nov električni avto,nasveti za nakup

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Tesla se želi znebiti lifetime free supercharginga. Taki prenosi "lifetime" spremenijo v "čas lastništva avta"... ko se čez par let zamenja lastnik, so se znebili še enega. Pa še nakup novega premium modela naredijo bolj atraktiven na ta način.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.137
7.022
113
No, to sem pozabil napisati ja, ko se opravi prenos, se naredi samo za trenutnega lastnika trenutnega avta...

Ampak če enkrat kupiš CT, kaj še sploh rabiš potem v prihodnosti :)
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Bakki33

sad

Guru
24. avg 2007
21.116
9.756
113
Še en dosežek: ko gobcač pol eko bullshita masturbira na 3 tonsko popolnoma neuporabno gmoto železja, ki samo troši vire in s tem dviguje tiča vozniku, namesto da bi se ta vozil v recimo 1.2 tone lažjem M3. Ki bi porabil skoraj pol manj virov za izdelavo, imel konkretno manjšo porabo energije za pogon, manj obremenjeval infrastrukturo, itd.
Ob tem pa bljuva srd na svinjskega recimo 900kg Swifteka, ki si upa onesnaževati zrak okrog njega, medtem ko vleče dim.

Jaz enostavno ne razumem več, kako je možno, da obstajajo takšni hinavci.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.087
10.895
113
kod Džej-Zija
Ne, ne mislim. Ti špilaš vlogo EV evangelista s poudarkom na ekologiji, pa gre ves čas v resnici za tvoje užitke in tvojo rit, nikakor pa za reševanje planeta. Hinavec pač.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.011
6.884
113
pri taščici
Si eden izmed redkih voznikov Tesel (v slo) ki jim je free suc najvisje na lestvici kriterijev pro izboru avta ob nakupu.
Meni dol visi.
Ne mislim se voziti 40km dalec na suc da bo potem tam eno uro zdel v avtu.
In seveda cetrtino baterije porabil za pot tja in nazaj.
Imam za ta namen nekaj panelov na strehi in srečno.
Recimo da so me ti paneli kostali 3 jurje in bodo pokrili porabo EV v naslednjih 30 letih. Se pravi 100 evrov letno....
Pa mi jih musk ne more vzeti. Lahko mi jih toca ali veter stolceta
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.326
6.889
113
berlingo kar ne crkne in sem nehala malo EVje spremljat, ker brez veze, mrbit bi mogla k ježku peljat... Ampak vseeno, ko sem videla še ta ne vem katerega mg4 na cesti, sem šla pa prav pogledat na avto.net...

MG4 luxury 36,9k€
Megane e-tech 38k€
mustang mach-e 38,7k€

in potem grem še na teslino stran
3jka 40k€
ipsilon 43,7k€

če še malo berlingec dela, bodo vsi teli padli pod ta veliko subvencijo :fredi:
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

igi

Guru
13. okt 2007
5.622
1.217
113
Celje
berlingo kar ne crkne in sem nehala malo EVje spremljat, ker brez veze, mrbit bi mogla k ježku peljat... Ampak vseeno, ko sem videla še ta ne vem katerega mg4 na cesti, sem šla pa prav pogledat na avto.net...

MG4 luxury 36,9k€
Megane e-tech 38k€
mustang mach-e 38,7k€

in potem grem še na teslino stran
3jka 40k€
ipsilon 43,7k€

če še malo berlingec dela, bodo vsi teli padli pod ta veliko subvencijo :fredi:
Al pa če na firmo vzameš, sedaj ko si velika in ddv poračunaš?
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.326
6.889
113
Saj bom na firmo vzela. Oziroma sp, ni bonitet, ni nič, samo priznani stroski... DDVja pa nic ne poračunam. Nisem zavezanec, ampak nic ne de...
 
  • Všeč mi je
Reactions: igi

jezek

Guru
24. jul 2008
3.619
1.517
113
berlingo kar ne crkne in sem nehala malo EVje spremljat, ker brez veze, mrbit bi mogla k ježku peljat... Ampak vseeno, ko sem videla še ta ne vem katerega mg4 na cesti, sem šla pa prav pogledat na avto.net...

MG4 luxury 36,9k€
Megane e-tech 38k€
mustang mach-e 38,7k€

in potem grem še na teslino stran
3jka 40k€
ipsilon 43,7k€

če še malo berlingec dela, bodo vsi teli padli pod ta veliko subvencijo :fredi:
Ne vem kaj bi ti k meni peljala.....daj gor one pajkice pa pridi v kanclijo.... Lepo da berly dela, kar drzi se ga. Nima pa smisla tvoja primerjava, ker berlingo je pac 20 let stara kišta (v dobrem in v slabem), teli kinezi so pa višek tehnologije