samo dobrih 300) da se pri 50kmh ne bi upal v poden ga zahoditi "naravnost" na suhem.
Ampak kot napisano, najbolje je biti cisto na levem pasu z enako hitrostjo kot prehitevani (ce je zadeva nepregledna). Potem se lahko bp umaknes nazaj za njega. Pri zaletu je to "mal tezje"
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
Zanimivo. Jaz iz pohorja lani sel dol po snegu pa ni bilo pretiranih tezav, dejansko je avto zelel hitreje jaz pa nisem upal